Loading...
nl

droger sprong ineens aan???

admin
admin okt 10 '09
net belde een vriendin van mij op we waren gewoon aan t kletsen en ff later vroeg ik haar hoe het met haar ging haar opa is woendag gestorven. we hebben het ff over het verlies gehad en dat haar opa er tevreden bij lag en ineens gebeurde er dit...de droger stond uit/stand by en tijdens dit gesprek sprong ineens de droger terwijl je hiervoor 2x op de knop moet duwen wil deze aan gaan, zou dit haar opa zijn geweest???

liefs
Delen:
Heidelroos
Heidelroos okt 10 '09
Bij mij is de slaapkamerlamp uit zichzelf aangesprongen vandaag..

Wie zal het zeggen..
Opa's zullen toch niet gaan klopgeesten hé...
admin
admin okt 10 '09
@heidelroos je zou het niet verwachten van opa's ;), bij ons in huis flikkeren de lampen wel vaker vooral bij ons zoontje op de kamer en mijn nachtlampje maar nog nooit is een lamp zomaar aangesprongen wel de computer sprong midden in de nacht vaker aan toen ik zwanger was (nu niet meer)
admin
admin okt 10 '09
Ha ha heb ik ook wel eens gehad, maar toen bleek dat een van de katten op het toetsenbord had gewandeld smile
admin
admin okt 10 '09
hihihi dat kan idd ook een reden zijn maar wij hebben alleen een hond en die komt niet bij het toetsenbord...of hij moet al met zijn poot het aanknopje hebben gevonden hahaha lijkt me niet wink
Heidelroos
Heidelroos okt 10 '09
Origineel bericht van: kikkertje
@heidelroos je zou het niet verwachten van opa's ;), bij ons in huis flikkeren de lampen wel vaker vooral bij ons zoontje op de kamer en mijn nachtlampje maar nog nooit is een lamp zomaar aangesprongen wel de computer sprong midden in de nacht vaker aan toen ik zwanger was (nu niet meer)


Mijn pa was ook opa en was een erg vervelende geest ..
Dus ik verwacht het wel een beetje van opa's die op een abnormale manier aan het eind zijn gekomen..

Ik weet niet hoe jouw opaatje is gestorven, maar die van mij niet zo gangbaar.. smile
Lampen flikkeren, beeldbuizen die van zender veranderden, als ik mij zussie belde, dan gingen haar lampen uit en sprong bij mij de teevee aan (nee we hadden geen katten destijds.. alleen een kleine hond die niet op de bank kon springen ehehehe) etc etc..


Maar euhm.
Ik vind het verrekte vervelend zo'n onrustige geest en dat voelt niet liefelijk..
Nu voelt alles serener, met kriebels, of een klein windje, een kippenvel die op één plekje omhoog loopt..
Jaaaaaaaaaaaa.. alles beter dan een onrustige geest..
Helma
Helma feb 12 '10
Bij mij knapte er iets in de droger woensdag laugh

De monteur heeft hem zojuist gemaakt, dus hij dut ut weer grin

De laatste tijd koop of krijg ik wel eens een nieuw apparaat (een mooie, vierkante senseo apparaat, een grillbakoven) en dezelfde dag gaat er een ander apparaat stuk (droger, stofzuiger, strijkbout): karma! Ik koop te veel, lol...
admin
admin feb 13 '10
@Peejay ... LOL .... stroom van de buren??? hihihi
Helma
Helma feb 14 '10
Volgens mij is het eerder andersom bij mij in huis. Het oude huis heeft nog een meterkast die slechts 8 ampere geeft, terwijl dat eignelijk niet meer mag. Als hier de stoppen doorslaan, ligt niet alleen de meterkast eruit, maar ook het verzegelde kastje, waar alleen de Nuon aan mag komen. Ik moet dan ook altijd de Nuon laten komen, de woningbouwvereniging doet er niks aan. De kosten zijn dan ook altijd voor hen, gelukkig.

Er gaan hier ook regelmatig gloeilampen stuk, of het nu ouderwetse zijn of spaarlampen. Die dure koop ik dus allang niet meer, want ik vind het zonde als een gloeilamp van 4 euri alweer stuk is binnen een half jaar. En als de koelkast aanslaat, of de droger, dan zie je dat aan het licht: het wordt een fractie van een seconde minder fel. So be it.
admin
admin feb 14 '10
Dat heb ik met water, haha, als er iemand doortrekt dan hebbie ineens geen water meer onder de douche..
suzanne30e
suzanne30e mrt 20 '10
meestal zijn dit soort dingen als er net iemand overleden is een teken om te zeggen ik ben wel overleden maar ik ben er nog wel. ook kan het zijn dat de geest van je opa gewoon afscheid is komen nemen maar meestal moeten mensen die net overleden zijn nog even wennen aan het feit dat ze overleden zijn dus kan goed je opa zijn geweest ja.

Ik weet dat dit wel kan toen ik nog in mijn vorige huis woonde ging bij mij ineens de stofzuiger uit en deed ook echt niks meer toen ben ik bij mijn zoontje op de bank gaan zitten na de stekker en alles gecontroleerd te hebben en toen sprong hij weer aan heel gek eigenlijk want hij deed het echt niet meer. dus het kan wel.

Groetjes Suzanne.
badeendje
badeendje nov 3 '10
hahah wel maf, wat dat betreft zal ik el weer niet voor open staan ik merk nooooit van dat soort dingen
Richie Richard
Richie Richard nov 6 '10
badeendje, bij zo iets hangt het er niet van af of je er open voor bent ja of nee. Merendeel of het voor jouw belang is, of het op jou gericht is of iemand uit jouw omgeving. Is dat niet zo, dan zal jij er zelf weinig tot niets van merken. Verder, zijn er genoeg verschijnselen. Je moet ze alleen kunnen zien. Let maar eens een keer goed op in je omgeving.

Van plotseling kleur verandering, naar hele zachte tonen of geluiden die je alleen hoort als je op let. Bewegingen die je ziet voor een object, niet het object zelf. Dit zijn verschijnselen die niet bedoelt zijn in de zin van het maken van contact.

Nu dat je er op zal letten zal je ze heel vaak hebben. Maar je moet er niet te veel van verwachten, niet te veel achter zien, want hier word je paranoia van.

Nu zie ik echter wel dat dit topic al ruim een jaar oud is, en het laatste bericht in maart was...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki