Loading...
nl

Thorabo, Zou er iemand mijn foto willen lezen?

Thorabo
Thorabo okt 13 '09
Wil er iemand mijn foto lezen?
Delen:
Thorabo
Thorabo okt 13 '09
ja dat is hem

Pegasus
Pegasus okt 13 '09
Hallo Thorabo,

Ik ben een beginner, maar wil wel een poging wagen. Ik ben benieuwd wat er van klopt.

Een hele zachte en lieve uitstraling.
Ben je bescheiden en tegelijkertijd iemand die weet wat ze wilt? Met een open blik op de wereld? Zonnig.
Er is ook een zekere kwetsbaarheid en voorzichtigheid.

Je lach is oprecht en gemeend, maar soms lach je om de zon te brengen op een plek? Er gaat dan meer in je hoofd om?

Ook krijg ik telkens het gevoel, er is iets met dieren. Hou je van dieren? Je hebt een huisdier.

En een goede baan, waarin je in aanraking komt met veel mensen, voornamelijk collega's of mensen van andere instellingen. Dingen gaan hun gangetje, de meeste dingen gaan eigenlijk wel goed.

Ik krijg telkens iets met: ze komt de zon of licht ergens brengen op plekken, op de werkplek. Ik weet niet of je dit herkent?

Ook hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs,

Pegasus
Thorabo
Thorabo okt 13 '09
Ja, ik vind er wel wat van in terug... Goed gedaan! :-)

Is er nog iemand die mijn foto wil lezen?

MVG,
Thorabo
admin
admin okt 13 '09
Ik zal eens een poging wagen..
Vind het grappig, je foto staat naast die van Artemis, en jullie hebben allebij een witte-strepen truitje aan.
Je ziet er braaf , beleefd en lief uit.
Je mond lacht profesioneel. "Wat kan ik voor je doen?" "Waarmee kan ik je van dienst zijn?" Lijken ze te zeggen.
Ben je dan een stuk opgevoed om van dienst te zijn? Het lijkt alsof je deze waarde hebt meegekregen, en dit toepast. Ook in je werk, vermoed ik.
Ik vind je lief, maar mag ik je mee nemen op een tocht met pak en zak door de bergen, met bijna geen water en een oud brood als rantsoen? En de weg kwijt zijn, en tijdens de avond horen we gehuil van wolven..
Misschien niet, misschien wel, iets in je wil dit ..