Loading...
nl

Warm gevoel

Emuca
Emuca okt 22 '09
Haaai iedereen...

Sinds afgelopen dagen voel ik af en toe een vreemde warmte bij mijn linkerkuit. Het voelt alsof het buiten mijn lichaam is en mijn been zelf voelt ook niet warm aan. Het doet ook geen pijn, het voelt zelfs wel fijn... Het is alsof er een verwarming bij staat... Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Delen:
Emuca
Emuca okt 22 '09
Het lijkt trouwens heftiger te worden... en als ik mijn hand in de buurt hou, krijg ik daar minder gevoel in....
admin
admin okt 22 '09
slaapgevoel ook?
Emuca
Emuca okt 22 '09
Ja, een soort van... alsof de kracht in mijn vingers afneemt zegmaar...
admin
admin okt 22 '09
zit je vaker zo op een stoel dat je je kuit afknelt mss?
Emuca
Emuca okt 22 '09
Het voelt niet vanuit mijn kuit, maar meer erbuiten. En ik heb het ook gewoon als ik loop of sta..
admin
admin okt 22 '09
mss een stom idd zou er geen overledenen bij je kunnen zijn die contact probeert te maken?
admin
admin okt 22 '09
ik heb hier een boek liggen van christiane beerlandt. er staat ook een stuk over kuiten in. het boek heety 'de sleutel tot zelfbevrijding'. het is een te grote tekst om het hier te plaatsen maar misschien wel interessant om eens uit de bibliotheek te lenen?
hier een uitleg van het boek; http://www.christianebeerlandt.com/pagina7.html
Islandlady
Islandlady okt 23 '09
Origineel bericht van: Moyra
ik heb hier een boek liggen van christiane beerlandt. er staat ook een stuk over kuiten in. het boek heety 'de sleutel tot zelfbevrijding'. het is een te grote tekst om het hier te plaatsen maar misschien wel interessant om eens uit de bibliotheek te lenen?
hier een uitleg van het boek; http://www.christianebeerlandt.com/pagina7.html


Ik pak dit boek ook wel vaak. Het is niet de hele dikke maar een eerdere uitgave. Zeker interessant om te lenen uit de bieb
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Haaai iedereen...

Sinds afgelopen dagen voel ik af en toe een vreemde warmte bij mijn linkerkuit. Het voelt alsof het buiten mijn lichaam is en mijn been zelf voelt ook niet warm aan. Het doet ook geen pijn, het voelt zelfs wel fijn... Het is alsof er een verwarming bij staat... Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Hoe vaak doe jij een aarde oefening voor jezelf?
Emuca
Emuca okt 23 '09
Ik verwacht niet dat het een overledenen zou zijn... want in dit leven heb ik eigenlijk weinig mensen verloren. Daarbij zie ik niks vreemd, wat ik normaal wel zou zien. Het is ook constant hetzelfde plekje.

Aarde oefeningen doe ik niet zo vaak... maar ik doe sowieso zelden oefeningen als meditatie of weet ik veel wat. Denk je dat dit dan te maken heeft met aarden? En zo ja, waarom alleen dat been?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Aarde oefeningen doe ik niet zo vaak... maar ik doe sowieso zelden oefeningen als meditatie of weet ik veel wat. Denk je dat dit dan te maken heeft met aarden? En zo ja, waarom alleen dat been?

Ja ik denk dat het er zeker mee te maken heeft. Je linkerkant is je gevoelskant. Je kuit zit onderaan je voet en is heel dicht verbonden met de aarde. Als je heel veel met "boven" bezig bent, is het heel erg belangrijk dat je "onder" niet vergeet. Aarden is dan erg belangrijk om te doen, omdat je anders uit onbalans te raakt.

"Voeding krijg je niet van boven, alleen de aarde is in staat om onze monden te voeden. "

Probeer de aarde oefeningen eens uit die ik als mp3 onder creatieve uitingen heb geplaatst. Ik denk dat je er heel veel aan zult hebben.
Heidelroos
Heidelroos okt 23 '09
Ik had warmteplekken en tintelplekken...
Onder in mijn been...

Bij mij komt dit door een beklemde rugzenuw..
Soms als ik eem misstapje maakt, komen die warmteplekken weer terug (helaas)
Emuca
Emuca okt 23 '09
Hm... ik zal eens kijken NiMS, maar ik denk niet dat het echt met aarde te maken heeft. Daarvoor voelt het 'te buiten mijn lichaam'. Het voelt echt meer alsof mijn been verwarmd wordt als in bij een verwarming. Mijn been zelf is niet warm... de lucht er buiten wel.
Heidelroos
Heidelroos okt 23 '09
oooooh dat klinkt anders smile
admin
admin okt 24 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Hm... ik zal eens kijken NiMS, maar ik denk niet dat het echt met aarde te maken heeft. Daarvoor voelt het 'te buiten mijn lichaam'. Het voelt echt meer alsof mijn been verwarmd wordt als in bij een verwarming. Mijn been zelf is niet warm... de lucht er buiten wel.

Het lijkt wel of je behandelt wordt door de spirits.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '09
Origineel bericht van: wilmaheijhoff
Origineel bericht van: Angel of Death
Hm... ik zal eens kijken NiMS, maar ik denk niet dat het echt met aarde te maken heeft. Daarvoor voelt het 'te buiten mijn lichaam'. Het voelt echt meer alsof mijn been verwarmd wordt als in bij een verwarming. Mijn been zelf is niet warm... de lucht er buiten wel.

Het lijkt wel of je behandelt wordt door de spirits.

Behandelen waarvoor en waarom behandelen ze dan haar verbinding met de aarde?
admin
admin okt 24 '09
Ze zegt zelf dat het niet echt met aarde te maken heeft. Dus ik ga ervan uit dat haar verbinding met de aarde niet behandelt wordt. Naar wat ze schrijft is het alsof ze haar been verwarmd wordt van iets wat buiten haar is. Aangezien dit ook kan voorkomen bij behandelingen van reiki en/of magnetiseren is mijn indruk dat ze behandelt wordt.
Wanneer ze mijn antwoord leest met haar innerlijke bron/gevoel dan kan ze aangeven of het waar is of niet.
Behandelen waarvoor dat kan ik je niet zeggen. Ik ben geen dokter.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '09
Het woord behandelen in jouw reactie viel me op namelijk. Dat heeft AOD namelijk niet zelf gebruikt. Ik kreeg daarom de indruk dat je wist wat er was, dus vandaar mijn vraag. Maar we zullen wel zien wat AOD zal antwoorden.
Emuca
Emuca okt 25 '09
Behandelen... qua lichamelijke dingen zou ik niet weten waarop. Misschien voor het 'op eigen benen staan' binnenkort?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki