Loading...
nl

bij "medium" geweest

admin
admin okt 8 '09
hallo allemaal

ik ben vandaag bij een medium geweest zij heeft veel dingen gezegt die ook klopten (zonder dat zij dit wist). ook heeft ze de foto van mijn partner gelezen dit was best confronterend ze kon echt zeggen hoe hij in elkaar zat maar ze ging er niet te diep op in omdat dit prive is voor hem en dat ze het niet mag/wil delen met mij maar ja dit roept natuurlijk wel vragen bij mij op "logisch" ze vroeg of hij rookte (ja) en dat hij slechte longen had (onbekend), slechte rug (klopt ivm afwijking aan de voeten) toen ze over de longen begon stopte ze omdat ze me niet wilde beinvoeden in mijn gedachte/gevoel...daarna begon ze over een testament of we dit hadden ja of nee dit hebben we (nog) niet. maar ja ik weet dus nou niet goed wat ik ervan moet denken. ze heeft nog veel meer vertelt en over het algemeen klopte het erg goed wat ze zei, het is nu alleen dat ik een beetje met het verhaal van mijn man in de maag zit. ook zei ze dat mijn 6de zintuig wel ontwikkelt was maar niet geheel (bleef een beetje hangen) maar volgens haar kon je dit niet verder ontwikkelen al vind ik dat zelf een beetje onzin iedereen kan zich toch verder ontwikkelen of niet dan?

sorry als het een beetje gaotisch of onduidelijk over komt maar het was een indrukwekkende ochtend en wilde het toch ff met jullie delen.

liefs
Delen:
Emuca
Emuca okt 8 '09
Klinkt spannend hoor!

Ik denk zelf wel dat je je kan ontwikkelen... ik bedoel.. het zit er toch?
admin
admin okt 8 '09
nee, je bent niet Chaotisch!
Ik wil zoveel zeggen, maar ik doe het per pm!

Liefs
Bellefleur
Maryssa
Maryssa okt 8 '09
Hallo Kikkertje,

Ze heeft dus veel gezegd wat klopt, dat is prettig. En ook heel mooi wat ze zegt over je zesde zintuig. Wat ik niet zo goed snap van haar is waarom ze je ongerust maakt op die manier door eerst iets aan te roeren en er vervolgens niets meer over te willen loslaten. En dan over een testament beginnen... :/Dat voelt niet juist. Het kan natuurlijk ook zijn dat het een waarschuwing inhoudt dat jouw vriend moet stoppen met roken. Dat dat op die manier bij haar doorkomt in symbolen maar dat had ze beter toe moeten lichten op deze manier jaagt ze mensen de stuipen op het lijf. Dat kan niet de bedoeling zijn. Ik denk dat er wel iets aan het gevoel dat ze je heeft gegeven gedaan moet worden, nu geeft het je onrust en zorgen. Je zou kunnen overwegen haar te bellen voor een toelichting maar ik snap heel goed dat je dat eng vindt en niet wilt. Je vriend langs de huisarts sturen voor een check up kan je mogelijk ook gerust stellen. Niet mee blijven zitten hoor Kikkertje!
Lena
Lena okt 8 '09
misschien moet je eerst weer even terug naar het begin
waarom je er naar toe bent gegaan..
dan je afvragen waarom je het indrukwekkend vond...
het advies van maryssa bel haar desnoods op...
en vertel dat er toch iets is blijven hangen wat jou nu een niet zo.n prettig gevoel nu geeft...
Richie Richard
Richie Richard okt 9 '09
hij rookte (ja) en dat hij slechte longen had (onbekend)

Dat valt me op.
Ik zou zeggen, laat zijn longen na kijken. Ik denk dat je daar uit zou kunnen halen of je je zorgen moet maken ja of nee.
Over je 6e zintuig, het is altijd te ontwikkelen. Misschien voor jou op het moment niet veel, misschien gewoon omdat het niet nodig is. Maar zodra de tijd komt weet ik zeker dat je al jezelf verder hebt ontwikkeld.
admin
admin okt 9 '09
Ik was er niet bij maar vind het wel "raar"dat een medium dit soort uitspraken doet.
Inderdaad bellen en niet mee blijven zitten!
admin
admin okt 9 '09
dank je wel allemaal voor de reacties na een nachtje slapen en het een plekje te geven voel ik me er toch wat geruster over en natuurlijk ook door lieve bellefeur (dank je wel). ik dank dat het goed is dat ik het even laat rusten want anders ga ik mezelf veel te gek maken.
Heidelroos
Heidelroos okt 9 '09
Groot gelijk meissie..
Richie Richard
Richie Richard okt 11 '09
Zelf vind ik dat de medium onverantwoordelijk bezig is geweest. Als je iets verteld, vertel dan alles.. Nu mag zij misschien onnodig liggen piekeren.. Ik heb iets van, je verteld het helemaal, of je verteld het helemaal niet.
Daar in tegen blijft het wel moeilijk om dan je mond dicht te houden, but enfin, je moet daar gewoon op letten...
Islandlady
Islandlady okt 11 '09
Origineel bericht van: Denzil
hij rookte (ja) en dat hij slechte longen had (onbekend)

Dat valt me op.
Ik zou zeggen, laat zijn longen na kijken. Ik denk dat je daar uit zou kunnen halen of je je zorgen moet maken ja of nee.
Over je 6e zintuig, het is altijd te ontwikkelen. Misschien voor jou op het moment niet veel, misschien gewoon omdat het niet nodig is. Maar zodra de tijd komt weet ik zeker dat je al jezelf verder hebt ontwikkeld.


Heel wijze uitspraak Denzil! Ik sluit me er graag bij aan!
En Kikkertje.... goed dat je het even hebt laten rusten en Bellefleur helpt je zeker verder smile
admin
admin okt 11 '09
@denzil das idd waar wat je zegt of zeg niks of zeg alles...maar ik moet zeggen dat ik er eerlijk gezegt niet meer bij stil heb gestaan en das voor mij echt (bijzonder) normaal pieker ik nog al eens graag.
Islandlady
Islandlady okt 11 '09
Hey Kikkertje, dat is dan toch goed
susie14
susie14 okt 11 '09
Kikkertje, gezien het feit dat je in zuid-limburg woont stuur ik je een pm. als het dezelfde is die ik heb bezocht kan ik je misschien wel wat helderheid geven.


Sies
admin
admin okt 11 '09
Goh, ben benieuwd of je Kikkertje écht helderheid kan geven smirk, want ik vind dit wel heel raar van een medium, om dat zo te vertellen!!! Ze maakt je hartstikke ongerust crazy.

En ik vertrouw ook erop dat Bellefleur je heeft geholpen!!

Liefs,
Marjan
susie14
susie14 okt 11 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Goh, ben benieuwd of je Kikkertje écht helderheid kan geven smirk, want ik vind dit wel heel raar van een medium, om dat zo te vertellen!!! Ze maakt je hartstikke ongerust crazy.

En ik vertrouw ook erop dat Bellefleur je heeft geholpen!!

Liefs,
Marjan



Nee...echt helderheid geven kan ik kikkertje niet. Die pretentie heb ik ook niet. Ik kan ook niet verantwoorden wat het medium heeft gezegd en dat wil ik ook helemaal niet. Als het dezelfde is geweest, is het enigste wat ik kan vertellen hoe mijn eigen ervaringen zijn geweest.
En het hoeft niet....het mag.
Ik heb dit niet geschreven om de betweter uit te hangen, maar omdat ik dacht dat ik kikkertje misschien iets verder kon helpen. en ik zette daar ook bij misschien.
niet meer en niet minder.

groetjes Sies
admin
admin okt 11 '09
Ik bedoelde het positief smile

Liefs,
Marjan
susie14
susie14 okt 11 '09
Excuses.....ik had het anders opgevat.
Blijkbaar een beetje lange tenen en te snel met mijn oordeel blush
admin
admin okt 11 '09
Geeft niks, iedereen heeft wel eens een te snelle reactie. 't Is goed hoor smile
admin
admin okt 11 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Goh, ben benieuwd of je Kikkertje écht helderheid kan geven smirk, want ik vind dit wel heel raar van een medium, om dat zo te vertellen!!! Ze maakt je hartstikke ongerust crazy.

En ik vertrouw ook erop dat Bellefleur je heeft geholpen!!

Liefs,
Marjan


ik ken bellefleur net maar t is een schat
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki