Loading...
nl

innerlijke ik

yannick
yannick nov 8 '06
als ik je foto lees, merk ik dat je paranormaal bent ingesteld. je weet wat goed voor je is.
je bent een persoon die doorzet, doe je aan wikka ofzo? hekserij, dat komt opeens op me op.
Ik heb het gevoel dat je veel problemen hebt gehad, je voelde je hier niet thuis.
Maar je probeert je leven zo mooi mogelijk te maken en je bent blij met wat je hebt.
Ik heb het gevoel dat we van de zelfde lichtstroming komen, of dementie in die geest.
kan makkelijk met je contact maken, ik weet niet of jij een gevoel had dat ik je las?
Als ik naar je kijk zie ik ook allemaal energie golven om je heen, dus je kan goed met energie omgaan. Je hebt een licht groen 8tige aura. Geel-groen - sympathie, medegevoel, communicatie. Ik krijg binnen dat je een sterke ziel lijn hebt, heb geen id wat dat inhield.
Maar ik stop nu met lezen :p morgen moet ik weer vroeg op. kwa innerlijk lijken we wel wat op elkaar(dat schrikt me een beetje ), ik gebrijp goed wat er allemaal in je hoofd speelt, en waaar je allemaal mee zit. maar je moet er maar het beste van maken, en probeer altijd op beide benen op de grond te staan. je moet proberen de nare ded8tes weg te halen, en met iets leuks te combineren. je wilt wat berijken in het leven, en je gaat er voor al kost het je veel moeite. maar doe geen gekke dingen, en probeer er wat van te maken. doe het niet voor god maar doe het voor jezelf, ervaring is belangrijk voor je heden;). heb je wel is een gevoel gehad dat je een lichtwerker bent? ik weet niet of het klopt, maar dat gevoel heb ik wel, en nog iets wat heel belangrijk is, je moet niet van andere verwachten dat ze je helpen, en dan heb ik het over het bovennatuurlijke. maar je bent het zelf, geloof dus in je zelf(doe je ook). jij bent nu hier en je moet met deze wereld bezig houden ;). als je ergens naar verlangt krijg je het niet. je krijgt het pas als je het verdient of echt nodig hebt. ik kan nog veel over je vertellen of raad geven, maar ik ga nu echt slapen :p
Charlie
Charlie nov 13 '06
Hoi Yannick, ik ben inderdaad ook een lichtwerker, maar ik sta wat dat betreft een soort van op non-actief, omdat ik me daar nog niet echt in verdiept heb. Mijn partner is ook een lichtwerker en heeft ook een hele groep die op zijn lichtwerkers site lid zijn. Je zegt dat je nog meer kunt vertellen over mij, probeer het eens?? Ben benieuwd.
Charlie
Charlie nov 13 '06
Hoi Yannick, ik ben inderdaad ook een lichtwerker, maar ik sta wat dat betreft een soort van op non-actief, omdat ik me daar nog niet echt in verdiept heb. Mijn partner is ook een lichtwerker en heeft ook een hele groep die op zijn lichtwerkers site lid zijn. Je zegt dat je nog meer kunt vertellen over mij, probeer het eens?? Ben benieuwd.
yannick
yannick nov 13 '06
is er iets wat je graag wilt weten?? of waar je veel moeite mee hebt??
Charlie
Charlie nov 13 '06
Hoe bedoel je??
yannick
yannick nov 13 '06
zit je ergens mee?
Charlie
Charlie nov 13 '06
Is dat een gewone vraag of voel je zelf wat aan??
Charlie
Charlie nov 17 '06
Ik vind het wel een beetje grappig dat je het vraagt, want ik zit momenteel met een hele hoop dingen die spelen. Het ene moment denk ik aan alles tegelijk en het volgende moment denk ik aan helemaal niets. Het is dus echt van het ene uiterste in het andere. Dus nee, ik zit niet ergens mee, ik zit met een hele hoop. Zoals ik het dan op dat moment over mezelf kan zeggen: The lights are on, but there`s no one home!!!
Dan heb ik mijn ogen open, maar ben dan alleen met mijn eigen gedachten. Ik zie dan ook niets van wat er om me heen gebeurd en van dat punt kan ik ook bewust uittreden. Wat ik soms heerlijk vind. Dus ja...!!!
yannick
yannick nov 17 '06
euhm ok dat dacht ik al.. je moet weten dat je nu hier bent, en dat je meer op de toekomst moet richten. doe geen gekke dingen en leef.
Charlie
Charlie nov 20 '06
Wat versta jij onder gekke dingen?? Ik kan soms veel gekke dingen doen en het ligt eraan in wat voor bui ik ben.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420