Loading...
nl

geesten

arms
arms apr 6 '05
Hallo iedereen,
ik ben nieuw en ik zou graag mijn verhaal kwijt willen.
Ik geloof heel erg in geesten en geestenverschijningen, er zijn wel vaker dingen gebeurd die daar mee te maken hebben maar dat merk ik niet eens. Later merk ik het pas. Hier mijn verhaal:
*Ik liep mijn hond uittelaten. Het was erg koud en het regende. Ik had bijna een blokje gelopen toen ik bij een tuin kwam. Ik liep er vlak langs maar ik werd door iets weggeduwt, maar er stond of was helemaal niemand in de straat. Alleen ik en mijn hond. Toen ik weer verder liep langs die tuin voelde ik iets op mijn rug. Ik keek achterom maar er was helemaal niets. Er duwde weer iets een hand ofzo in mijn rug. IK keek weer om, maar ik zag nog steeds niemand. Ik begon te rennen en het bleef maar duwwen. Toen ik vlak bij mijn tuin was hield het een beetje op maar ik had nog steeds het gevoel alsof er een last in me rug (op me schouder) zat, iets dat ik eraf moest wassen maar het bleef er meer zitten. Ik ging naar boven en ging gelijk achter ded computer zitten en ging naar google en tikte: "Geestverschijningen" in. Ik dacht neit dat het daar iets mee te maken zou hebben, want het was ook geen verchijning ofzo. Maar ik kwam op deze site terecht. Ik keek wat rond op de site en wilde eigenlijk alleen mijn verhaal kwijt. Ik heb niet mijn echte e-mail gegeven want dat durf ik niet. Toen ik deze site rondkeek viel er opeens iets achter me van de muur. Ik schrok me dood en rilde helemaal..ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel me zo raar nu?* Ik dacht, ik geloof erin, het moet wel waar zijn want er gebeuren wel vaker van dat soort dingen. Heeft 1 van jullie dit misschien ook meegemaakt wilt u dan iets terug schrijven. Dat zou ik heel fijn vinden.

Gr. Arms
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '05
Hallo arms,

Ik heb de ervaring die jij beschrijft niet gehad. Ik kan je ook niet uitleggen wat het is.

Misschien moest je wel een duwtje in de rug hebben om te beseffen dat er meer is tussen hemel en aarde.
Lees de berichten op Klik hier om te kijken of je er iets mee kan. Heb je vragen? Stel ze hier, daar zijn we tenslotte voor!
aurora
aurora mei 7 '05
dit is een log die ik vandaag 7 mei 2005 op mijn log gezet heb


Nou na dat mega vage berichtjes en mailtjes met heeeeelleee vreemde dingen en vragen besloot ik maar ff een uitleg mailtje te geven van gisteren.
Ik ben dus in de war van dingen hoop mensen denken datt komt door wat hier thuis gebeurt maar dat is t niet helemaal niet zelfs dat is namelijk voor mij zo klaar als een klontje geklaarde boter(jullie hebben geen flauw idee wat geklaarde boter is maar bestaat echt)
Maar goed ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen snap t zelf nauwlijks en ik als een zeer nuchter persoon kan dit ook niet omvatten.
Ik weet ook niet hoe ik t uit moet leggen ik kan ook niet zeggen of t waar of niet waar is.
Zal bij t begin beginnen.
Ik was 2 jaar en verstond vloeiend spaans.
Had t nog nooit gehoord had geen familie die t sprak niets.
Maar verstond t wel en kon er op mijn manier op antwoorden.
Een jaar of wat later overleed me oma rond haar verjaardag ging ik altijd mega vreemd doen wat raar is want weet nog steeds niet waneer t lieve mensje jarig is,
Dit kan ik allemaal verklaren op puur toeval!!!! dat hou ik mezelf dan maar voor.
Maar wat de afgelopen maanden met me aan de hand is kan ik niet.
Of t verbeelding is of niet of ik gek word of niet of jullie vinden dat ik gek ben vind ik t engst.
Ik ga dit vertellen omdat ik t allemaal niet meer weet en tips nodig heb.
Mike gelooft me zeer zeker die merkt ook dat r dingen niet kloppen,
Bijvoorbeeld hoe de katten op zo een moment doen.
Nou een paar maande geleden zag ik mijn opa ineens.
In de deur opening van mijn slaapkamer staan.
Maar me opa is dood .
HEel naar.
Niet lang erna zag ik me opa en oma samen in onze bank zitten.
OOk niet te veklaren erg eng.
Maar ik dacht dat ze me tante zochten ja je gaat aan verschillende dingen denken,
MIjn tante woonde namelijk voor mij in dit huis.
Dus ik netjes t adres op tafel gelegt.
Nou dat scheen te werken heb ze een hele poos niet meer gezien.
Maar tot een maand of 2 terug.
Ikkan t niet uitleggen ik vind t zelf ook heel erg vreemd ik weet t ook niet .
sinds dien komen oma en opa geregeld op de koffie!! ja hoe moet je t anders noemen.
Maar ook andere mensen zo was er donderdag avond een ventje van 7 ofzo.
In hele ouderwetse kleding.
Ik ben eens gaan speuren en t blijkt dat hier in dinteloord best veel gebeurt is .
Ik weet t t klinkt raar maar ik weet gewoon zeker dat ik t zie.
IK vind t niet leuk maar t is er wel.
En ik weet r niet mee om te gaan.
! van mijn katten in is sinds die tijd niet graag meer in huis is dan zenuwachtig en wordt beetje vals.
MIke merkt t ook aan dingen zoals katten en mij.
Maar misschien ben ik wel gek ofzo.
Ik geloof namelijk niet in die dingen.
Maar ben er mee naar me moeder geweest en die heeft zo iets van huh ja dat was toch al bekend gewoon net doen of er niets aan de hand is.
JA HALLOW DENK EENS NA MA ER STAAT N DOOIE IN ME KAMER
maar t was eerst alleen hier in huis maar nu overal.
Er irritant.
Ik snap dat jullie dit heel raar vindend dat scheeld een heleboel voor mij,.
Snap er namelijk zelf ook geen bal van.......
Ik weet t niet meer ik wordt er moe van.

ik ga thee zetten dit was voor mij erg moeilijk.
Maar ik heb tips nodig.
Of ik tweg kan denken of weg kan laten gaan van mijn part met een pilletje of er meer mensen zijn die zo niet sporen als mij.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '05
Hallo Aurora,

Ik weet niet of je dit antwoord nog leest want het is alweer een tijdje geleden dat je dat bericht hebt geplaatst. Hoe is het er nu mee?

Ik kan me goed voorstellen dat jouw ervaringen erg angstig voor je zijn. Ik kan ze ook niet voor je verklaren, ik kan je alleen maar zeggen dat je nooit dingen moet doen die je zelf niet wilt.

Kan je wel met zo'n verschijning communiceren, of is het zo dat je ze alleen maar kunt zien, en verder niets? Als je er namelijk mee kunt communiceren is het een goed idee om gewoon te vragen wat ze van je willen en waarom ze naar je toe komen. Misschien ben jij wel de enige waarbij ze rust kunnen vinden?

Veel succes, en laat nog eens weten hoe het verder gaat.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki