Hai Thomas,
Thomas:"nee een warm gevoel moet je niet zoeken op innerned, wel veel inzichten en bevindingen die gedeeld worden en soms heel schrijnende verhalen, soms ook doodordinaire tweestrijd. Het forum heeft een ander karakter en lijkt mij ook wat minder persoonlijk dan het levensforum."
Sylli: Dit zijn nu precies de dingen die mij daar opvielen. Ik kreeg heel sterk het gevoel dat er veel mensen zijn die wel het idee hebben dat ze zichzelf zijn (of in iedergeval daarmee bezig zijn), maar meer hun ego (of super-ego) aan het ontwikkelen zijn dan hun ware zelf.
Ik hoop dat ze zelf ooit het besef krijgen waar ze mee bezig zijn.
Ik vind jou inbreng daar wel heel goed, ondanks wat je allemaal over je heen krijgt.
Thomas:"Ik ben ook niet echt goede leiders tegen gekomen en zij die dat wel waren, waren dat omdat zij leiding gaven vanuit een natuurlijk leider zijn, dus niet met een managerscertificaat op zak, maar vanuit hun eigen kern; bezield dus en kenbaar door wijsheid, zachtheid en consequent zijn.
Sylli: het wordt bijna een beetje saai, maar ik ben het helemaal met je eens. Het is op mijn werkplek zelfs zo, dat degene die dus wel goede leiders waren, eruit gewerkt zijn. Zeer triest als je nagaat dat ik in de gezondheidszorg werk. Hier telt alleen cijfermatig werken. En clienten worden bijna als een product dat geld opleverd gezien.
Een ware doorn in mijn oog
Thomas:"Nee ik kom er nu niet mee op de proppen. Ik wil er nog een goede vriend naar laten kijken omdat hij de engelse taal veel beter beheerst dan ik."
Sylli: Ben toch heel benieuwd. Als je zover bent zul je ze dan wel tonen?
Liefs,
Sylli