Loading...
nl

Zeer vaak en snel ziek.

Richie Richard
Richie Richard okt 14 '09
Hallo,
Ik ben vandaag weer eens ziek, en ik vroeg me echt af waarom dit zo is.
Sinds dat ik begonnen ben met mijn nieuwe opleiding ben ik elke week zo'n beetje ziek. Meestal is het de Dinsdag Woensdag Donderdag en Vrijdag.

In tegenstelling tot eerst, slaap ik nu meer en eet ik gezonder. Dus dat kan ik zo goed als uitsluiten. Ook ben ik aan het stoppen met roken en doe ik weer aan krachttraining. Mijn conditie wordt ook aanzienlijk beter.

Ook heb ik weer een vriendin, dus depressie kan het niet zijn. Ik heb het vrijwel naar mijn zin op school, dus stress lijkt me ook sterk..

Nu kan het natuurlijk ook gewoon een virus of een bacterie zijn. Maar ik wil ook het paranormale niet buiten sluiten. Ik ben de laatste tijd er vrijwel niet mee bezig geweest. Ik heb gister avond sinds tijden weer gemediteerd. Want tot die tijd leek het mij niet nodig, aangezien het vrij rustig in mijn hoofdje is.

Dus ik ben te einde raad. Wat denken jullie?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '09
Wat zijn precies je klachten? Want ziek is nogal een breed begrip.
admin
admin okt 14 '09
Ben inderdaad benieuwd naar je klachten ... daar kan je misschien wel wat uit leiden ???
Richie Richard
Richie Richard okt 14 '09
Veel hoofdpijn en keelpijn. Dat is het meestal, soms zit mijn neus echt helemaal verstopt. Maar dat is vaak niet van toepassing.
admin
admin okt 14 '09
Het concentreert zich dus in de bovenste regionen van je lichaam. Kan je misschien voor jezelf bedenken dat je je beter voelt dan ooit? Nu je weer gelukkig bent, niet depressief etc [wat je allemaal net vertelde] ...
Kan je je er misschien in vinden dat het opruimen is van oude blokkades??

Ik hoor het van je...
Liefs Marjan
Richie Richard
Richie Richard okt 15 '09
Zou misschien kunnen, maar dat was dan vorige week. Toen was ik ook al ziek. Toen in het weekend had ik er totaal geen last meer van. Tot dinsdag weer..
Prada
Prada okt 23 '09
Hey ik weet niet of het er mee te maken kan hebben..

Ik heb ook last gehad van zoiets.. Maar bij mij uitte het vooral in hoofdpijn (migraine) ik deed ook een opleiding en d8 het toch wel leuk te vinden.. Ik was ook heel vaak ziek, hoofdpijn slap gevoel (als k mn arm omhoog deed was ik al bek af)..

Op een gegeven moment kwam ik er toch achter dat ik niet alles van mn opleiding zo leuk vond als ik d8, en ben met een gedeelte gestopt en met leuke gedeelte door blijven gaan toen had ik er helemaal geen last meer van!!


ander voorbeeld:
ook ben ik vaak ziek in het weekend omdat ik dan tijd heb om te ontspannen en dan alles eruit komt, omdat ik voor me zelf ergens denk dat ik door moet gaan opt werk/school en niet "weer" ziek mag zijn!



Mss dat het bij jou ook zoiets kan zijn? mss dat jij int weekend juist druk hebt met leuke dingen en dan niet ziek wilt zijn en je dan onbewust doordeweeks ziek wordt??

mss iets om even over na te denken?
admin
admin okt 24 '09
Is het mogelijk dat er mensen zijn daar die deze symptomen ook hebben en dat je ze overneemt?
Gerard
Gerard okt 27 '09
Ophouden met roken kan luchtwegverschijnselen geven. Verder doe je misschien iets teveel? Je kan ook overtraind raken, dat merkt niet iedereen.
Ken je: Altijd is Kortjakje ziek, midden in de week, maar zondag's niet, moest ik even aan denken toen ik je bericht las. Ik denk toch dat je te moe wordt. Als je overdag ongemerkt spanning in je lijf hebt, kan je daar ook moe van worden.
Tijd: begin de dag met meditatie, je helemaal lekker ontspannen voelen.
Lijf: Laat je lekker masseren door je vriendin, buiten het vrijen om.
Water: drink normaal, laat de kraan goed doorlopen, het koper van de leidingen verstoort je organisme en verzwakt je parazintuigen.
Een virus of bacterie kan iets zonder verminderde afweer. Wees lief zoor jezelf, hoewel ik denk dat je dat al bent.
Precious1
Precious1 okt 27 '09
[quote=Denzil]Hallo,
Ik ben vandaag weer eens ziek, en ik vroeg me echt af waarom dit zo is.
Sinds dat ik begonnen ben met mijn nieuwe opleiding ben ik elke week zo'n beetje ziek. Meestal is het de Dinsdag Woensdag Donderdag en Vrijdag.
Dit vind ik wel opvallend eigenlijk. Het is sinds dat je met je opleiding bent begonnen. Misschien toch niet de opleiding die bij je hoort?
In tegenstelling tot eerst, slaap ik nu meer en eet ik gezonder. Dus dat kan ik zo goed als uitsluiten. Ook ben ik aan het stoppen met roken en doe ik weer aan krachttraining. Mijn conditie wordt ook aanzienlijk beter.
Het kan ook een ontgiftingsproces zijn, maar dat denk ik niet want dan zou je je altijd beroerd voelen en niet alleen op bepaalde dagen.

Ook heb ik weer een vriendin, dus depressie kan het niet zijn.
Wat heeft dat met je vriendin te maken?
Ik heb het vrijwel naar mijn zin op school, dus stress lijkt me ook sterk..
Vrijwel... klinkt niet écht enthousiast.. wink

Nu kan het natuurlijk ook gewoon een virus of een bacterie zijn. Maar ik wil ook het paranormale niet buiten sluiten. Ik ben de laatste tijd er vrijwel niet mee bezig geweest. Ik heb gister avond sinds tijden weer gemediteerd. Want tot die tijd leek het mij niet nodig, aangezien het vrij rustig in mijn hoofdje is.

Dus ik ben te einde raad. Wat denken jullie?
Ik vind het opvallend dat het altijd is op de dagen dat je naar school moet. Dus ik zou het in die richting zoeken.[/quote]

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki