Loading...
nl

Gabriel, foto lezen

gabriel
gabriel okt 20 '09
Hoi Allen

ben helemaal nieuw op deze site, en kwam erachter dat er ook foto's gelezen worden. ik ben hier erg benieuwd naar wat er door andere objectieve mensen over mij te melden valt.

zie uit naar de berichten

groeten Gabriel
Delen:
admin
admin okt 20 '09
ik wil wel een poging wagen

-je bent een giegelkont, als ik naar je kijk moet ik lachen van binnen.

-volgens mij doe je administratief werk

-heb of had jij iets met vogels

-je sport geregelt lijkt wel fitness of aerobic's

-je bent een gezellige tante die wel van een feestje houd maar je kan ook heel rustig en ingetogen zijn

-is er wat met je tanden moet je naar de tandarts of ben je er net geweest

-koken dat is je hobby je vind het heerlijk om te doen

dit was de lezing ben pas bezig dus verwacht er niet al te veel van maar iedere foto die is lees is voor mij weer een uitdaging kijken of ik het juist heb wink

feedback hierop zou leuk zijn

liefs
gabriel
gabriel okt 20 '09
He Kikkertje

dat is snel

ik vind het een compliment dat je moet lachen van binnen als je naar mij kijkt. ik ben personeelsfunctionaris, een deel van het werk ik inderdaad administratie. ik doe aan roeien, en qi gong, roeien 2 maal per week, qi gong thuis en 1 x per week in een groep.
koken is inderdaad een hobby, maar ik kom er niet meer aan toe. ik hou van mensen, en dus van feestjes, maar ben zeer gesteld op rust.

intrigerend dat je dit eruit haalt, maar hoez mijn tanden? dat kan ik niet helmaal plaatsen

dank je nogmaals voor je reaktie

liefs
gabriel
gabriel okt 20 '09
oh ik vergeet de vogels, tijdens meditatie komt vaak een roofvogel die mij meeneemt op zijn vluchten....
admin
admin okt 20 '09
Dag Gabriel.. ik wou al bijna Gabriëlla schrijven, dat zou ook bij je passen.
Ik zie een lach en voel een traan.
Maar die traan is ook ingehouden.
je vader is bij je. Kan evengoed ook erg letterlijk zijn/ als symbolisch.
Hoe meer ik naar je kijk, hoe meer het verdriet dat ik in je ogen zie, naar voren komt. Het krijgt een krop.. in je keel, oppassen voor je schildklier dus.

Enkele gebeurtenissen die nog niet echt een plaatsje hebben gekregen. Iets met een kind of kinderen.
Je hebt een lieve fijne glimlach, in de vorm van een V van Vrede, en van vriendschap, van vooruitgang.
En je bent gezellig, houdt van lachen en het leven. Je ben een lekkerbek, zoetigheid daar hou je van.
Er is iets van een ernst ook in je, een soort mannelijke kracht, autoriteit in de goede zin van het woord.
Hoezo brijen? hoe kom ik aan dat woord? dat past niet als ik je foto zie hahaha.. maar ja het kan he! Doe ik ook.
Waar pas je wel bij als ik je zie? In een mantelpak. Je hebt iets van een airhostess, zou dat werk je liggen?
Je bent energiek, én rustig tergelijkertijd.
En er is iets dat wringt, oh daar is je vader weer. Waarom komt die steeds..?

Meer krijg ik er niet uit.
Ik groetje hartelijk,
veel liefs
Bellefleur
gabriel
gabriel okt 20 '09
Hou Bellefleur, dank je wel

heel toepasselijk, ik heb al een schildklier aandoening. weliswaar geregeld nu, maar is een groot deel van mijn leven van sterke invloed geweest.

breien, dat heb ik heeel veel gedaan. echter ik kan het niet meer, mijn polsen vinden dat niet fijn. dus ik heb daar gedwongen mee moeten stoppen. was altijd een hele fijne bezigheid.

mensen vinden mij vaak sterk overkomen, direct, misschien daarom die autoriteit.

er is inderdaad iets wat wringt, ik heb meerdere relaties achter de rug, en het wil daarin ook maar niet lukken. en ik kom er steeds meer achter dat het te maken heeft met mijn vader die voor een groot deel uit mijn leven is geweest. heb misschien altijd een soort vervanging voor hem gezocht?

ik heb ook een leuk leven, maar heb ook het nodige meegemaakt, wat nu nog verdriet oplevert. helaas. ben ook bang dat het nooit zal overgaan. maar daarin zit gelukkig wel vooruitgang, en ik zal er altijd voor blijven strijden om die vooruitgang in gang te houden.

liefs
admin
admin okt 20 '09
Komt goed, meis allemaal.. de dingen gaan allemaal op hun juiste plek vallen.
Je zal het zien en merken.

kusje
Bellefleur.
gabriel
gabriel okt 20 '09
dank je bellefleur, voor dit hoopgevende berichtje. kan je ook nog zien wanneer dit op zijn plek gaat vallen, pfffff. sorry, ik ben soms ongeduldig, hahahaha
admin
admin okt 20 '09
hahaha.. ja het zal op zijn plek vallen wanneer je bewust wordt dat geduld hetzelfde is als Liefde!
gabriel
gabriel okt 20 '09
oje, dat snap ik inderdaad nog niet. kan nog wel ff duren dan....maar ik dank je weer voor je antwoord, ik ga er mee aan het werk....wie weet hoe snel ik het licht zal zien

liefs
Maryssa
Maryssa okt 20 '09
Hallo Gabriel,

Even kijken naar je..

* Mijn keel voelt wat dichtgeknepen alsof je jezelf dingen niet laat zeggen tegen anderen. Je jezelf inhoudt. Het voelt benauwd alsof er eens echt nodig wat uitmoet. Ik word sterk naar keelgebied toe getrokken.

* Een beetje een angstig gevoel. Ben ik wel goed genoeg, je bent wat onzeker over jezelf, over je kunnen over jou als mens.

* Ik zit naar je foto te kijken en zie ineens een gezicht van een man. Heb je een broer die best wel op je lijkt?

* Dwarsfluit spelen heb je daar iets mee? Krijg je ook in een kerk te zien in combinatie met die dwarsfluit.

* Gevoelige slijmvliezen en hooikoorts. Ben jij snel verkouden? En als je het bent ook heeeel heftig?

* Oude pijn die je hebt ingeslikt (daar is de keel weer) maar die nog steeds opkomt. Het is niet te verkroppen/ niet te verteren ook. Iemand heeft jou echt tot in het diepst gekwetst. Heb je wel alles gezegd tegen hem? Zou je het niet opschrijven dan voelt het lichter. Of je die brief verstuurd of niet dat is aan jou. Je kunt hem ook verbranden nadat je het hebt geschreven als symbool voor dat het geweest is dat het achter je ligt.

* Gevoelige maag iets (een gebeurtenis) niet kunnen verteren. Zuurbranden / oprispingen en je kunt niet zo goed tegen scherp gekruid eten.

* Receptioniste? Werken achter een balie? Hmm krijg ineens ook het onderwijs door. Werken als lerares zou ook goed bij je passen. Maar dan de kleuters, in ieder geval de onderbouw.

* Nou ja geen idee of je er wat mee kunt maar ik krijg gordijnen te zien die worden opgehouden door een koord. Heb je dat in je huis?

* Toneelles? Zingen?

* Creatief en bescheiden persoon ben je. Patronen tekenen en zelf in elkaar zetten achter de naaimachine?

Nou Gabriël dat was mijn lezing voor jou. Laat maar weten wat er klopt en wat niet hè smile

Groetjes Maryssa
gabriel
gabriel okt 20 '09
Hoi Maryssa,

allereerst zeer bedankt voor de genomen moeite. een aantal dingen snap ik, zoals keel, gevoelige slijmvliezen, en hooikoorts. ook de gekwetsheid klopt,en daaruit vloeit voort dat ik zware medicijnen heb gebruikt, en daardoor is mijn maag heel gevoelig. en het maken van kleding, ik ben daar heel goed in.
de dingen die je benoemt liggen echter allemaal in het verleden. wat nog wel geldt is het angstige gevoel, ben ik wel goed genoeg.
dwarsfluit, mijn grootste wens als kind is geweest, dat ik dat instrument mocht gaan bespelen. helaas heeft het er nooit van mogen komen.
ik ben geen receptioniste, maar werk als personeelsfunctionaris in een opleidingsinstituut. en geef af en toe daar zelf ook les.
gordijnen met een koord, nee niet herkenbaar.
en ja, ik heb een broer die heel erg op mij lijkt, maar ook een zus die heel erg op mij lijkt.

die gekwetstheid, die intrigeert mij nog. de oude pijn. het is zoveel, datik eigenlijk nu niet goed kan onderscheiden wie nou wat heeft verzoorzaakt en waar het ligt. zodra ik dat zou weten, zou ik inderdaad er iets mee kunnen doen. ik denk dat dat mijn leerproces zal zijn voorlopig. is dat niet uit de foto te halen, hahahaha, zou een tipje van de sluier oplichten.

ik kijk uit naar je reactie. en vooralsnog, het meeste is opgelost, en achter de rug. maar je hebt veel dingen correct gezien.

Liefs
Maryssa
Maryssa okt 20 '09
Quote:
Gabriël: Die gekwetstheid, die intrigeert mij nog. de oude pijn. het is zoveel, datik eigenlijk nu niet goed kan onderscheiden wie nou wat heeft verzoorzaakt en waar het ligt. zodra ik dat zou weten, zou ik inderdaad er iets mee kunnen doen. ik denk dat dat mijn leerproces zal zijn voorlopig. is dat niet uit de foto te halen, hahahaha, zou een tipje van de sluier oplichten.

ik kijk uit naar je reactie. en vooralsnog, het meeste is opgelost, en achter de rug. maar je hebt veel dingen correct gezien.

Liefs

Ik snap heel goed dat je niet zo goed weet waar te beginnen voor wat betreft de gekwetstheid het oude verdriet. Zoals ik het voel is het stuk waardoor je aan jezelf bent gaan twijfelen het belangrijkste. Die bevestiging...die je niet hebt gekregen vandaaruit kom je vanzelf bij de andere gebeurtenissen uit. Affirmaties op cd zou ik je willen aanraden die je bevestigen in je puurste zijn, je laten weten en liefdevol bevestigen dat je goed bent zoals je bent. En luister daarnaar elke dag en VOEL wat de woorden met je doen, voel in je lijf waar je verdriet opborrelt of waar een lach ontstaat. Laat het er maar uit in welke vorm dan ook. Vraag in jezelf of hardop om begeleiding van je gids of de engelen om je te helpen te helen. Het gaat je zeker wat opleveren..

Heel veel succes en helende inzichten.

Liefs Maryssa
gabriel
gabriel okt 20 '09
Jeetje Maryssa,

ik denk dat je mij op weg aan het helpen bent, ik ga eens op zoek naar dit soort affirmaties. en ik zal de engelen vragen om hulp. absoluut. ik ben benieuwd wat mij dit op gaat leveren.

nogmaals dank!

Liefs
admin
admin okt 20 '09
Hoi Gabriel,

Ik ben geen fotolezer maar wil toch graag een reactie plaatsen.
Welkom by the way.. smile

Ik ben onder de indruk van de fotolezers en wil even een applaus voor deze kanjers, ze doen het toch maar!

Zo dat staat er!

xx Karin
Maryssa
Maryssa okt 21 '09
Dank je wel Karin wat lief smile
gabriel
gabriel okt 21 '09
Beste Karin

ik sluit mij hier helemaal bij aan hoor!

ik ben blij de fotolezers mij zo serieus hebben genomen, ik hoop dat ik de indruk heb gegeven hierop serieus in te gaan.

want inderdaad, ze doen het toch maar...........

Gabriel
admin
admin okt 21 '09
Ti's plezanter dan afwassen en strijken!! laugh
Maryssa
Maryssa okt 21 '09
* geeft een high five* echt wel Bellefleur! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda