Loading...
nl

Fotolezen Artemis

admin
admin okt 11 '09
Is er iemand die mijn foto wil lezen ?

ja ik weet het mijn ogen staan er niet goed op. Ik heb me rot gezocht op de computer maar kan geen betere vinden, ze zijn allemaal van de zijkant, zwart wit, van te veraf of veel te oud of gewoon niet goed.

Deze foto is ongeveer 3 maanden oud

Delen:
admin
admin okt 11 '09
meid ik wil graag een poging wagen maar de foto is mega klein
admin
admin okt 11 '09
sorry ik heb hem teveel verkleind...
admin
admin okt 11 '09
http://photobucket.com/ hier kun je ook gemakkelijk je foto verkleinen tenmiste zo doe ik het altijd
admin
admin okt 11 '09
ik hoop dat deze groter is
admin
admin okt 11 '09
nee dus.. op mijn scherm is ie mega groot
admin
admin okt 11 '09
heb je geen foto waar ik in je ogen kan kijken? want dat vind ik toch wat makkelijk (ben pas begonnen met foto lezen)

admin
admin okt 11 '09
ik zal nog eens gaan zoeken.. maar dan kan even duren
haha misschien is dit dan toch maar een teken om het fotolezen te laten..
want ik heb gewoon geen betere foto, behalve een hele oude. Er moet dus een nieuwe gemaakt worden,wat nog wel even duren kan. confused
gast
gast okt 11 '09
Heb je geen digitaal cameraatje? Of iemand kent die er wel een heeft?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '09
Hier is in ieder geval een iets grotere versie:

Alleen een foto waarop je recht in de camera kijkt is wel beter.
admin
admin okt 11 '09
Er spreekt inderdaad zoveel uit de ogen ... je Ziel kan je in je ogen zien. Ik kan je foto wel gaan lezen, maar het is voor mij niet handig, want ik denk dat ik het dan niet volledig kan doen.

Namasté Larapinta
susie14
susie14 okt 11 '09
Ik sluit me hierbij aan....ogen zeggen zoveel meer.
Dus.....effe snel een fotootje knippen en dan kunnen we aan de slag haha

sies
Lena
Lena okt 11 '09
leuk je te zien artemis smile
Heidelroos
Heidelroos okt 11 '09

Ik lees je zodra ik tijd heb..
Mooie foto meis..
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
Hey Artemis!

Leuke foto hoor!

Even kijken...

-Ik krijg allereerst het beeld te zien van een pantomime speelster op straat. Iemand die zonder veel woorden dingen over kan brengen aan anderen. Maar ook een stukje verdriet omdat je niet altijd wordt begrepen. Je kunt erg grappig uit de hoek komen dat mensen echt dubbel liggen van het lachen maar toch zit er een stukje eenzaamheid bij jou ondanks die momenten van saamhorigheid.

-Hmm ik blijf een beetje hangen in het theater gevoel, toneel. Is dat jouw hobby?

-Heb jij last van jouw onderrug? Moet je even goed rekken en strekken als je 's morgens op staat? Volgens mij knoept en kraakt het dan ook in je onderrug. Ik krijg ook een beetje een zeurderig gevoel in de onderrug dat van de nieren afkomstig is. Goed opletten dat je genoeg drinkt, je vergeet vaak te drinken.

-Ik heb een beetje het gevoel als ik zo naar je kijk dat je een moeilijke periode achter de rug hebt met veel verdriet. Het lijkt alsof je jezelf hebt gezegd "kom op droog je tranen je moet DOOR" Je vermant jezelf en dat kost je best wel veel moeite. Leg de lat niet te hoog voor jezelf je bent best wel streng voor jezelf hebt een grote zelfdiscipline. Ik probeer even te voelen op welk vlak die moeilijke periode betrekking heeft ..ik vermoed in de relationele sfeer.

-Je bent een ontzettend natuurmens en kunt je ook echt verwonderen over de natuur je bent daarin heel puur en kijkt om je heen vol verwondering over alle kleuren en vormen. Sprookjes en vertellingen komen ook in me op je bent dol op verhalen over elfjes en feeën.

-Als ik zo naar je gezicht kijk doe je me zelf ook wel aan een elfje denken. Jouw fijngevoeligheid is heel bijzonder volgens mij ben je zeker HSP (hoog sensitief persoon) en kan je echt schrikken van de overkill aan informatie die je binnenkrijgt als je zomaar ergens loopt. Jij leest zelf ook foto's en dat is heel goed voelbaar als ik zo naar je kijk.

-Ik krijg jouw huid door. Je hebt een supergevoelige huid, je bloost snel, maar ook eczeem en pukkeltjes als je gestresst bent komt door. Let op dat je milde verzorgingsproducten gebruikt die goed bij jouw huid passen.

-Geur is ontzettend belangrijk voor jou. Jij kunt jezelf tot rust brengen met geuren van vroeger. Een parfum dat je oma bijvb veel droeg dat opspuiten bij jezelf. Je bent zowieso een dame met goed ontwikkelde zintuigen, mooi hoor.

-Melancholie. Je kijkt graag terug naar hoe het was en je bent zo nu en dan wat zwaar op de hand. Franse chansons krijg ik te horen. Aha dat zal wel met die melancholie te maken hebben. Hou je daar zo van?

-Artistiek. Doe je daar al wat mee? Boetseren? Tekenen? Zou heel goed bij je passen.

-Frankrijk komt weer terug hier. Van Franse afkomst of ben je daar graag?

-Ik hoor het gekabbel van een vijver. Heb jij een vijver in je tuin? Hmmm of iemand waar je veel over de vloer komt? Volgens mij is water wel jouw element. Je houdt erg van zwemmen volgens mij.

Nou Artemis, dat was mijn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet. Heel leuk om je eens te zien op foto!

Liefs Maryssa

admin
admin okt 12 '09
-Ik krijg allereerst het beeld te zien van een pantomime speelster op straat. Zegt me niks
Iemand die zonder veel woorden dingen over kan brengen aan anderen. Ja. dit klopt
Maar ook een stukje verdriet omdat je niet altijd wordt begrepen. Ja, dit klopt ook
Je kunt erg grappig uit de hoek komen dat mensen echt dubbel liggen van het lachen maar toch zit er een stukje eenzaamheid bij jou ondanks die momenten van saamhorigheid.
Ja precies

-Hmm ik blijf een beetje hangen in het theater gevoel, toneel. Is dat jouw hobby? Ik heb niks met toneel maar mijn dochtertje wel

-Heb jij last van jouw onderrug? Moet je even goed rekken en strekken als je 's morgens op staat? Volgens mij knoept en kraakt het dan ook in je onderrug. Ik krijg ook een beetje een zeurderig gevoel in de onderrug dat van de nieren afkomstig is. nee ik heb nooit last van mijn rug
Goed opletten dat je genoeg drinkt, je vergeet vaak te drinken. Ja, ik drink veel te weinig

-Ik heb een beetje het gevoel als ik zo naar je kijk dat je een moeilijke periode achter de rug hebt met veel verdriet. Het lijkt alsof je jezelf hebt gezegd "kom op droog je tranen je moet DOOR" Je vermant jezelf en dat kost je best wel veel moeite. Leg de lat niet te hoog voor jezelf je bent best wel streng voor jezelf hebt een grote zelfdiscipline.
Ja dit klopt ik ben veel te streng voor mijzelf
Ik probeer even te voelen op welk vlak die moeilijke periode betrekking heeft ..ik vermoed in de relationele sfeer. Ja !

-Je bent een ontzettend natuurmens en kunt je ook echt verwonderen over de natuur je bent daarin heel puur en kijkt om je heen vol verwondering over alle kleuren en vormen. Sprookjes en vertellingen komen ook in me op je bent dol op verhalen over elfjes en feeën. Nee niet echt, nou ja soms, maar mijn dochtertje echter wel

-Als ik zo naar je gezicht kijk doe je me zelf ook wel aan een elfje denken. Haha dit heeft al iemand eerder een keer gezegd.
Jouw fijngevoeligheid is heel bijzonder volgens mij ben je zeker HSP (hoog sensitief persoon) en kan je echt schrikken van de overkill aan informatie die je binnenkrijgt als je zomaar ergens loopt. Ja dit klopt

Jij leest zelf ook foto's en dat is heel goed voelbaar als ik zo naar je kijk. nee, ik voel ontzettend veel, maar fotolezen lukt geloof ik niet zo goed.. kan de energie denk ik niet goed filteren of sturen

-Ik krijg jouw huid door. Je hebt een supergevoelige huid, dit valt mee
je bloost snel, sinds mijn bevalling heb ik wel last van blozen ja, haha
maar ook eczeem en pukkeltjes als je gestresst bent komt door. wel door chocolade

Let op dat je milde verzorgingsproducten gebruikt die goed bij jouw huid passen.

-Geur is ontzettend belangrijk voor jou. Jij kunt jezelf tot rust brengen met geuren van vroeger. Een parfum dat je oma bijvb veel droeg dat opspuiten bij jezelf. Je bent zowieso een dame met goed ontwikkelde zintuigen, mooi hoor. ?? geen idee, eens proberen

-Melancholie. Je kijkt graag terug naar hoe het was en je bent zo nu en dan wat zwaar op de hand. Franse chansons krijg ik te horen. Aha dat zal wel met die melancholie te maken hebben. Hou je daar zo van? Wat is melacholie precies?? Mijn leven was een aantal jaren geleden wel wat beter dan nu ja.. Franse chansons (alweer?).....

-Artistiek. Doe je daar al wat mee? Boetseren? Tekenen? Zou heel goed bij je passen. nee ik kan totaal niet tekenen, gedichten schrijven doe ik wel

-Frankrijk komt weer terug hier. Van Franse afkomst of ben je daar graag? Ik heb niks met Frankrijk in dit leven, maar krijg nu ik dit lees wel hartkloppingen... Ik heb in een vorig leven in Franrijk geleefd, Marseille. Verder doe ik niet aan channelen maar ik heb wel vanuit een hele hoge energiesfeer doorgekregen dat marseille belangrijk voor mij is.. -
Ik hoor het gekabbel van een vijver. Heb jij een vijver in je tuin? Hmmm of iemand waar je veel over de vloer komt? Volgens mij is water wel jouw element. Je houdt erg van zwemmen volgens mij. Nee we hebben geen vijver meer. Ik houdt niet zo van water, denk ik omdat het mijn gevoelskant teveel activeert. Ik heb blijkbaar wel iets met een schelp. Maar ik heb een hekel aan zwemmen

Heel erg bedankt Maryssa !! Hier kan ik wel wat mee
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
Hey Artemis!

Die pantomimespeelster kreeg ik te zien als symbool. Het staat voor mij voor iemand die zonder veel woorden dingen over kan brengen aan anderen.

Grappig dat sommige dingen die ik oppikte die niet kloppen wel weer bij je dochtertje zo zijn.

Hmm die vijver..die klopt dus niet en rugklachten ook niet hmm. Ik zal straks nog eens een blik werpen op jouw foto misschien krijg ik duidelijker waarom ik dat zag. Als er nog wat door komt zet ik het erbij hier.

Jee... wat bijzonder! Ja dat Frankrijk kwam heel sterk naar voren en liep als een rode draad door mn lezing. Bijzonder dat je weet dat je een leven hebt gehad in Marseille. Hmm terwijl ik dat zo typ komt er een beeld van een gipsy dame door met kleurrijke jurk en veel sieraden. Ben je er al eens een keer teruggeweest?

Melancholie staat voor terugkijken naar vroeger, hoe het toen was, een beetje mijmerend en nagenieten van de gevoelens en gebeurtenissen van toen.

Ik ben benieuwd wat de andere fotolezers lezen, is altijd leuk om te kijken of ze hetzelfde oppikken als ik of dat we elkaar aanvullen! Kan ik ook weer van leren.

Liefs voor jou Artemis, de fotolezing is graag gedaan.

Maryssa
admin
admin dec 8 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hey Artemis!

Die pantomimespeelster kreeg ik te zien als symbool. Het staat voor mij voor iemand die zonder veel woorden dingen over kan brengen aan anderen.
Ja, hier kan ik me helemaal in vinden !!

Grappig dat sommige dingen die ik oppikte die niet kloppen wel weer bij je dochtertje zo zijn.

Hmm die vijver..die klopt dus niet en rugklachten ook niet hmm. Ik zal straks nog eens een blik werpen op jouw foto misschien krijg ik duidelijker waarom ik dat zag. Als er nog wat door komt zet ik het erbij hier.

Jee... wat bijzonder! Ja dat Frankrijk kwam heel sterk naar voren en liep als een rode draad door mn lezing. Bijzonder dat je weet dat je een leven hebt gehad in Marseille. Hmm terwijl ik dat zo typ komt er een beeld van een gipsy dame door met kleurrijke jurk en veel sieraden. Ben je er al eens een keer teruggeweest?

Oh, ik dacht dat dat leven in Spanje was, misschien dan Baskenland, zuid Frankrijk, spreken ze daar ook spaans? Nee, ik ben aleen maar met de trein door Frankrijk getrokken, heb er een beetje een afkeer van. Ben wel in Noord Spanje geweest, Donostia, San Sebastian. Mijn partner heeft daar inderdaad een vorig leven gehad. En ik denk ik ook wel.

Melancholie staat voor terugkijken naar vroeger, hoe het toen was, een beetje mijmerend en nagenieten van de gevoelens en gebeurtenissen van toen.

Ik ben benieuwd wat de andere fotolezers lezen, is altijd leuk om te kijken of ze hetzelfde oppikken als ik of dat we elkaar aanvullen! Kan ik ook weer van leren.

Liefs voor jou Artemis, de fotolezing is graag gedaan.

Maryssa

Sorry Maryssa, zie je laatste reactie nu pas !!
Maryssa
Maryssa dec 12 '09
Quote:
Artemis: Sorry Maryssa, zie je laatste reactie nu pas !!

Is niet erg hoor smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420