Lieve Sies,
ik kan begrijpen dat je er moeilijk doorheen kan prikken, ik ondervind dat ook bij mezelf naar anderen toe. Ik lach idd heel veel, en buig ook heel veel naar positievieteit om, maar het is ook een soort facade om mezelf niet te veel bloot te geven.
Ik ben goed opgevoed, grotendeel te danken aan mijn oma. En dan dat beeld naar mijn moeder toe... klopt gelijk een bel! Momenteel rebeleer ik er een beetje tegen, ook al weet ik dat het verloren energie is.
Ik ben heel nuchter, probeer goed te doen voor mijn naasten, soms te. En ik ben een ongelooflijke kouschijter zoals ze hier zeggen :-D.
Ik heb idd eetproblemen gehad, door stress vooral, maar ben al terug 5 kg bij, en ben er supergelukkig door. Weeg nu net geen 52!!! :-) en er mogen er nog een paar bij hoor, dus ben op de goeie weg.
En muziek is mijn leven, in alle opzichten. Graag had ik toneel, of acteerschool gevolgd, maar dat mocht niet van thuis, en als ik dan nu 2 van mijn vroegere schoolvrienden op toneel of tv zie, piekt het soms toch wel wat. Ik weet alleen niet goed hoe ik het moet aanpakken om dat nog te bereiken :-(.
Misschien kan iemand helpen?
Vele vriendelijke groetjes,
Thorabo