als ik je foto lees, merk ik dat je paranormaal bent ingesteld. je weet wat goed voor je is.
je bent een persoon die doorzet, doe je aan wikka ofzo? hekserij, dat komt opeens op me op.
Ik heb het gevoel dat je veel problemen hebt gehad, je voelde je hier niet thuis.
Maar je probeert je leven zo mooi mogelijk te maken en je bent blij met wat je hebt.
Ik heb het gevoel dat we van de zelfde lichtstroming komen, of dementie in die geest.
kan makkelijk met je contact maken, ik weet niet of jij een gevoel had dat ik je las?
Als ik naar je kijk zie ik ook allemaal energie golven om je heen, dus je kan goed met energie omgaan. Je hebt een licht groen 8tige aura. Geel-groen - sympathie, medegevoel, communicatie. Ik krijg binnen dat je een sterke ziel lijn hebt, heb geen id wat dat inhield.
Maar ik stop nu met lezen :p morgen moet ik weer vroeg op. kwa innerlijk lijken we wel wat op elkaar(dat schrikt me een beetje ), ik gebrijp goed wat er allemaal in je hoofd speelt, en waaar je allemaal mee zit. maar je moet er maar het beste van maken, en probeer altijd op beide benen op de grond te staan. je moet proberen de nare ded8tes weg te halen, en met iets leuks te combineren. je wilt wat berijken in het leven, en je gaat er voor al kost het je veel moeite. maar doe geen gekke dingen, en probeer er wat van te maken. doe het niet voor god maar doe het voor jezelf, ervaring is belangrijk voor je heden;). heb je wel is een gevoel gehad dat je een lichtwerker bent? ik weet niet of het klopt, maar dat gevoel heb ik wel, en nog iets wat heel belangrijk is, je moet niet van andere verwachten dat ze je helpen, en dan heb ik het over het bovennatuurlijke. maar je bent het zelf, geloof dus in je zelf(doe je ook). jij bent nu hier en je moet met deze wereld bezig houden . als je ergens naar verlangt krijg je het niet. je krijgt het pas als je het verdient of echt nodig hebt. ik kan nog veel over je vertellen of raad geven, maar ik ga nu echt slapen :p