Nu ik gezien heb dat ik hulp gekregen heb van een fotolezer, wil ik zelf ook een foto plaatsen, hij is een beetje oud, maar het is een van de enige foto's die ik heb waar mijn ogen duidelijk zichtbaar zijn
Heel kleine dingen kunnen een grote betekenis voor je hebben en vergeet je nooit meer.
Moeite met de kleinste misstanden om je heen.
Moeite met de wereld zoals die nu is.
Muzikaal maar wellicht nog niet ontwikkeld; zuiver gehoor!
Gevoelige kind - ouder relatie, waarbij ook je ouders van jou leren.
Groot gevoel voor perfectie maar ook wel eens onverschillig, zo van “laat maar even”.
Soms moeite met mensen en hun besognes, dan wil je er even niks mee.
Je hebt veel over voor anderen en het lijkt erop dat dit ook je doel is (er voor anderen zijn).
Iets weerhoud je van volledig naar de diepte van je eigen bestaan te gaan. Er is een vraagstuk dat een onvrijheid bij je teweeg brengt. Toch is het deze zelfde onvrijheid die aan de basis staat van jouw intuïtieve ontwikkeling en jou je waakbewustzijn heeft gegeven!!!!!..
Je bent niet uit de beoordeling van het verdriet dat je ooit beleefde.
Je ziet veel, maar bent daar niet altijd even mededeelzaam over. Je wilt het echt zeker weten en dan nog vind je het niet altijd wijs alles maar te zeggen. Je hebt een diep gevoelsleven en past op om niet gekwetst te worden; je schermt je gevoeligheid af door je “kat uit de boom kijkerig”op te stellen. Stille wateren!!!!!!.
Alles wat je aan opvoeding is meegegeven, bekijk je grondig en je haalt daar je eigen waarheid uit. Je kritische levenshouding doet je veel inzichten geven en je bent blij met alles wat je over jezelf en het leven leert. Je zou er een boek over willen schrijven en gaat dat misschien ook wel doen. Er zal genoeg zijn om over te schrijven.
Je bent oprecht en hebt er problemen mee dat er situaties ontstaan dat er geen oprechtheid is; daar waak je zelf goed voor, immers jouw leven verdraagt geen onoprechtheid, jouw hart zal schreeuwen op zo'n moment!!!!!!.
Romantische aard; diegeen die jou herkend zal alles van je te zien krijgen en dit is iets actueels in die zin dat het je bezig houd en jij je er heel bewust van bent.
Dagdromer
Soms lui
Soms wat gemakkelijk
Zou de wereld graag anders laten zijn!!!!!!
Ik ben onder de indruk Thomas Ik heb inderdaad een zuiver gehoor maar dat kan ook door oefenen zijn. Ik zit nl met nachtblindheid, dus wanneer het schemerig is zie ik niet meer goed, en wanneer er maar een beetje licht is of geen licht is het voormij volledig zwart. Dus 's nachts moet ik wel overschakelen op mijn andere zintuigen
Ik kijk inderdaad graag de kat uit de boom. Ik leer daar ook veel van ook.
stelen met je ogen..
tja..Ik kan echt niet een ding opnoemen wat je fout gezegd hebt..
Er is veel aan een gelaat te zien, niet alleen de ogen, maar ook de mond geeft mij heel informatie. Ik weet niet hoe jij waar-neemt. als ik het goed heb gelezen zit jij toch doorgaans ook goed.
Voordat ik op het levensforum verscheen had ik nog niet eerder foto gelezen. Je bent dus de 5de of de 6de van wie ik een foto las.
Ik zie veel meer dan dat ik schrijf. sommige dingen schrijf je nu eenmaal niet zo gemakkelijk. Ik kan aan iemand zien wat hem of haar in haar leven is overkomen en vaak ook precies wanneer en ik kan daarna ook zien wat die traumatische ervaring met iemand gedaan heeft of hoe deze in de psyche is omgezet maar ook waar de moeilijkheden zich in uiten. Trauma's zijn meer zichtbaar in de mondhoeken en uiterste hoeken van de ogen.
Nee ik ga nu niet doen alsof ik alle wijsheid in pacht heb want dat heb ik niet. Bijna alle waar-nemingen gebeuren bij mij intuitief, maar besef erbij dat ik al mijn hele leven mensen "aankijk"
als het over zingeving gaat, dan ben ik er het liefst voor mijn medemens...........
ik voel voornamelijk, kvoel de karaktereigenschappen en hun gevoelens. Tuurlijk, je leest ook van de ogen. Maar inderdaad: het gezicht zegt enorm veel, het gezicht in het algemeen, niet alleen de ogen
Wel, respect voor je als dit nog maar de 6de keer is