Loading...
nl

Ogen zien

Vlinders
Vlinders okt 19 '09
Lieve mensen,

Ik ervaar sinds enige tijd dat ik ogen zie om me heen wanneer ik in bed lig. Vaak zie ik ze in mn hoofd als vanzelf opdoemen. De ene keer is het één paar ogen en de andere keer is het één oog dat me aankijkt.
Soms is het anstig, verschrikt, maar ook weleens heel boos en indringend. Ik ben er niet bang voor merk ik, het lijkt wel alsof het altijd bij me is geweest en ik me dat sinds kort weer herinner.

Ik ben benieuwd of meerder mensen op dit forum hier ook ervaringen mee hebben en wat het eigenlijk te betekenen heeft.

Warme groet,
Vlínders
Delen:
Beschermengel
Beschermengel okt 19 '09
Hoi Vlinders, Ja dit heb ik ook regelmatig ...als ik s'morgens onder de douche sta en in mijn ogen wrijf, zie ik vaak ogen die mij aankijken, het is weer weg als ik niet meer wrijf. ( het zijn niet mijn eigen ogen die ik zie )

In 1998 ( ik schrijf alles op vandaar ik het jaargetal weet)...stelde ik me in op mijn hogere zelf, al gauw zag ik een paar fel blauwe ogen die me indringend aankeken, ik kon best lang naar de ogen kijken maar werd er een beetje bang van. Ik ben er nu niet meer bang van ... het was toen een test die ik deed en schrok toen. Die hele mooie ogen heb ik niet meer gezien, maar wel de beetje vage zwart witte ogen die zie ik dus wel en de ene keer groter als de andere keer.

Ik ben er nu aan gewend en zeg ze altijd ..goeiemorgen!
admin
admin okt 19 '09
Mooi thema. Ik heb dat ook!
Regelmatig zie ik delen van een gezicht. Meestal de ogen of gezicht van mijn vrouwelijke gids. Maar afgelopen weekend zag ik ook een oog van mijn mannelijke gids en van mijn overleden grootvader die ik nooit gekend heb. Deze personen geven mij warmte en steun.
Zaterdagavond zag ik ten slotte een drakenoog en daarna een oog van een olifant. Ik ben er niet bang van.
admin
admin okt 19 '09
Vlinders,
het zou het oog van Shiva kunnen zijn, die jouw aanmaant,
om jouw schaduwkanten onder de loep te nemen, en je totaal uit te zuiveren in Licht en Liefde.
Dat oog verscheen ook aan mij enkele jaren geleden, en zit ook in mij!
Eerst verschijnt het buiten je om, en daarna gaat het in werking treden, en zit het in jou, als beschermend ook.
De emotie's die je erbij ziet, zijn de emotie van jezelf die aan het licht mogen komen.
Vlinders
Vlinders okt 19 '09
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!

Maar ik zie soms meerdere typen ogen tegelijk of achterelkaar.
De ene keer blauwe ogen dan weer zwart etc. Ik heb weleens ermee proberen te communiceren maar dit is nog niet gelukt.
Sinds ik mijn nieuwe vriend heb leren kennen zie ik sinds kort ook zijn ogen terwijl ik eerder nooit ogen van bekende mensen zag.

En inderdaad zoals Hans zegt, soms ook delen van een gezicht. Kunnen die dieren iets met krachtdieren te maken hebben?
Hoe weet je trouwens of het je gids is?

Ik merk dat ik nog in dubio zit of het nu entiteiten zijn of dat het iets van mezelf is. Ik zou daar graag achter willen komen.

Leuk en fijn om dit te delen met jullie!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki