Loading...
nl

Larapinta, Wie wil mijn foto lezen?

admin
admin apr 26 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: nougnag
Het is mij wel degelijk duidelijk.

Als je niet voor jezelf gaat zorgen dan zorgt de Bron er toch voor dat je dat gaat doen en dus ff lekker niks,alleen jij.

En weet je, dan denk ik meteen [weet dat het "fout" is], dat ik daar geen tijd voor heb blushvoor ff lekker niks, alleen ik. Maar als ik zo blijf denken kom ik er nooit natuurlijk ...

Liefs Mar

Doe niet zo raar.

Jij komt er sowieso hoor.
admin
admin mei 10 '10
Hoi Lara even kijken of er wat komt,
Ik heb de anderen niet gelezen.

Ik begin al met de N van nee, nou dat beloofd wat.....
Deze Nee is voor jou heel belangrijk je kan het niet vaak genoeg zeggen, ik hoor en voel aldoor nee neen nee en ik doe het niet.
Ben je zo in het verzet ik krijg te zien dat je je zelf daarmee tegen houd het is net of je bij iedere nee je adem inhoud om maar voet bij stuk te houden.
Ik schiet nu door naar je geboorte en zie ook een nee en een niet willen ademen je wilt eigenlijk hier helemaal niet zijn.
Alsof je wist wat er stond te gebeuren en je er niet klaar voor was, maar je bent er toch, ik zie na je geboorte nogal wat problemen om je heen en onrust.
Dit versterkt het gevoel van nee en er zetten zich blokades op waar je geen weet meer van hebt.
Jij kan dit zelf oplossen zie ik ook door heel lief voor jezelf te zijn en zacht kies niet de harde weg voor jezelf maar de zachte weg, geef jezelf alle tijd en ruimte om te wennen aan dit leven het was een valse start maar jij kunt jezelf helen en gaat dit ook doen, voel je niet schuldig of wat dan ook veroordeel jezelf niet maar geef jezelf tijd om te helen, want dit ga je namelijk doen met behulp van evt anderen.
Ik zie ook dat je mannelijke energien de boventoon voeren en nu ga je met je vrouwelijke zacht energie werken dan komt dit meer en meer in evenwicht.
Je hebt bergen en zeeen van tijd nodig... het zou mooi zijn als je niet meer werkte en helemaal uit het gevoel kwam van dingen te moeten, omdat jij in het bijzonder niets meer moet moeten je hebt genoeg gedaan.
Laat de tijd zijn werk doen en ga genieten van mooie en fijne dingen.

Ik zie een harde tijd die je vroeger hebt gehad er waren in de familie niet altijd even positieve energieen met name zie ik een oude vrouw die erg boos is.
Als ik je in het licht zet dan schrikt ze ervan en gaat een stukje achteruit ze heeft geen kracht en macht meer het is meer een houding die ze laat zien maar kan niet bij je komen, door je licht en zachte energie ben je daar voor beschermd.

Ik heb je foto niet gelezen maar doe het op de klank van je naam in dit geval Lara dus, eigenlijk heb ik die ook niet nodig maar ja ik moet toch ergens een verklaring geven van hoe het gaat.
Ik vraag gewoon aan mijn gidsen om info en dan komt er wat of niets in dit geval kwam dit door.
Ik weet niet of het herkenbaar is maar ik hoop dat je me feedback wil geven omdat ik nog aan het oefenen ben.

liefs van Bea
admin
admin mei 10 '10
M'n bewondering Bea!!
admin
admin mei 15 '10
Hoi Lara mmmm wat grappig, deze afkorting associeer ik niet met mijn avatar. Larapinta ben ik gaan gebruiken en ben ik van gaan houden, omdat het een herkenning gaf bij het eerste horen. Volgens internet schijnt het een honderden meters lang looppad te zijn in Australië. Ik voel me veilig achter Larapinta. En soms heb ik dat nodig. even kijken of er wat komt,
Ik heb de anderen niet gelezen.

Ik begin al met de N van nee, nou dat beloofd wat.....
Deze Nee is voor jou heel belangrijk je kan het niet vaak genoeg zeggen, ik hoor en voel aldoor nee neen nee en ik doe het niet. Ik heb er met name moeite mee om Nee te zeggen. Ik ga te vaak en te veel over mijn grenzen heen en daarbij verlies ik mezelf.
Ben je zo in het verzet ik krijg te zien dat je je zelf daarmee tegen houd het is net of je bij iedere nee je adem inhoud om maar voet bij stuk te houden. Dat voet bij stuk houden is een zwak punt in mijn karakter. Doe ik dus niet ... of althans, véél te weinig. Zeker in de periode van groei waar ik me nu bevind, zou Nee zeker niet misstaan om vaker te gebruiken. Maar het is zo vet moeilijk.
Ik schiet nu door naar je geboorte en zie ook een nee en een niet willen ademen je wilt eigenlijk hier helemaal niet zijn. Mijn geboorte ... ik wilde er niet uit, dat klopt, maar op het moment dat de dokter [in het ZH waar mijn moeder met mij heen is gebracht met volle sirenes] zei, kom we doen het samen en bij de volgende wee is de baby er ... moet ik hebben besloten alsnog de sprong in het diepe te wagen. Op eigen Kracht, samen met mijn moeder. Maar ik kruip bij tegenslagen of moeilijkheden graag het liefst diep weg onder mijn kussen en dekbed, dan dat ik de confrontatie aan ga. Hoewel dit bij dierbaren weer juist niet is, en ik dan de confrontatie wel degelijk niet uit de weg ga. Maar of ik hier wil zijn? Ja, nu wel denk ik, maar heb ook een periode en zelfs periodes in mijn leven gekend, dat ik dat helemaal niet wil en me afvraag wat ik hier in hemelsnaam doe. Heb ook regelmatig het gevoel buiten mezelf te staan, alsof ik naar mezelf kijk en mijn eigen stem beluister, en dat beangstigt me dan behoorlijk.
Alsof je wist wat er stond te gebeuren en je er niet klaar voor was, maar je bent er toch, ik zie na je geboorte nogal wat problemen om je heen en onrust.
Dit versterkt het gevoel van nee en er zetten zich blokkades op waar je geen weet meer van hebt. Hier weet ik eigenlijk niets van. Ik was gewenst, en uit Liefde geboren. Mijn ouders waren enorm een team samen en in elkaar geklonken. Geen ruzies of onenigheden. Dus ik kan me hier eigenlijk niks bij "bedenken" wat hier bij past uit mijn Leven.
Jij kan dit zelf oplossen zie ik ook door heel lief voor jezelf te zijn en zacht kies niet de harde weg voor jezelf maar de zachte weg, geef jezelf alle tijd en ruimte om te wennen aan dit leven het was een valse start maar jij kunt jezelf helen en gaat dit ook doen, voel je niet schuldig of wat dan ook veroordeel jezelf niet maar geef jezelf tijd om te helen, want dit ga je namelijk doen met behulp van evt anderen. Dat is de periode waarin in op dit moment volledig in verkeer. Ik groei er alleen maar van, alleen het is zó vet moeilijk ...
Ik zie ook dat je mannelijke energieën de boventoon voeren en nu ga je met je vrouwelijke zacht energie werken dan komt dit meer en meer in evenwicht.
Je hebt bergen en zeeën van tijd nodig... het zou mooi zijn als je niet meer werkte en helemaal uit het gevoel kwam van dingen te moeten, omdat jij in het bijzonder niets meer moet moeten je hebt genoeg gedaan.
Laat de tijd zijn werk doen en ga genieten van mooie en fijne dingen. Ik zal hier ook weer een stukje van leren, maar de precieze weg weet ik nog niet. Komt goed!

Ik zie een harde tijd die je vroeger hebt gehad er waren in de familie niet altijd even positieve energieën met name zie ik een oude vrouw die erg boos is. Het is een oudere vrouw dan ik zelf ben. Met behulp van onze lieve Tinne ben ik al een heel eind op weg. Ik heb nu ook de stap kunnen zetten om haar te zeggen dat ik op dit moment geen direct contact wil. Ik heb er geen behoefte aan en ze voegt niks aan mijn leven toe. Voor anderen is dit hard, voor mij de juiste Weg. Ik heb daar vrede mee.
Als ik je in het licht zet dan schrikt ze ervan en gaat een stukje achteruit ze heeft geen kracht en macht meer het is meer een houding die ze laat zien maar kan niet bij je komen, door je licht en zachte energie ben je daar voor beschermd.

Ik heb je foto niet gelezen maar doe het op de klank van je naam in dit geval Lara dus, eigenlijk heb ik die ook niet nodig maar ja ik moet toch ergens een verklaring geven van hoe het gaat.
Ik vraag gewoon aan mijn gidsen om info en dan komt er wat of niets in dit geval kwam dit door.
Ik weet niet of het herkenbaar is maar ik hoop dat je me feedback wil geven omdat ik nog aan het oefenen ben.

liefs van Bea Lieve Bea, ga vooral door, ik heb veel gehad aan je mooie reading!!! Lieve groet Marjan
admin
admin mei 15 '10
Origineel bericht van: Tinne
M'n bewondering Bea!!

Ik ga je een pbtje sturen, ben even ergens nieuwsgierig naar laugh
admin
admin mei 17 '10
Hoi lieve Lara(pinta) ik gebruikte de naam Lara voor je omdat ik hem zo mooi vind, maar Larapinta is ook mooi hoor.
Het was voor de info niet van belang voor me maar dat had ik al uitgelegd.
En je eigen naam ken ik ook maar die heb ik ook niet nodig.
Om te lezen, ik vraag gewoon aan de gidsen en die weten alles hoe het zit, moet alleen zorgen dat ik er zelf niet tussen zit met mijn gedachte,s en dat is knap lastig soms.
De ene keer gaat het beter dan de andere keer.
Maar ik blijf oefenen.

Wat betreft de onrust bij je geboorte en daarna.... is het meer zo dat andere mensen de relatie tussen je ouders onder druk hebben gezet, en ik bedoel dan dat er mensen waren die het niet eens waren met hun keuze voor elkaar.
Ik voel negativiteit vanuit iemand en dat heeft er geen goed aan gedaan.
Gelukkig is het wel goed afgelopen en zijn ze heel gelukkig geweest samen, zoals je verteld.
Vraag maar eens als dat kan aan hun hoe het zat.
Het heeft vooral ook met jou te maken, ik hoop dat je er meer duidelijkheid over krijgt.
Omdat het iets is wat bij jou een blokkade heeft verstevigd.
Ik zie nu een groen grasveld lopen over gras op de blote voeten dat is wat goed is voor je op dit moment, kontakt maken met de aarde en wortels in de grond maken via je voeten en wortelchakra.
Mooie groene grasjes die sterk en goed verzorgd zijn die geven je hun energie, een hele fijne energie maar wel erg krachtig en puur. Met veel groeikracht, verzoen je daar maar mee ik krijg dit heel sterk binnen.
Het is prachig hoe liefdevol ze zijn met hun zachte sprietjes tapijt, heerlijk liggen in het mooie gras, voelend hoe de zon je verwarmd en de wolken hun verhaal aan je willen vertellen.

En s,avond,s het gefluister van de sterren met hun geheinzinnigge glans, die putten uit het onmetelijke stelsel.

Ik wens je nog een hele fijne dag en bedankt voor de feedback

liefs van Bea
admin
admin mei 18 '10
Wat betreft de onrust bij je geboorte en daarna.... is het meer zo dat andere mensen de relatie tussen je ouders onder druk hebben gezet, en ik bedoel dan dat er mensen waren die het niet eens waren met hun keuze voor elkaar.

Helemaal waar! Ik ga hier niet in detail op in, als je het precies wil weten, wil ik je wel een pm sturen, maar dat hoor ik wel van je. Het klopt in ieder geval als een bus!!

Het heeft vooral ook met jou te maken, ik hoop dat je er meer duidelijkheid over krijgt.
Omdat het iets is wat bij jou een blokkade heeft verstevigd.

Nee, het had toen niet met mij te maken.

Maar ik ben gek op lopen op blote voeten door het gras, zand, natuur!! Dus dat klopt smile

Liefs en bedankt -xxx-
admin
admin mei 18 '10
Hallo Larapinta,

Bedankt voor je reactie
Ik hoef het niet te weten hoor dat is prive.
Wel is het zo dat het belangrijk is voor jou om te weten, hoe het zit.
En wat er gespeeld heeft, om daar wat meer spanningen te kunnen loslaten en een rode draad te kunnen zien.

Babys en ongeboren kinderen zijn nog vaak een met ouders en pikken die gevoelens op als zijnde dat het hun gevoelens zijn.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

liefs van Bea
Maryssa
Maryssa mei 18 '10
Quote:
Larapinta:Maar ik ben gek op lopen op blote voeten door het gras, zand, natuur!!

Ik zat van het weekend de krant te lezen en las daar over een blôde fuottenpaad in Groningen! Moest er ineens weer aan denken. smileMisschien iets voor jou?
http://www.blotevoetenpad.nl/
admin
admin mei 18 '10
@Bea daar ga ik mijn gedachten even over laten gaan, want je zou best gelijk kunnen hebben. Maar die rode draad loopt al heel lang terug ... tot in mijn vorige levens! Misschien kom ik er op terug als ik je hulp nodig heb.

@Maryssa ja, dat is een schitterend pad!!! Echt een aanrader smile
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske