weet ik veel
Ik weet nog, dat toen ik Reiki ging doen (een jaar of negen geleden) dat ik dacht.. hééééé.. dat is toch normaal.. ?
Álleen vond ik er zoveel poeha en soesa omheen zitten dat ikdacht.. hmmmmmmmmmmmmmmmmmm toch niet mijn ding..
Ik leg mijn handen al op, vanaf mijn kindertijd en 'stroom' wanneer ik voel dat mensen wat extra's kunnen gebruiken..
Dus een wezenlijk verschil?
Magnetiseren is iets van nature?
Ik kan foto's en mensen energie sturen en behandelen zonder hun toestemming.. het stroomt gewoon, zodra ik al denk aan die personen..
En Reiki is een oefening om naar magnetiseren te kunnen gaan?
Ahaha.. ik weet wel dat ik het DIRECT een rare regel vond: je MOET toestemming vragen aan de ander als je wil afstandbehandelen, je MAG niet EERDER afstandsbehandelen dan na je tweede Reiki inwijding etc etc etc.. waarvan ik dacht.. HE??!!! Ik doe dat al jaren en nu vertellen ze mij dat dit niet mág?
Dus eigenlijk was ik op mijn pik getrapt en had zo iets van: Laat mij het maar op de Heidy manier doen..
Als ik mensen knuffel voel ik al dat het stroomt..
Als ik een foto zie voel ik al dat het stroomt..
Is dat verboden?
Ik snap Reiki misschien nog niet helemaal hihihih.. Misschien kan een ander je het wel uitleggen..
Maar ik vind mijn magnetiserende gaves veel prettiger dan de universele reiki, die eigenlijk voor mij n gevoel niet apart staan van..
Met magnetiseren haal ik overal energie vandaan (vooral van boven, maar ook van de aarde en uit mijzelf)