Loading...
nl

Wat kan je zelf doen met je pc? Deel 1

Richie Richard
Richie Richard okt 16 '09
Hallo Merudianen!
Aangezien er eens een topic is geopend over een virus. Wil ik jullie toch eventjes op weg helpen. Vandaar dat ik bezig ben met het schrijven van handleidingen, zodat je ZELF stapsgewijs en zonder te veel moeite de meeste infecties tegen kan gaan. Ook zal ik het schoonmaken van je pc behandelen en trucjes door nemen om je pc extra snel te maken. Dit loopt op van beginner naar gevorderde en ik schrijf ze daarom ook in delen.
Ik heb net in een ander half uur tijd de 1e deel geschreven. Er zitten nog ZAT spel en grammatica fouten in. Mijn vraag is ook of jullie mij willen helpen om deze er uit te vissen. Desondanks het totaal voor jullie gericht is. Misschien dat ik het later hier en daar aanpas en dan er mee naar een uitgever ga.

Ik heb de handleiding zo gebruiksvriendelijk mogelijk gehouden en ik heb geprobeerd de meeste termen zo goed mogelijk uit te leggen.
Ik heb het een beetje geschreven in een verhaallijn. Zodat het lekker weg leest.
Delen:
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
ventje, die hersens van jou draaien toch ook altijd op volle toeren..
pfffffffffffff.. ik word al moe van af en toe typen hier ehehehe..


Succes met je topic... ik heb al een Itter in huis..
Richie Richard
Richie Richard okt 16 '09
Valt mee hoor.. Ik bedoel, het wordt onder andere mijn beroep. Ik wordt er voor opgeleid.. Ik heb de kennis, waarom zou ik het niet delen?
admin
admin okt 16 '09
Cool! Das lief van je!
Ik heb net via msn een spel gekregen en mijn zoon en mijn msn vriend lieten mij typen met ict termen naar elkaar.
Dus zei "soufleerden"mij, dat voelt als Japans typen zei ik, geen idee wat ik intyp ! lol
Maar het is gelukt! En mijn zoon maar zuchten over mijn onkunde... smile
Richie Richard
Richie Richard okt 16 '09
Gege, bedankt tongue
Ik denk als ik morgen tijd heb, dat ik Deel 2 ga schrijven..
Richie Richard
Richie Richard okt 17 '09
Ik heb het iets aangepast. En plaatjes bijgevoegd. Ik heb mijn eigen foutjes even weg gehaald. En ik ben even alle stappen die ik beschreven had na gegaan. Aangezien ik dat uit mijn hoofd had geschreven.
Richie Richard
Richie Richard okt 18 '09
Hallo, ben ik weer.
Er is een kleine wijziging.
Aangezien Merudi een Spirituele forum is en niet een Computer Hulp forum, heb ik even een website gemaakt. Simpel met WordPress zodat ik makkelijk mijn handleidingen kwijt kan, een forum op kan installeren en zodat jullie daar kunnen registreren en dan persoonlijk hulp kunnen krijgen.

Het is hier vindbaar:
http://richie.aniroad.net

Ik ben op dit moment druk bezig met het vertallen van WordPress, dit wilt zeggen de Thema en systemwise. Ben ik blij dat ik PHP kan..

Daarna implementeer ik de forum er in. Een wiki systeem en zorg ik er voor dat mijn handleiding downloadbaar zijn via een PDF bestandje.
admin
admin okt 19 '09
Schitterend gedaan, Denzil, vind het een prachtige bijdrage van je, die ik ga toepassen.
En ok, dit is een spiritueel forum, maar zonder m'n pc kan ik op het forum niet op,
dus is het een zeer belangrijk onderdeel van het geheel van Merudi.

veel liefs
Bellefleur
Beschermengel
Beschermengel okt 19 '09

Ja hartstikke goed van je Denzil, en heel erg lief van je dat je dit hier wilt neerzetten.....en inderdaad zonder p.c. kunnen we niet meer hier komen ..dus!! bedankt Denzil! smile
Richie Richard
Richie Richard okt 23 '09
klopt klopt klopt. Maar toch lijkt het me handiger als hier een appart forum voor is. Aangezien computer problemen echt een breed onderwerp is, kan ik deze makkelijker opdelen in fora's. Hier door is het overzichtelijker.
Richie Richard
Richie Richard okt 31 '09
Hallo hallo,

Weer een kleine update smile. Ik heb die handleiding deel 1, helemaal afgerond en geplaatst op http://richie.aniroad.net . Ook is het tevens in PDF formaat, zodat ik grote foto's kan gebruiken met hoge kwaliteit zonder dat het al te groot wordt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki