Loading...
nl

pijnen voelen of weten waar de pijn zit

admin
admin okt 17 '09
En als de Kracht van de gedachten nog niet zo sterk is, kan het natuurlijk ook via een foto. Maar visualisatie op afstand via gedachten vind ik zelf het prettigste. En werkt voor mij ook prima smileAl jaren, en ik ben pas kort geleden ingewijd in Reiki 2. Het is denk ik nu meer een principe dat ik ingewijd wil worden in Reiki 3, dan dat ik het echt nodig zou hebben.

Liefs
Mar
Cialara
Cialara okt 17 '09
Voor mij was Reiki eigenlijk mijn eerste wezenlijke kennismaking met spiritualiteit in real life en niet uit een boekje zeg maar. Ik had er jaren over gelezen maar durfde er nooit aan te beginnen. Dit was voor mij de start naar een heel boeiend jaar waarin van alles naar boven kwam winken waarin ik ontzettend veel heb geleerd over mezelf en mijn kracht. Heerlijk grin
admin
admin okt 18 '09
Ja, dat is het ook, Jorine!! Het was voor mij ook de wezenlijke kennismaking destijds met spiritualiteit. Voelde me meteen erin thuis! smileIk merkte dus wel dat ik meer wilde en dat heb ik gekregen in de afgelopen twee jaar!!!
admin
admin okt 18 '09
Ik heb altijd een enorme aversie tegen reiki gehad.
Ik was al heel jong bezig met spiritualiteit, ik denk vanaf mijn 15/16 jaar. Mijn moeder gaf yogalessen, had al haar reiki certificaten, werkte met kristallen en was voetzonereflex therapeute en ik huppelde overal achter aan.

Ik zag toen dat de haat en nijd in de spirituele wereld heel groot was, ook in de reiki wereld. De mensen konden zowat het licht in elkaars ogen niet zien schijnen, de regeltjes die zo secuur moesten worden nageleefd, waar ik dus helemaal niets mee had.
De zwarte kant van spiritualiteit waar ik elke keer weer voor gewaarschuwd werd.
De o zo foute dingen die er toen allemaal gezegd zijn...

Jaren lang heb ik er dus niets van willen weten, tot ik een dame tegenkwam (die nu een vriendin is geworden en ook allerlei reiki gradaties heeft, teveel om op te noemen) en die me heeft geholpen om door dat gevoel heen te prikken.
Nu heb ik dus reiki 1 en voor mij is dat genoeg, ik weet nu wat het is, vond de inwijding heel bijzonder, maar gevoelsmatig is er voor mij niets veranderd.
Het contact met boven was al goed, dat is niet beter of zuiverder geworden, wel duidelijker.

Wat reiki wel heeft gedaan is mij meer zelfvertrouwen geven en dat kon ik wel gebruiken.
Iedereen ervaart het anders, gelukkig maar!
Reiki laat je niet groeien, dat kun je alleen maar zelf toch?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki