Loading...
nl

Security tool..

Richie Richard
Richie Richard okt 16 '09
Ik heb het even gelezen. Steentjes zijn niet echt wat voor mij denk ik. Ik raak ze veelste snel kwijt. Al heb ik er wel 1tje. Paars kleurig. Lijkt erg veel op kristal. Ik had het een keer in Oostenrijk gekocht.
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
amathist?

En als je ze verliest zijn ze niet bestemd voor je.. als de steen bij je past zal de steen niet zoekraken..
Richie Richard
Richie Richard okt 16 '09
Kan wel amathist zijn. Maar Heidelroos, je moet eens weten hoe slordig ik ben tongue. Hoe belangrijk het ook voor me is. Ik raak het kwijt. Na een poos vind ik het wel weer..

Maar die paarse steen heb ik nu al.. 3 jaar?
admin
admin okt 16 '09
@denzil herkenbaar laughhihihi dat kwijt raken. maar ik heb 1 steen (rozekwarts) die ben ik nog nooit kwijt geweest de rest uhmmm weet niet waar ze liggen wink
admin
admin okt 16 '09
Dan is het maar goed dat je hoofd vast zit ha ha laugh
Geeft niks dat je niets met steentjes hebt wink
Heidelroos
Heidelroos okt 17 '09
Behalve met die ene mooie paarse dan Karin....

Drie jaar is een hele tijd.. dus dat is dat jouw steentje Denzil... laugh
admin
admin okt 17 '09
Ja das waar smile
Ik denk ook dat het Amethist is.
Richie Richard
Richie Richard okt 17 '09
Maare.. wat doet Amethist?
admin
admin okt 17 '09
Ik zal een stukje zoeken Denzil.
Effe wachten.
admin
admin okt 17 '09
Denzil, ik ga het proberen.
Ik ben nu in een busje dat verschillende dorpen rondrijdt,
en toevallig hier in m'n dorp staat, tot 12 uur.
Als het me niet lukt, zal ik m'n pc maandag laten heropstarten met windows zoals gezegd.
Hihi, de man hier zegt dat het een vervelende virus is, die is binnengeslopen en alles maar dan ook alles blokkeert.
Ik vind het fijn, om hulp te krijgen van jullie.
tot later... alvast bedankt ook.
Richie Richard
Richie Richard okt 17 '09
Origineel bericht van: Karin


Ah, leuk steentje dan laugh
admin
admin okt 17 '09
Denzil
ik heb het antivir gedoawnload,
waar kan ik dat vinden, om op te starten;
zie het nergens
tussen haakjes, is hier qwerty, ken ik niet zo hahaha;
admin
admin okt 17 '09
ok, deze poging heb ik gedaan maar lukt niet om het antivirus te starten>
dus.... ga ik maandag naar de winkel als afgesproken.
dagkes,see you folks.
Richie Richard
Richie Richard okt 17 '09
Probeer eens Avast te installeren dan? In veilige modus met netwerk mogelijkheden tenminste. Dan zou het gewoon moeten werken. Wat avast ook kan is er voor zorgen dat het voor dat je uberhaupt windows hebt opgestart, de computer scant. Hierdoor heeft het directe toegang tot ALLE bestanden en zijn de virussen nog nonactief.
Beschermengel
Beschermengel okt 17 '09

Quote:
Was niet nodig geweest beschermengel. Ze zijn zeer irritant, inderdaad. Maar het is makkelijk te verhelpen.


Mijn harde schijf was beschadigd, en ik heb mijn zwager laten komen om het te verhelpen hij heeft alles opnieuw toen geinstaleerd, hij starte niet eens meer op! Ik weet niet wat hij precies gedaan heeft want ik heb er geen verstand van maar hij deed het wel weer, maar er is wel een hoop gewist dus minder ruimte op harde schijf...gewoon beschadigd.
En ik had hem pas cry.....


Maar ik heb nu een andere hoor en daar komt niemand op als alleen ikke smileen ik kijk voortaan wel uit om niet zomaar alles aan te klikken, heb ik ook weer geleerd wink

Maar wat had ik dan kunnen doen?
Richie Richard
Richie Richard okt 18 '09
Als je niet eens op de windows laad schermpje komt dan is je bootloader beschadigd. Dit is zeer simpel te verhelpen door een kleine handeling.
Mocht je wel verder komen dan is veilige modus vrijwel altijd de oplossing.

(Vergeef me als er grammatica fouten zijn, Ik denk dat ik het goed intyp. Maar ik heb wat gedronken samen met wat vrienden..)
Beschermengel
Beschermengel okt 18 '09

Als er voortaan iets is ...vraag ik jouw raad Denzil en nee hoor ik zie geen fouten, en trouwens die maak ik zelf ook vaak wink
admin
admin okt 18 '09
Na veel vijfen en zessen (zoals ze in België zeggen, misschien in nederland ook wel) ben ik terug naar die veilige modus met netwerkmogelijkheden gegaan.
Ik kreeg geen verbinding met het internet meer en dacht "ships het is gedaan ermee".
toen deed ik iets wat ik niet eerder aan gedacht had : ik heb nl m'n pc terug gezet in de tijd en hem hersteld naar een vorig datum.
Pc-kenners onder jullie weten wel wat ik gedaan heb (zelf weet ik het niet meer, ging in een intuitief reflex)
De computer is terug opgestart, en geen virus te zien..
Ben nu een volledige scan aan het doen met avast!
Ben benieuwd en fingers crossed!.
Richie Richard
Richie Richard okt 18 '09
Hmmm, was ik helemaal vergeten, system recovery..
Probleem is ook dat ik dat vrijwel nooit gebruik. Ook omdat het op veel pc's het wel eens uit kan staan. + Je kan bestanden verliezen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki