Quote:
@ Karin: Ik denk dat mijn bericht anders is overgekomen dan bedoeld is. Ik maak me zeker niet meer zo druk om wat een ander van me denkt. Sommige dingen in mijn bericht staan dan ook in het verleden en ik heb het puur bedoeld in samenhang bedoeld met deze baan in de zorg. Ik was er heilig van overtuigd dat dit het was, en het blijkt dat ik dan hele andere dingen te horen krijg. Daar gaat de vraagstelling: verkeerd beeld van mezelf over, en niet over mij persoonlijk !
Ja, die man had een onbeschofte reactie, dat is zeker zo .. maar het was hun probleem !
Ja, die man had een onbeschofte reactie, dat is zeker zo .. maar het was hun probleem !
Oh zo kwam het inderdaad op me over Bart, ik begreep dat je worstelde met je zelfbeeld en dat je je zorgen maakte over hoe anderen jou zien.
Gelukkig maar!
Ja inderdaad goed dat je gebeld hebt, geeft jou een stukje zekerheid al heb je daar qua job dan nu even niets aan.
En als jij denkt dat de zorg echt iets voor jou is dan zou ik knokken! Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden