Loading...
nl

Vreemde gebeurtenissen in huis

Beschermengel
Beschermengel okt 27 '09

Okido, ......en wat ze doet werkt heel goed! smile
Maryssa
Maryssa okt 27 '09
Ik heb ook gekeken gisterenavond en vond het boeiend om haar bezig te zien.
Pegasus
Pegasus okt 27 '09
Heel goed programma. Ik geloof ook dat het zo werkt. Ik vind het heel goed dat ze hier een programma over maken. Heb het zelf zo ervaren.
Ik geloof ook dat het zielen zijn die zijn blijven "hangen". Heb het ooit zelf meegemaakt met mijn opa. Hij had geen benul dat hij in mijn huis was, ik wist niet dat hij het was, maar hij jaagde mij de stuipen op het lijf. Hij was nog steeds bezig met zijn spullen en dat daar goed voor gezorgd werd. In andere vormen heb ik het ook meegemaakt. Herkennen jullie dit? Zijn er nog meer mensen die zulk soort dingen ervaren?
Richie Richard
Richie Richard okt 29 '09
Origineel bericht van: Kuzu
Ja heel erg bedankt.

Tot nu toe is het rustig, nog twee nachten te gaan dus het zou heel fijn zijn als het nog even zo blijft.
En vooral, in het nieuwe huis niet gebeurd.

Is er nog een manier om achter de bedoeling/achtergrond te komen van de dingen die hebben plaatsgevonden?


Als je wil, kan ik s'nachts gaan patrouilleren.. Simpel weg door een uittreding.. Je gaat dan zowiezo mijn aanwezigheid voelen, maar die voelt als het goed is een stuk aangenamer dan die entiteiten.
Kuzu
Kuzu nov 9 '09
Ik ben inmiddels weg uit Het Huis.
De laatste nacht was onrustig, continu getik op de verhuisdozen, stemmen in bepaalde hoeken van het huis.
Het voelde als een verademing om weg te gaan.

We zijn nog één keer terug geweest om de boel schoon te maken, na een half uurtje binnen te zijn kregen we allebei een verstikkend benauwd gevoel, hoofdpijn en misselijkheid.
We gingen met een goed gevoel het huis in 'de laatste keer', maar we gingen uitgeput weer weg, heel down.

In het nieuwe huis hebben we nergens last van,het is heerlijk rustig, gelukkig.

Toevallig zat ik gister voor het eerst te kijken naar Helse gebeurtenissen op SBS6, wat ik normaal niet durf.
Het was heel apart, de dingen die in dat huis gebeurden waren zo ontzettend herkenbaar dat ik met open mond zat te kijken.
Uiteindelijk bleek er een niet menselijke geest in het huis rond te dwalen die is uitgedreven na een lange sessie.

Het voelt voor mij in elk geval fijn om weg te zijn. Mn vriend is nog steeds benieuwd naar hetgeen wat er is gebeurd in huis maar we moeten het laten rusten.

Bedankt voor jullie hulp!!
admin
admin nov 12 '09
Graag gedaan. En gelukkig is het voor jullie nu opgelost.
Veel plezier in je nieuwe huis!
genkisoulriver
genkisoulriver mrt 31 '13
Ik weet zelf wel een beetje wat over paranormale dingen en ik denk da het goed is dat jullie vertrekken. geloof het of niet, maar ik denk dat het gaat om een combi met een demon en een klopgeest zoals da heet, en waarschijnlijk komt het inderdaad uit die tandartspraktijk. Er valt dus ook weinig aan te doen, alleen mensen waarschuwen daar niet te gaan wonen, demonen kunnen geweldadig worden als ze willen.

groetjes austin
genkisoulriver
genkisoulriver mrt 31 '13
Gelukkig da jullie weg zijn btw laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 1 '13
De laatste tijd kijk ik vaak naar A Haunting op TLC (zender)
Daar is te zien dat niet alle entiteiten zomaar weg gaan...
beetje jammer dat ze alleen maar laten zien dat het ergens spookt,
en dat ze er geen medium of paragnost op af sturen om de entiteit te helpen...
Zo blijven de huizen lang leeg en onverkoopbaar...

Ik weet dat er hier in Tiel, in een cafeetje, ook een entiteit woont, die waarschijnlijk niet in de gaten heb dat hij is overleden... ik heb hem zelf gezien! het is een Viking
hij is groot, (in omvang) en heeft een flinke baard...
(nu weet ik dat de Vikingen hier naar toe kwamen om te plunderen)
maar zolang ik me niet geroepen voel om daar naar toe te gaan, ga ik ook niet! (ik ken geen Noors, dus kan niet communiceren met hem)
daardoor ben ik een beetje bang, ik weet dat als het fout gaat, gaat het goed fout!
mijn gids zegt tegen me: blijf daar maar uit de buurt!
maarja... nieuwsgierig als ik ben, blijft het toch aan me vreten...
er zijn nieuwe mensen in gekomen die het cafeetje opnieuw hebben ingericht, het is nog niet open...
kijken hoe lang het deze keer duurt wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '13
Als je wilt communiceren met een entiteit, is de taal niet meer belangrijk. Je communiceert namelijk vanuit je gevoel en dat is universeel. De boodschap komt namelijk wel aan, als de entiteit ervoor open staat. Zo heb ik ooit in China met een overleden oude vrouw gecommuniceerd die ook niet wist dat ze overleden was. Het enige signaal dat ik naar haar toe stuurde was: "Ik zie je en voel dat je er bent. Wat is er gebeurd?"

Ik kreeg antwoord in beelden en gedachten die ik begreep, hoewel de taal chinees was. Ik kon haardoor wel uitleggen dat ze was overleden en verder mocht gaan naar het licht.

En dat het communiceren met een entiteit goed fout kan gaan, is niet zo zwart wit. Dat is een angst die er van vroeger is ingestopt, zodat wij als mensen zouden gaan vergeten dat we met de overledenen kunnen communiceren. Angst is al veel vaker als machtsmiddel gebruikt, en dit is er eentje van. Meestal is het namelijk zo, dat als je zelf bang bent om te communiceren met overledenen, je zelf last hebt van een onverwerkt sterven.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 1 '13
De Viking roept bij mij wel een bepaalde spanning op, ja tongue
Misschien iets uit een ver verleden?
Allereerst luister ik naar mijn gids, en die zegt dat ik beter daar uit de buurt kan blijven...
en het gevoel dat erbij zit (angst) ondersteunt dat...

Angst houd je scherp, zeg ik altijd maar...

een vriend van mij had het café en raakte erdoor bezeten
dag en nacht was hij er mee bezig (foto's maken)
(dat noem ik bezeten)

wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki