Hallo Gabriel,
Even kijken naar je..
* Mijn keel voelt wat dichtgeknepen alsof je jezelf dingen niet laat zeggen tegen anderen. Je jezelf inhoudt. Het voelt benauwd alsof er eens echt nodig wat uitmoet. Ik word sterk naar keelgebied toe getrokken.
* Een beetje een angstig gevoel. Ben ik wel goed genoeg, je bent wat onzeker over jezelf, over je kunnen over jou als mens.
* Ik zit naar je foto te kijken en zie ineens een gezicht van een man. Heb je een broer die best wel op je lijkt?
* Dwarsfluit spelen heb je daar iets mee? Krijg je ook in een kerk te zien in combinatie met die dwarsfluit.
* Gevoelige slijmvliezen en hooikoorts. Ben jij snel verkouden? En als je het bent ook heeeel heftig?
* Oude pijn die je hebt ingeslikt (daar is de keel weer) maar die nog steeds opkomt. Het is niet te verkroppen/ niet te verteren ook. Iemand heeft jou echt tot in het diepst gekwetst. Heb je wel alles gezegd tegen hem? Zou je het niet opschrijven dan voelt het lichter. Of je die brief verstuurd of niet dat is aan jou. Je kunt hem ook verbranden nadat je het hebt geschreven als symbool voor dat het geweest is dat het achter je ligt.
* Gevoelige maag iets (een gebeurtenis) niet kunnen verteren. Zuurbranden / oprispingen en je kunt niet zo goed tegen scherp gekruid eten.
* Receptioniste? Werken achter een balie? Hmm krijg ineens ook het onderwijs door. Werken als lerares zou ook goed bij je passen. Maar dan de kleuters, in ieder geval de onderbouw.
* Nou ja geen idee of je er wat mee kunt maar ik krijg gordijnen te zien die worden opgehouden door een koord. Heb je dat in je huis?
* Toneelles? Zingen?
* Creatief en bescheiden persoon ben je. Patronen tekenen en zelf in elkaar zetten achter de naaimachine?
Nou Gabriël dat was mijn lezing voor jou. Laat maar weten wat er klopt en wat niet hè
Groetjes Maryssa