Loading...
nl

Thorabo, Zou er iemand mijn foto willen lezen?

Thorabo
Thorabo okt 13 '09
Wil er iemand mijn foto lezen?
Delen:
Thorabo
Thorabo okt 13 '09
ja dat is hem

Pegasus
Pegasus okt 13 '09
Hallo Thorabo,

Ik ben een beginner, maar wil wel een poging wagen. Ik ben benieuwd wat er van klopt.

Een hele zachte en lieve uitstraling.
Ben je bescheiden en tegelijkertijd iemand die weet wat ze wilt? Met een open blik op de wereld? Zonnig.
Er is ook een zekere kwetsbaarheid en voorzichtigheid.

Je lach is oprecht en gemeend, maar soms lach je om de zon te brengen op een plek? Er gaat dan meer in je hoofd om?

Ook krijg ik telkens het gevoel, er is iets met dieren. Hou je van dieren? Je hebt een huisdier.

En een goede baan, waarin je in aanraking komt met veel mensen, voornamelijk collega's of mensen van andere instellingen. Dingen gaan hun gangetje, de meeste dingen gaan eigenlijk wel goed.

Ik krijg telkens iets met: ze komt de zon of licht ergens brengen op plekken, op de werkplek. Ik weet niet of je dit herkent?

Ook hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs,

Pegasus
Thorabo
Thorabo okt 13 '09
Ja, ik vind er wel wat van in terug... Goed gedaan! :-)

Is er nog iemand die mijn foto wil lezen?

MVG,
Thorabo
admin
admin okt 13 '09
Ik zal eens een poging wagen..
Vind het grappig, je foto staat naast die van Artemis, en jullie hebben allebij een witte-strepen truitje aan.
Je ziet er braaf , beleefd en lief uit.
Je mond lacht profesioneel. "Wat kan ik voor je doen?" "Waarmee kan ik je van dienst zijn?" Lijken ze te zeggen.
Ben je dan een stuk opgevoed om van dienst te zijn? Het lijkt alsof je deze waarde hebt meegekregen, en dit toepast. Ook in je werk, vermoed ik.
Ik vind je lief, maar mag ik je mee nemen op een tocht met pak en zak door de bergen, met bijna geen water en een oud brood als rantsoen? En de weg kwijt zijn, en tijdens de avond horen we gehuil van wolven..
Misschien niet, misschien wel, iets in je wil dit ..
Het is best gezellig daar voor jezelf. Je hebt jezelf knusjes naar je zin gemaakt,

Joggen zie ik je wel doen, met een muziekje in je oor, en een hond die vrolijk meeloopt.

Toch heb ik zin om je kader te doorprikken, om te zien wat er dan te voorschijn komt. En ik denk dat er wel een moment komt,
dat je nog meer van jezelf gaat laten zien.
Heidelroos
Heidelroos okt 13 '09
Thorabo, meestal is het prettig als je reageert op wat er gezegd is, zodat de lezer wéét wat er goed is en wat niet..
Ik lees namelijk Pegagus die het goed heeft gedaan.. maar WAT is er goed gedaan laughdaar ben ik dan weer een beetje nieuwsgierig naar, vooral voor beginnende lezers..

Liefs..
Ik lees je trouwens niet...
Misschien komt dat nog..
Maar voor nu heb ik het zelf eventjes te druk om mensen te lezen....

susie14
susie14 okt 13 '09
Ok ook een poging van mij. Moet wel zegen dat ik het moeilijk vind bij je...geen idee waarom. alsof ik er moeilij doorheen kan prikken.

Je oogt als een vrolijke, goedlachse meid, maar volgens mij is dit een soort facade.
Heb het gevoel dat je "degelijk"of meer traditioneel ( weet effe niet hoe uit te drukken sorry ) bent opgevoed.
In de zin van... altijd netjes naar mensen zijn, nooit achterste van je tong laten zien. Ik krijg het beeld van het perfekte, fatsoenlijke meisje in de ogen van ouders ( vooral je moeder ), maar tegelijkertijd ook een beeld waar door jou niet meer aan voldaan kan worden. Het druist tegen je gevoel in.
Je voelt als een zachte persoonlijkheid, maar die wel heel goed weet wat ze wil en wat ze niet wil. Misschien houdt je dit op het moment wel heel erg bezig...

Een denker...een maler....meerdere keren zit je hoofd behoorlijk vol. Wat je heel graag leeg zou maken.
Introvert type, mooie persoonlijkheid, Nuchtere dame.

Ik krijg rillingen over mijn lijf..ik weet niet of ik letterlijk moet nemen, maar mijn gevoel zegt van wel.
Volgens mij heb je het snel koud.

Heb je eetproblemen of ben je in korte tijd sterk vermagerd?
Mijn aandacht wordt ook getroken naar je borstbeen/hals ...of je borsten. Geen idee waarom.

Doe je aan klassiek ballet? Krijg het gevoel van sierlijk dansen.... waarin je volledig in op kunt gaan.

Nou dit is het zo'n beetje. Ben benieuwd waar het schip is gestrand.

Groetjes /sies
Maryssa
Maryssa okt 13 '09
Ik ervaar hetzelfde als jij Sies, het is moeilijk een opening te vinden. Het is mij niet gelukt helaas...had het graag voor je gedaan, Thorabo.
admin
admin okt 13 '09
vrolijke dame met een stralend gezicht, toch zie ik ook wel wat verdriet in je (verleden?)

je bent iemand die geniet van de kleine dingen in het leven.

heb jij iets met kinderen of werk je in deze sector?

heb jij last van je borstkast/longen?

het is een korte(lezing) er komt niet veel...ben pas begonnen met lezen en iedere kans (mits het goed aanvoelt) probeer ik te pakken winkoefening baart kunst.

feedback hierop zou leuk zijn.

liefs
Pegasus
Pegasus okt 13 '09
Thorabo, gelukkig dat je je in een aantal dingen terug kunt vinden. Net als Heidelroos vraag ik me af in WAT. Dit is voor mij de tweede keer en ik ben heel benieuwd wat klopte en wat niet. Ook om zelf meer te leren vertrouwen op mijn intuitie en om te herkennen wanneer mijn verstand zich er mee gaat bemoeien : ). Dus alle feedback is welkom.

Liefs,

Pegasus
Thorabo
Thorabo okt 13 '09
Beste Pegasus,

idd, ik begrijp natuurlijk dat jullie graag wat feetback hebben, dus bij deze is het voor mij een kleine moeite om deze voor jullie allen te geven:

Veel mensen zeggen me dat ik ontzettend lief ben, soms zo erg dat ik denk: "ben ik dan alleen maar lief"? Eigenlijk ben ik ook bescheiden, ik schep niet graag op (niet dat er veel is om over op te scheppen) maar ik heb dat ook totaal niet in me en kan het heel moeilijk van anderen verdragen ook omdat ik vind dat men daar mensen mee kan kwetsen die het niet zo breed hebben. Ik ben kwetsbaar, maar jammer genoeg niet altijd met evenveel voorzichtigheid bezig, naar mijn gevoel dan.

Mijn lach is idd altijd oprecht, ik kan geen namaaklach opzetten. Heb zelf ook een lekker gevoel voor humor en wat je daar zei over dat zonnetje te brengen op bepaalde plaatsen, daar ga ik je iets over vertellen; ooit was ik op zoek naar een klavertje 4, en mij natuurlijke papa was daar ook bij. Toen hij me vroeg wat ik aan het doen was zei ik hem dat ik daarnaar op zoek was en antwoordde hij me 'jij moet daar niet naar zoeken, jij bént een klavertje 4'.

Ik heb ook een pracht van een hond bij me in huis, Amerikaanse Cocker, en das mijn 2e kindje om het zo te zeggen...

Momenteel heb ik geen werk, maar ik zoek in mijn werk idd veel contact met mensen, wil van alles wat weten en dat ook uiteindelijk bij mij altijd wel alles op zijn pootjes terecht komt, klopt ook.

En mijn eigen naam betekend ook "licht"... Straf!!!

Vele groetjes en hartelijk bedankt!
Thorabo
Thorabo
Thorabo okt 13 '09
Hey Bellefleur,

mijn foto staat naast die van Artemis, maar ik weet eigenlijk niet wie dat is? Kan je hierover iets duidelijker zijn aub?

Ik ben wel braaf, probeer beleefd te zijn maar ben dat zeker als het moet en lief, ja... ;-).

Een professionele lach, nog nooit gehoord, maar ik kan er wel inkomen. Ik verplicht mezelf om zoveel mogelijk te lachen, en mss dat dit op een bepaald moment professioneel overkomt... begrijp je me? En ja, in mijn jeugd moest ik mijn ouders steeds van dienst zijn met het een en ander, dus het zal er ook wel een nog steeds een beetje inzitten.

Je mag me idd meenemen op een toch met pak en zak door de bergen... ik denk dat je dan veel plezier gaat hebben, maar ook mijn moeilijkere kantjes zal vinden die ik nu voor mijn omgeving zodanig probeer te verbergen, deels omdat ik niemand met mijn dingen des leven wil opzadelen. Ik heb ook altijd tijd nodig om zelf eerst iets te verwerken alvorens ik het met iemand, op een positieve manier dan, kan delen. Forceert men mij daarin kan ik heel venijnig worden.

Dat joggen klop ook, helemaal, maar das op het moment alleen nog maar een fantasie, ik moet dat dringend eens in de practijk gaan omzetten :-).

Hopelijk ben je er iets wijzer uit geworden?

Vele groetjes,
Claire
Thorabo
Thorabo okt 13 '09
Lieve Sies,

ik kan begrijpen dat je er moeilijk doorheen kan prikken, ik ondervind dat ook bij mezelf naar anderen toe. Ik lach idd heel veel, en buig ook heel veel naar positievieteit om, maar het is ook een soort facade om mezelf niet te veel bloot te geven.

Ik ben goed opgevoed, grotendeel te danken aan mijn oma. En dan dat beeld naar mijn moeder toe... klopt gelijk een bel! Momenteel rebeleer ik er een beetje tegen, ook al weet ik dat het verloren energie is.

Ik ben heel nuchter, probeer goed te doen voor mijn naasten, soms te. En ik ben een ongelooflijke kouschijter zoals ze hier zeggen :-D.

Ik heb idd eetproblemen gehad, door stress vooral, maar ben al terug 5 kg bij, en ben er supergelukkig door. Weeg nu net geen 52!!! :-) en er mogen er nog een paar bij hoor, dus ben op de goeie weg.

En muziek is mijn leven, in alle opzichten. Graag had ik toneel, of acteerschool gevolgd, maar dat mocht niet van thuis, en als ik dan nu 2 van mijn vroegere schoolvrienden op toneel of tv zie, piekt het soms toch wel wat. Ik weet alleen niet goed hoe ik het moet aanpakken om dat nog te bereiken :-(.

Misschien kan iemand helpen?

Vele vriendelijke groetjes,
Thorabo
Thorabo
Thorabo okt 13 '09
Kikkertje, (hihi, schattig)

er is idd wat verdriet te bespeuren... ga hier niet over uitwijden, misschien kan iemand anders dit eruit halen? Ik geniet van de kleine dingen ja, en ik vind dat mensen dat véél te weinig doen!!! Iedereen eist zoveel!

Ikzelf heb een dochter van 8 jaar, en mijn zus heeft er 4, dus ik werk idd bijna in die sector ;-). Nee, ik huil als ik lees over kindermishandelingen en dergelijke... ik HAAT echt zulke mensen!

Onlangs heb ik ook een borstonderzoek moeten laten doen, maar das positief uitgevallen, dus beter kan niet!

Dikke knuffel!
Thorabo
susie14
susie14 okt 14 '09
Bedankt voor je uitgebreide reactie. fijn dat je de moeite neemt om iedereen uitgebreid te antwoorden. Dit is voor mij persoonlijk heel erg leerzaam. Mijn vertrouwen in mijn eigen gevoel/intuïtie groeit hierdoor en gek genoeg opent dat weer andere deuren...onbewust.
Het is een prettige manier van interactie.

Liefs Sies
admin
admin okt 14 '09
Hoi Thorabo,

Een wat mannelijke naam voor een vrouw ... heb je die bewust gekozen??

Ik zal eens kijken of ik iets doorkrijg bij je. Ik heb de andere lezingen niet gelezen, om mijn lezing puur en zuiver te houden. Dus het kan zijn dat ik iets zeg wat er al gezegd is, maar dat is dan puur toeval.

* een gesloten blik, met ogen die wel proberen wijds de wereld in te kijken. Heb je moeite om jezelf te laten zien aan de omgeving? Of kunnen ze met moeite tot jou doordringen? Het is natuurlijk goed dat je je afsluit voor invloeden van buitenaf, maar als je het teveel sluit om je heen, komt er ook geen zuurfstof doorheen om te kunnen ademen. Dus sluit je niet teveel af.

* je staat wel open voor kinderen. Zijn er kinderen in je buurt? Herken je wat ik voel, dat je bij kinderen wel vaak meer van jezelf laat zien? Zij zijn minder een berdreiging voor je.

* eten ... ben je een moeilijke eter? Of heb je problemen gehad met eten? Kon je het niet verdagen? Weet niet waarom ik dat nu doorkrijg .....

Je bent niet makkelijk te lezen. Ik denk dat het te maken heeft met je gesloten houding naar volwassenen toe. Ik kom er verder niet doorheen.

Ik hoor graag feedback van je.

Namasté Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske