Loading...
nl

Foto Bobby

jo
jo aug 1 '06
zou iemand deze foto kunnen lezen??

[img]http://fotos.maarten.nu/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1832&g2_serialNumber=3[/img]

dit is mijn hondje bobby
thx!
Delen:
jo
jo aug 28 '06
oh bobby is op 18 april 2002 geboren en is nu dus 4 jaar oud..
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '06
Helaas kan ik niet echt dieren lezen. Mss iemand anders?
jo
jo aug 30 '06
ik hoop het wel iig! en anders heb ik gewoon pech gehad...
Ayasha
Ayasha sep 3 '06
hehe helaas jo ook ik moet je teleurstellen, Dieren lezen is niet mijn sterkste kant :n :)
Tamara26
Tamara26 sep 3 '06
Ok, ik heb veel verstand van hondjes en weet dat het een mechels herdertje is, want heb er zelf ook 1 en ben gek van ze!
Ik wil best de foto proberen te lezen, maar heb t nog nooit gedaan!
Heb meer verstand van hondjes dan van mensen dus ik wil best een poging wagen...

Als t helemaal mislukt, dan weet je waar t aan ligt!

BOBBY:

Leuke, alerte hond.
Ik denk dat hij erg trouw is, maar ergens in zijn ogen zie ik angst of achterdocht.
In omgang met andere honden wacht hij eerst af, maar als ze hem aanvallen dan staat hij zijn mannetje wel. Gek van balletjes. (hahhaha)
Bij bezoek kijkt hij eerst aan. Zijn ze te vertrouwen dan gaat hij voor ze door het vuur. Net als voor zijn baasje. Goede band met baas.
Leert snel, als hij er maar wat voor krijgt.
Rustig aan de lijn, zolang hij niks interessant ziet. Gaat goed in de auto.
Niet superdominant. Heeft de plaats in de rangorde geaccepteerd.
Afwachtend bij kinderen, gaat wel goed met een bal erbij.
Nou, ben erg benieuwd of het een beetje klopt.
Veel liefs...
jo
jo sep 4 '06
Heej Tamara

bobby is idd een hele leuke en alerte hond
hij is ook erg trouw maar hij is idd bang of angstig. als ik me boos voel dan merkt hij dat en wordt helemaal bang en kruipt weg. er is toch nooit iets gebeurd waardoor hij dat zo moet ervaren. ik ben ook nooit echt boos op hem geweest ook niet toen ie pup was want hij was echt de voorbeeld pup die nooit iets fout heeft gedaan vanaf de eerste dag dat ik hem had was hij 8 weken en na 2 dagen kende hij zijn naam en volgde hij me overal hij dacht er nog niet aan om weg te lopen. dus ik weet niet waarom hij zo bang is.
in de omgang met andere honden gaat het meestal goed. en is erg afwachtend maar als het niet naar zijn zin is dan gaat het ook goed fout. maar met alle teefjes gaat het wel altijd goed
Bezoek gaat meestal goed. hij weet precies wie ik wel en niet mag. en als ik ze dan niet mag dan gromt hij en wil ie bijten. als ik voor de lol stoei met mijn broertje dan helpt hij mij ook en bijt in de broekspijpen enzo.
kinderen moet hij niks van hebben. Die rennen gillen en huilen. en ik durf het dan ook niet aan om kinderen bij hem te laten zonder muilkorf.
Hij is wel 1 keer weggelopen toen hadden we Yoshi nog en die moest naar de dierenarts en bobby dacht dat we naar mijn oma waren en dat hij niet mee mocht. Hij is toen naar oma gelopen =ongeveer 2 kilometer vanaf ons thuis. en toen we terug waren met yoshi was bobby weg nou ik was helemaal in ppaniek want ik had geen idee waar hij heen kon zijn omdat ie dat nog nooit eerder had gedaan. we zijn meteen gaan zoeken en toen belde oma dat bobby daar was! gelukkig maar
Hij leert ook erg snel en doet alles wat ik wil.
op de curses vond ik het altijd leuk dat hij de beste was van de klas. maar apporteren met een dummy dat deed hij niet 9 lessen lang niet 1 keer die dummy terug gebracht! en op het examen deed hij het perfect. volgens mij had hij zoiets van oke nu moet het ff.

heel erg bedankt voor je lezing
Kan je misschien ook zien waarom hij zo bang is?? of weet je misschien wat ik hieraan kan doen?

Groetjes Jo
LPChip
LPChip sep 4 '06
Ik zou haast zeggen dat Bobby een nieuwe tijds hond is. Hij heeft alle kenmerken, en verklaart ook waarom hij gaat schuilen als je boos wordt. Boos worden is immers een emotie die ze in de 5e dimensie niet kennen.

Ik begin ook steeds meer afkeer tegen boosheid te krijgen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '06
Een nieuwetijdse hond? Die had ik nog niet gehoord. Honden zijn meestal wel veel gevoeliger, en vaak is het karakter eigenlijk gewoon bepalend. Honden met een kl*te karakter doen vaak niet zo lief. Ik denk dat je een hond met een goed karakter hebt :).
LPChip
LPChip sep 5 '06
Mensen kunnen ook een slecht karakter hebben, en dan doen ze ook niet lief. Waarom zou een hond daar anders in zijn?

Elk dier heeft toch immers een ziel, en je kan als je reincarneerd elke vorm aan nemen, dus waarom geen hond?
jo
jo sep 5 '06
wel grappig hoor een nieuwe tijdse hond! hij heeft iig een super goed karakter voor mij! alleen vind ik het erg vervelend als hij bang is terwijl dat nergens voor nodig is...
misschien moet bobby eens gaan mediteren hihi ;)
Tamara26
Tamara26 sep 5 '06
Hoi!

Ben inmiddels weer uit het ziekenhuis....
Sneller als verwacht!

Leuk dat ik t goed had bij Bobby. Ben beter met honden dan met mensen!
Waarom hij zo bang is?
Weet ik ook niet, ik zag het in zijn ogen...
Misschien straal je veel negatieve energie uit als je boos bent?
Nou, ik hoor t wel weer...
Liefs...
jo
jo sep 5 '06
nou ik laat dat zo min mogelijk merken aan hem maar dat kan gewoon niet hij weet het meteen of zelf al eerder dan ik. ik ga ook niet lopen schreeuwen waar hij bij is of hard met een deur gooien ik hou altijd rekening met hem maar hij weet het hoe goed ik mijn best ook doe.
LPChip
LPChip sep 5 '06
Ik weet vrij zeker dat Bobby paranormaal begaafd is. Hij voelt inderdaad hoe jij je voelt ongeacht of je het uit, en waarschijnlijk ervaart hij dat gevoel ook, wat voor hem een onnatuurlijk gevoel is. Hij kan daar heel goed bang van worden.

Het feit ook dat hij de aanwezigheid van Yoshi voelde/zag, en zijn trekjes ging nadoen!?
Tamara26
Tamara26 sep 5 '06
wacht ff hoor, volgens mij heb ik iets gemist.
Trekjes van Yoshi overnam en dat ie m zag?
Wie is Yoshi? Een andere hond? Die al dood is?

Honden hebben het ook het zesde zintuig en deze is niet zo afgestompt zoals bij de meeste mensen...
Zij gebruiken hem echt. Daarom weten ze ook vrijwel meteen of iemand te vertrouwen is of niet.
En ja, ik heb ook vaak gehad dat ik iets hoorde of zag, wat niemand zag, maar mijn honden wel!!

Voorbeeld: ik was alleen thuis en ik hoorde iemand de trap op komen. (had de voordeur beneden altijd open voor de katten)
Mijn honden gingen echt te keer alsof er iemand stond!!
Ik deed de deur open en wat denk je?
Er stond niemand.

En ook ik heb een hond die een (vervelende) trek heeft overgenomen van een hond die ik nu 3 maanden geleden heb moeten inslapen!

Maar goed, hoe kwam ik hier nu weer op?
Weet ik ook niet meer.... ben nog een beetje duf...

Maar als je boos bent of chaggie; ookal laat je het niet zien, de hond weet t.
De manier waarop hij reageert is zeer onderdanig.
Op zo'n manier van:
ik doe niks hoor baasje. Alles is goed, ik heb niks gedaan. Hij is je onderdanige.

Zo werkt t in de roedel.
Geen aandacht aan geven. Niet belonen!! Wordt t alleen maar erger van. Geen aai over de bol. (is ook beloning!) Gewoon negeren.
Ok, dat was t dan weer...
Liefs,
jo
jo sep 6 '06
ik besteed er ook geen aandacht aan en negeer hen compleet dat had ik op de cursus geleerd soms begint hij ook ineens te blaffen als ik bijv ergens van schrik omdat ik iets zie bewegen in mijn oog hoeken begint hij te blaffen in die richting..
Bobby doet Yoshi trouwens niet na Mijn andere hond Charlie die is de na-aper en zij is geweldig en precies yoshi.

ik zeg wel eens als ik thuis ben is ze Yoshi maar ben ik weg, dan gaat yoshi met mij mee en bijt charlie alles kapot.
Charlie heeft nu trouwens twee bulten wat waarschijnlijk kwaadaardige tumoren zijn... Ik hoop dat alles goed komt met haar want ik moet er niet aan denken om haar nu ook al kwijt te raken. het idee alleen al.

Wat heeft jou hond overgenomen?? en wat voor honden heb je nog?
LPChip
LPChip sep 6 '06
Ah okee, Ik wist het niet meer zeker, en kon zo gauw die post niet meer terug vinden. Maar dat Bobby paranormaal begaafd is, weet ik zeker.
Tamara26
Tamara26 sep 6 '06
Hoi!

Ik had 2 rottweilers en een mechelaar.
De oudste rottweiler heb ik moeten laten inslapen.
Maar vlak voordat hij ging had hij de vervelende trek om mijn prullenbak om te gooien en 'uit te zoeken'.
Nou doet mijn mechelaar t dus, terwijl hij nooit dat soort gedrag vertoont heeft!
Tot vanaaf, moet ff eten!
Liefs,
jo
jo sep 7 '06
wel leuk hoor een paranormale hond! maar wel ontzettend lastig!! dan kan ik dus helemaal niks voor hem verbergen en hoef ik daar ook geen moeite voor te gaan doen omdat hj het toch al weet! Heb je misschien nog tips voor mij?? om beter met hem om te gaan?? want hij kan niet praten tegen mij en niet vertellen wat hij voelt of denkt.
Hoe weet je zo zeker dat hij paranormaal is? en toch eigenlijk zijn alles dieren dat toch?? of was dat alleen met telepatie of hoe noem je het ook al weer praten zonder woorden??

enne tamara weet je zeker dat je mechelaar dat doet? heb je het gezien? misschien praat hij ook wel met de rottweiler ofzo...
Tamara26
Tamara26 sep 7 '06
Ja, ik weet zeker dat hij t doet!
Heb hem meerdere malen betrapt...

Ik geloof ook dat alle dieren paranormaal zijn.
Je ziet het misschien eerder bij dieren die dicht bij je staan.
En ik geloof ook niet dat je anders moet doen tegen je hond. Volgens mij doe je het prima!

Liefs,
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske