En gewoon even voor de lezers die ook zonder "ogen" iets van iemands lichaamstaal kunnen lezen. Er maakte namelijk gisteren iemand een opmerking wat zo raak was, en dat was geen fotolezer, dat ik benieuwd ben of dat zo overduidelijk te zien is ...
Hee, lieve Marjan..ik spreek naar jou toe in symboletaal, ik weet dat( je dat gaat begrijpen....
Ieder (actief) spiritueel wezen is als een stromende fontein. Jij ook, uiteraard..
Deze fontein bij jou.. stroomt niet. Bruist niet.. en dat is ok.
Dat is het gegeven.
De cosmos zal alles in het werk stellen om jouw fontein weer stralend stromend te maken.. met zuiver helder water dat fonkelt in het licht.
Net zoals ze in een huis het water afsluiten om aan de buizen te werken, hebben ze dat met jouw natuurlijk stromende fontein ook gedaan, om te vernieuwen, te herstellen, sterker te maken, proper te maken..
Dàt proces heeft de nodige tijd in beslag, dat kan niet op een twee drie, en door zo maar wat te doen..
Nee, dat proces kent percisie, degelijkheid, profesionalteit, het allerbeste materaal, de nodige rust en ontwikkelingen.
Je ondergaat dit proces nu.. en deelt er ook aan mee, zonder jou (en jouw wens om een duidelijke , degelijke en goede oplossing) kan dit niet gebeuren.
Tuurlijk is het lastig dat je nu niet kunt genieten van wie je zelf bent, zoals je eigenlijk in weze bent, maar als je het ziet zoals hierboven omschreven denk ik dat je het vele meer ruimte gaat geven, dat proces.
Ik hoef je geen succes te "wensen".. het wordt een succes.. echter, heb en leer geduldig zijn!
Liefs van mij,
Bellefleur.