Loading...
nl

Ik wed dat ik het kan. 100 Frietjes, 100 Seconden

Richie Richard
Richie Richard okt 12 '09
Hallo daar laugh
Vandaag moesten we een workshop videobewerking doen. Het getal honderd moest terug komen in het filmpje, en het moest precies 100 seconden duren.
Nu klonk dit erg saai, maar wij hebben het 'leuk' aangepakt. Ik bedoel, de lol er in, moet je zelf maken toch?
Met z'n 4en hebben we alles ter plekke verzonnen laugh
dit is er uit gekomen:

Ik wed dat ik het kan. 100 Frietjes, 100 Seconden, 1 persoon.
Delen:
Divine
Divine okt 12 '09
Echt grappig, hihi. Leuk!
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
laughGeweldig Denzil! Goed muziekje ook eronder!
Beschermengel
Beschermengel okt 12 '09

Haha ...leuk gedaan! laugh
Richie Richard
Richie Richard okt 12 '09
Bedankt bedankt, maar het is niet alleen mijn werk hea wink
Maar het is ons echt goed bevallen, dus misschien gaan we er in verder tongue
admin
admin okt 12 '09
hihihi laughleuk filmpje
Richie Richard
Richie Richard okt 12 '09
By the way, ik was camera man! laughLaat ik nou net spierpijn hebben aan mijn rechter schouder.. En laat ik ook nog eens rechts handig zijn. En wacht, de camera was ook rechtshandig.. Ik had dus echt moeite om dat ding goed stil te houden.

Ik heb een techniekje gebruikt van het leger, wat ze gebruiken als ze zeer accuraat van een heel end moeten schieten. Longen helemaal vol met lucht. Beetje kracht op zetten en dan blokkeren in je keel.. Hierdoor beweeg je een stuk minder, met name ook omdat je bloed minder snel pompt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 12 '09
Super leuk filmpje en ook erg leuk gemonteerd!
Richie Richard
Richie Richard okt 13 '09
Bedankt smileMisschien dat we er nog meer maken ^^. Het is ons zeer goed bevallen namelijk.
Pegasus
Pegasus okt 13 '09
Wat een leuk filmpje. Leuk, hoe het in elkaar is gezet en dat naar aanleiding van een workshop videobewerking. Knap. Ik ben net nieuw hier, volg jij ook een opleiding op het gebied van de kunsten of multimedia?
Emuca
Emuca okt 13 '09
Denzil, wat je ook kan doen als je opneemt op een vaste plaats, is een statief gebruiken... smileMaar ik weet natuurlijk niet wat voor een camera je gebruikt hebt.
Richie Richard
Richie Richard okt 13 '09
Gege, kregen we niet meid tonguemaar voor de volgende keer wink

@Pegasus: Klopt ik volg de opleiding Mediatechnologie MBO-4 3 jarige opleiding. Maar, video bewerking hoort bij AV. (Audio Video/Visueel) Niet bij de MT wink.
admin
admin okt 14 '09
Leuk!! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki