Loading...
nl

Einde van mijn relatie

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '09
Nou mensen,

LOA heeft super zijn werk gedaan. Ik kwam iemand tegen in de sportschool, en die kende weer iemand die haar flat wilde gaan verhuren. Nu heb ik daar dus gisteren gekeken en is het helemaal top. 7 december is al de overdracht, dus ben ik weer ergens onder de pannen smile.
Emuca
Emuca nov 30 '09
Wat snel! Goed man! smileGefeliciteerd
JulienMoorrees
Ja zeker snel. Mijn vertrouwen in het leven, heeft mij beloond laugh.
Cialara
Cialara nov 30 '09
Fijn voor je NiMS, weer lekker een eigen plekje.

Is het huur voor lange termijn of is het een tussenoplossing voor je?
JulienMoorrees
Ik kan er in principe blijven zolang ik wil. Maar blijf wel op zoek naar goedkoper en beter natuurlijk smile.
gast
gast nov 30 '09
Je bent een echte Hollander hè; goedkoper én beter smile
Maar eerst veel geluk op je nieuwe dure én slechte stekkie.
Maryssa
Maryssa nov 30 '09
Wat een goed nieuws, Nims! Ja beter en goedkoper..dat kan. Moest wel lachen om de opmerking van Gast. Maar misschien is je even settelen na alle onrust ook wel even lekker.
Pegasus
Pegasus nov 30 '09
Hé Nims, fijn dat je een stekkie hebt gevonden!
JulienMoorrees
Ja ik neem zeker mijn rust en merk dat het me heel goed doet. Ik ben allang blij dat ik weer wat voor mezelf heb gevonden laugh.
admin
admin nov 30 '09
Dat lijkt me heel moeilijk zo'n breuk. Goed dat je de kracht in je hervonden hebt en dat je nu rust hebt.
Cialara
Cialara dec 15 '09
Hey NiMS,

Ben je al verhuisd intussen? En gaat het goed daar in je eentje? Zal toch wel even wennen zijn denk ik zo in je uppie...

Liefs Jorine
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 16 '09
Origineel bericht van: gast
Je bent een echte Hollander hè; goedkoper én beter smile
Maar eerst veel geluk op je nieuwe dure én slechte stekkie.

Kijk lieve Gast,

Ik wil je graag 1 ding meegeven. Hier in the NTS heb ik een bewuste keuze gemaakt.

Als gescheiden ouder met twee kids en co-ouderschap, heb ik bewust gekozen voor een woning die de kinderen veiligheid biedt. Die woning heb ik gevonden. Het is super. Top van mijn budget, maar leef ik voor mijn kids. En voor mezelf smile
gast
gast dec 16 '09
Nou dat is toch heel mooi dat je die gevonden hebt. Ik wens je er erg veel levensplezier alleen en samen met je kids smile
Hemelwandelaar
Wat ik eigenlijk wil zeggen, waarom zou iemand kosten wat het kost zo goedkoop mogelijk willen zitten. Ik heb bewust gekozen om het voor de kinderen na de scheiding zo comfortabel te maken en voor mezelf wat minder te hebben. Daar heb ik geen moeite mee.
gast
gast dec 16 '09
Ieder maakt zijn eigen keuzes nietwaar wink
Hemelwandelaar
Origineel bericht van: gast
Ieder maakt zijn eigen keuzes nietwaar wink

lieve Gast.

Het is een eigen keuze geweest, absoluut. Maar niet 1 waarop ik stond te wachten. Ik had alles. Man, kinderen, goed huis, goed inkomen... En nu?

Hoe heb jij toen gekozen?
gast
gast dec 16 '09
Hoe bedoel je?
admin
admin dec 16 '09
Je had alles!
Er was toch wel iets dat er niet was, anders was het blijven duren..
Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Bellefleur
Je had alles!
Er was toch wel iets dat er niet was, anders was het blijven duren..

Juist. Om die keuze te nemen.... en durven....

Heb ik gekozen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Hey NiMS,

Ben je al verhuisd intussen? En gaat het goed daar in je eentje? Zal toch wel even wennen zijn denk ik zo in je uppie...

Liefs Jorine

Ja ik ben helemaal over en bevalt me heerlijk. Ik heb echt een super mooi huisje en alle meubels staan op zijn plekje laugh. Ik voel me er ook helemaal thuis en het gaat echt heel goed met mij.

Bedankt voor je vraag.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske