Loading...
nl

Larapinta, Wie wil mijn foto lezen?

admin
admin apr 25 '10
En gewoon even voor de lezers die ook zonder "ogen" iets van iemands lichaamstaal kunnen lezen. Er maakte namelijk gisteren iemand een opmerking wat zo raak was, en dat was geen fotolezer, dat ik benieuwd ben of dat zo overduidelijk te zien is ...

Cialara
Cialara apr 25 '10
Dit is de eerste keer dat ik me er aan ga wagen Marjan... smile

Als ik je zo zie zitten dan heb ik zo'n gevoel van "laat mij hier maar even lekker zitten, bekijk het maar even, doen jullie het maar voor mij, want met mij gaat het ff niet zoals ik dat zou willen en ik heb er even geen zin in."

Ik vind je er moe uitzien, maar ik zie ook een zekere boosheid in je.

Je energie is gedeeld, vanaf je hartchakra tot boven zie ik hem oranje achtig, maar naar beneden toe meer blauwig. Geen idee wat dat verder betekent hoor, het viel me gewoon op.

Er komt wel een klein puntje van rust naar voren, het is er nog niet helemaal, maar langzaamaan komt er iets van rust naar voren, acceptatie misschien...

Dit was wat ik voelde/zag.
Liefs Jorine
admin
admin apr 25 '10
Dit is de eerste keer dat ik me er aan ga wagen Marjan... smile

wow jeetje wat lief van je schat!!!

Als ik je zo zie zitten dan heb ik zo'n gevoel van "laat mij hier maar even lekker zitten, bekijk het maar even, doen jullie het maar voor mij, want met mij gaat het ff niet zoals ik dat zou willen en ik heb er even geen zin in."

ja, zo heel herkenbaar. Ik zit er gewoon zo doorheen op dit moment. Kruip [misschien wel te vaak] heel snel in mijn coconnetje, maak weinig contact met buiten en daar voel ik me nog goed bij ook. Herken zelfs een heel deel autisme van Hielke in mezelf. Zou dat kunnen denk je?

Ik vind je er moe uitzien, maar ik zie ook een zekere boosheid in je.

Ja, heel moe, dat zei dus ook precies degene die niet eens spiritueel denkt te zijn, er niet mee bezig is en gewoon mijn foto zag via een mailgroep. En de boosheid zit er nog steeds naar de logeerboerderij van Hielke. Daar konden we hem dus ophalen vrijdag nadat we hem net anderhalf uur daarvoor hadden gebracht. Zal dat stukje straks wel even plaatsen onder zijn eigen topic.

Je energie is gedeeld, vanaf je hartchakra tot boven zie ik hem oranje achtig, maar naar beneden toe meer blauwig. Geen idee wat dat verder betekent hoor, het viel me gewoon op.

Hee, wat apart. Weet een ander misschien wat het zou betekenen? Ik voel me niet in evenwicht, dat is iets wat zeker is. Heeft het daarmee te maken?

Er komt wel een klein puntje van rust naar voren, het is er nog niet helemaal, maar langzaamaan komt er iets van rust naar voren, acceptatie misschien...

Ik voel het nog niet, maar hoop wel dat het er is. Dus dit geeft me wel wat meer rust, dank je wel lieve Jorine.
Knuff

Dit was wat ik voelde/zag.
Liefs Jorine
Cialara
Cialara apr 25 '10
Ja dat met die energie is apart, dat kan ik ook niet zo goed plaatsen, ik zag het toevalllig. Misschien dat je inderdaad niet in evenwicht bent. Je kunt nog eens een oefening doen met het versterken van de verschillende chakra's door er kleuren naar toe te "ademen". Misschien heb je die oefening met Reiki gehad?

Die rust is een heel klein puntje, dat mag je laten groeien smileHet beginnetje is er.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara apr 25 '10
Dat je graag in je coconnetje kruipt op momenten dat het even niet lekker gaat is volgens mij heel menselijk hoor, hoeft echt niet met autisme te maken hebben. En autisme hoeft ook niet erfelijk te zijn, dus ik zou daar als ik jou was mezelf niet mee belasten.
admin
admin apr 25 '10
Ja, die meditatie doe ik wel veel de laatste tijd, met name de kleur geel komt dan tevoorschijn. Emotie en de zonnevlecht he.

En ik hoop dat ik het kleine puntje groot kan laten worden smile

En het autisme zie ik ook bij mijn vader, alleen mijn vader en ik hebben geen diagnose. Mijn vader leeft dan niet meer, maar hij had zo zijn voordelen ermee. En ik doe mijn voordeel er ook mee hoor, dus ik belast mezelf niet met een etiketje, daar hou ik helemaal niet van smile

Liefs Mar
admin
admin apr 25 '10
Ha Larapinta,foto 1 is de Dame die ik voor me zag bij het lezen van jouw naam.

Heb jij enig idee van het gegeven dat de ervaringen die je nu opdoet juist enorm spiritueel van aard zijn?
Dit omdat je ergens hierboven meldt dat je"spiritueel op een laag pitje staat".
Nou Larapinta (sorry) maar ammehoelala.( leve Ramses Shaffy)

Veel liefs van mij
admin
admin apr 25 '10
Origineel bericht van: nougnag
Ha Larapinta,foto 1 is de Dame die ik voor me zag bij het lezen van jouw naam.

Heb jij enig idee van het gegeven dat de ervaringen die je nu opdoet juist enorm spiritueel van aard zijn?
Dit omdat je ergens hierboven meldt dat je"spiritueel op een laag pitje staat".
Nou Larapinta (sorry) maar ammehoelala.( leve Ramses Shaffy)

Veel liefs van mij

Ik moest wel even grinniken van het ammehoelala winkMaar ik heb zelf zo het gevoel dat ik geblokkeerd ben. Het fotolezen lukt niet, het mediteren wel, gevoelens die me werden verteld worden me nu niet doorgegeven en mijn lijntje met de Bron lijkt zo dun. Of is het terugtrekken in mijn cocon ook spiritueel groeiend? Kan natuurlijk ook, maak toch een soort rouwproces mee op dit moment, en toch ben ik niet rouwend. Pffff, is dat nog wel duidelijk?

Liefsssss
admin
admin apr 25 '10
ik wilde eigenlijk geen foto lezen, maar wel vragen (al voordat ik bovenstaand las) of de band met je vader erg abrupt is afgebroken ? of misschien met iemand anders ??
admin
admin apr 25 '10
Ja, heel abrupt. Ik had mijn vader op die bewuste donderdagmiddag nog aan de telefoon. En 's avonds om half tien heeft hij een hartstilstand gekregen, gereanimeerd, op mij gewacht [woon 200 km bij hen vandaan] en is vrijdagavond om 19u overleden. Geen contact meer met hem gehad, hij is in coma geraakt en er niet meer uitgekomen... En voor die tijd waren er geen tekenen dat hij ons zou verlaten en het leven zou inruilen voor het eeuwige. Maar achteraf heeft hij het wel gevoeld. Onbewust.
admin
admin apr 25 '10
Het is mij wel degelijk duidelijk.

Als je niet voor jezelf gaat zorgen dan zorgt de Bron er toch voor dat je dat gaat doen en dus ff lekker niks,alleen jij.
admin
admin apr 25 '10
daarom zag ik een soort van energiekoord voor me dat heel abrupt is doorgesneden... kan het misschien ook te maken hebben met dat boek ofzoeits wat ik eerder zag ?? (pag 1) misschien een aktetas ofziets, nee ik denk een documentatiemap. Ik denk namelijk dat dat ermee te maken heeft. Misschien iets van hem wat voor jou belangrijk is ?
Cialara
Cialara apr 25 '10
Marjan, je hebt een PB van mij smile
admin
admin apr 25 '10
Origineel bericht van: nougnag
Het is mij wel degelijk duidelijk.

Als je niet voor jezelf gaat zorgen dan zorgt de Bron er toch voor dat je dat gaat doen en dus ff lekker niks,alleen jij.

En weet je, dan denk ik meteen [weet dat het "fout" is], dat ik daar geen tijd voor heb blushvoor ff lekker niks, alleen ik. Maar als ik zo blijf denken kom ik er nooit natuurlijk ...

Liefs Mar
admin
admin apr 25 '10
Origineel bericht van: Jorine
Marjan, je hebt een PB van mij smile

Gezien en gelezen smile
admin
admin apr 25 '10
Origineel bericht van: Artemis
daarom zag ik een soort van energiekoord voor me dat heel abrupt is doorgesneden... kan het misschien ook te maken hebben met dat boek ofzoeits wat ik eerder zag ?? (pag 1) misschien een aktetas ofziets, nee ik denk een documentatiemap. Ik denk namelijk dat dat ermee te maken heeft. Misschien iets van hem wat voor jou belangrijk is ?

Wij noemden mijn vader altijd onze wandelende encyclopedie. Hij was enorm breed geïnformeerd en wist zo veel!!! Hij was ook altijd degene die me geruststelde of juist waarschuwde. Misschien heeft het daar een link mee, zou heel goed kunnen!!!

Liefssss
Mar
admin
admin apr 26 '10
Origineel bericht van: Larapinta
En gewoon even voor de lezers die ook zonder "ogen" iets van iemands lichaamstaal kunnen lezen. Er maakte namelijk gisteren iemand een opmerking wat zo raak was, en dat was geen fotolezer, dat ik benieuwd ben of dat zo overduidelijk te zien is ...

Hee, lieve Marjan..ik spreek naar jou toe in symboletaal, ik weet dat( je dat gaat begrijpen....

Ieder (actief) spiritueel wezen is als een stromende fontein. Jij ook, uiteraard..
Deze fontein bij jou.. stroomt niet. Bruist niet.. en dat is ok.
Dat is het gegeven.
De cosmos zal alles in het werk stellen om jouw fontein weer stralend stromend te maken.. met zuiver helder water dat fonkelt in het licht.
Net zoals ze in een huis het water afsluiten om aan de buizen te werken, hebben ze dat met jouw natuurlijk stromende fontein ook gedaan, om te vernieuwen, te herstellen, sterker te maken, proper te maken..
Dàt proces heeft de nodige tijd in beslag, dat kan niet op een twee drie, en door zo maar wat te doen..
Nee, dat proces kent percisie, degelijkheid, profesionalteit, het allerbeste materaal, de nodige rust en ontwikkelingen.
Je ondergaat dit proces nu.. en deelt er ook aan mee, zonder jou (en jouw wens om een duidelijke , degelijke en goede oplossing) kan dit niet gebeuren.
Tuurlijk is het lastig dat je nu niet kunt genieten van wie je zelf bent, zoals je eigenlijk in weze bent, maar als je het ziet zoals hierboven omschreven denk ik dat je het vele meer ruimte gaat geven, dat proces.
Ik hoef je geen succes te "wensen".. het wordt een succes.. echter, heb en leer geduldig zijn!

Liefs van mij,
Bellefleur.
admin
admin apr 26 '10
Dank je wel lieve Bellefleur voor je woorden. En ja, ik begrijp ze.
Mijn vraag is of ik met dat proces zelf nog wat moet doen, dan alleen het toestaan om het te laten gebeuren. Want daar heb ik moeite mee. Ik voel me niet zo prettig in mezelf, hoewel ik me wel prima voel in mijn cocon. Maar er gebeurt ook weer veel omheen. Heeft dat met elkaar te maken?

Liefs van mij
Cialara
Cialara apr 26 '10
De dingen die om je heen gebeuren, die gebeuren. Hoe jij er innerlijk mee om gaat, daar ligt voor jou de sleutel...
admin
admin apr 26 '10
Ja, en juist dat innerlijk is een rotzooi, een warboel, een weet niet wat ik ermee aanmoet. 't Is maar goed dat ik vanaf volgende week samen met de psycholoog daar mee aan de gang ga...... wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420