hallo allemaal
ik ben vandaag bij een medium geweest zij heeft veel dingen gezegt die ook klopten (zonder dat zij dit wist). ook heeft ze de foto van mijn partner gelezen dit was best confronterend ze kon echt zeggen hoe hij in elkaar zat maar ze ging er niet te diep op in omdat dit prive is voor hem en dat ze het niet mag/wil delen met mij maar ja dit roept natuurlijk wel vragen bij mij op "logisch" ze vroeg of hij rookte (ja) en dat hij slechte longen had (onbekend), slechte rug (klopt ivm afwijking aan de voeten) toen ze over de longen begon stopte ze omdat ze me niet wilde beinvoeden in mijn gedachte/gevoel...daarna begon ze over een testament of we dit hadden ja of nee dit hebben we (nog) niet. maar ja ik weet dus nou niet goed wat ik ervan moet denken. ze heeft nog veel meer vertelt en over het algemeen klopte het erg goed wat ze zei, het is nu alleen dat ik een beetje met het verhaal van mijn man in de maag zit. ook zei ze dat mijn 6de zintuig wel ontwikkelt was maar niet geheel (bleef een beetje hangen) maar volgens haar kon je dit niet verder ontwikkelen al vind ik dat zelf een beetje onzin iedereen kan zich toch verder ontwikkelen of niet dan?
sorry als het een beetje gaotisch of onduidelijk over komt maar het was een indrukwekkende ochtend en wilde het toch ff met jullie delen.
liefs