Lieve Vlinders,
Wil het graag even proberen.
Gezellige foto van je...ik wordt er al blij van als ik er naar kijkt...erg mooi.
Voel een brok in mijn keel.
Vind je het moeilijk om je emoties onder woorden te brengen...je probeert het wel maar mensen snappen nooit hoe je het nu echt bedoelt...ze snappen niet hoe jij het voelt en bedoelt.
- Ik heb daar wel moeite mee inderdaad. En ik merk dat het voelen en bedoelen niet in balans is. Dan gaat het vaak alsnog mis met een relatie of een vriendschap en kap ik het maar volledig af terwijl er misschien toch nog veel meer inzat dan dat ik zelf dacht. Ik let er wel steeds meer op doordat ik me er meer en meer van bewust raak. Net zoals je het me nu zo mooi laat lezen, wauw!
Net of jij het leven anders ervaart...heb je dat gevoel...dat je je soms net ff anders voelt als de rest van de wereld...andere kijk op het leven.
- klopt ook.
Je voelt licht / vredig aan...kan veel incasseren zonder er aan onder door te gaan.
- Klopt! Ik kan heel veel hebben en merk dat ik zelf aanvoel welke wegen ik moet bewandelen om verder te gaan.
Positief ingesteld...je ziet de lol ervan in.
- Ja, zonder positief te zijn en terug te kijken op een zwarte periode en er daarna hartelijk om te lachen en van te leren is de beste bevestiging dat je genezen bent, in ieder geval van dat stukje dan.
Je bent een vechter...je staat sterk in je schoenen.
Gaat niet snel iets uit de weg...of het moet in jouw ogen niet de moeite waard zijn dan reageer je er niet op.
- Jazeker! Mn hele leven al moeten vechten om erkenning te krijgen. En ga inderdaad niet snel iets uit de weg, durf wel risico te nemen.
Ik voel een man bij me...niet heel groot...rond fors gezicht.
rookte veel...pijp of sigaren ofzo.
Voel steken bij mijn hart...voelt of hij aan hartproblemen over is gegaan.
Opa figuur, had donker haar
ohhh jee nu ga ik onzeker worden..dit is namelijk voor mij nieuw terrein...dus klopt er niets van dan komt het dat ik hier nog weinig ervaring mee heb.
maar ik wil toch alles opschrijven wat ik voel...kun jer niets mee, laat het dan maar gelijk los.
krijg opa figuur door...getrouwd met oma(kan ook niet anders hé...hahaha) maar oma leeft nog zegt ie.
zware stem. komt even hallo zeggen...en dat hij ziet wat jullie doen.
- ehmmm...deze is wat lastiger. Had wel een opa die pijp en ik meen ook sigaren rookte. Maar had geen rond fors gezicht. Wel prachtig golvend donker haar. Mijn beide oma's leven niet meer. Maar misschien is dit wel uit een ander leven?
Dit is voor mij nog erg moeilijk...soms klopt het maar ik heb ook dat mensen het soms helemaal niet kunnen plaatsen...het zou zomaar iemand kunnen zijn die even naast me komt staan om even mee te kijken en dat diegene niets met jouw te maken heeft...ik heb hier te weinig ervaring nog mee...maar probeer het wel...misschien pik ik de signalen niet goed op...ik blijf het gewoon proberen .
Zit jij veel met je gezicht in je handen...denkend...wat ga ik nu weer eens doen...je zit veel te denken.
In je hoofd gaat het denken heel makkelijk en heel snel...maar om je gedachtte uit te spreken daar heb je moeite mee.
- heb weleens moeite mn gedachten onder woorden te brengen. Met gevoel erbij is dan niet makkelijk voor mij.
Als je gaat praten dan struikel je over je woorden omdat je denken sneller gaat dan je praten.
- ook dit kan weleens gebeuren ja.
ik voel heel erg hoofdpijn links achter in mijn hoofd...zegt jou dat iets...ze laten me niet duidelijk zien wat ik ermee moet...ben je iemand verloren aan een hersenbloeding? een man.
of is er iemand die nog niet over is maar daar wel last van heeft...nou het blijft me net even te vaag...ik hoor wel van je of je er iets mee kunt.
- Dit zegt me nog niet zoveel, zal hier en daar eens navragen dan laat ik het je weten. Heb daar zelf geen last van in ieder geval.
Veel liefs,...
- Wauw, dankjewel Tarot! Ik merk dat ik er veel aan heb. Vooral denken en voelen en dit onder woorden brengen is wel een duidelijk issue bij mij waar ik momenteel juist mee bezig ben. Alles wordt momenteel door elkaar geschud, alsof het opnieuw gereset wordt ofzo. Ik ben je heel dankbaar voor het lezen van mijn foto. En hopelijk heb je er een fijne ervaring bij.
En ook jouw avatar vind ik waanzinnig mooi!!
Veel licht en liefde van Vlinders
Graag gedaan en ik ben blij dat je er wat mee kunt.