Loading...
nl

Sauna en te water geraakt met auto

Maryssa
Maryssa okt 8 '09
Ik heb weer heel levendig gedroomd vannacht. Ik droomde dat ik met mijn vriend naar de sauna ging. Ik stond in de kleedruimte mijn kleding in een kluisje te doen toen er ineens een paar mannen binnenkwamen die mij vroegen wat ik daar deed omdat het een sauna was alleen voor mannen. Oei ik voelde me heel erg gegeneerd maar wist tegelijkertijd ook dat ik het niet van te voren had kunnen weten omdat het nergens stond aangegeven. Mijn vriend en ik vertrokken met een taxi. Op een gegeven moment kon de taxi niet meer verder de weg hield op en voor ons was een zwembad. Ik wilde al uitstappen maar de taxichauffeur zei dat hij met zijn auto wel over het water van het zwembad kon gaan zonder problemen. Dus daar gingen we en we begonnen te zinken. Ik was totaal verontwaardigd hij had toch gezegd dat hij dat kon? Ik begon de raampjes open te draaien op de achterbank zodat we er nog uit konden komen maar dat mocht niet van de taxichauffeur waarom weet ik niet, maar ik deed het toch. Uiteindelijk kon ik uit de auto komen en mijn vriend begon de taxichauffeur; die ineens was veranderd in een jonge vrouw te redden uit de auto. Dat lukte, al was ze wel bewusteloos en we legden haar neer op een vreemd soort geel luchtbed. Ze kwam weer bij en toen werd ik wakker. Ben benieuwd naar wat de droom wil zeggen. Bedankt alvast.
Delen:
pe51
pe51 okt 10 '09
Hallo Maryssa,

Ik ben er nog niet uit wat hij betekent.

Maar ben je de dag vóór de droom (dus afgelopen woensdag 7 okt) misschien in jezelf bezig geweest met het onderwerp sauna of bloot zijn?
En als dit het niet is, weet je dan misschien met welke onderwerpen of gedachtes je die dag mee bezig geweest bent?
Maryssa
Maryssa okt 10 '09
Hallo Peter,

Dat geeft niets dat je er nog niet uit bent wat de droom betekent. Het is ook wel een warrige droom smileIk heb er over nagedacht en mn berichtengeschiedenis op MSN even teruggelezen maar was niet specifiek met het thema sauna of bloot zijn bezig geweest. Het was volgens mij een vrij rustige dag 7 oktober, met geen bijzonderheden in bezigheden of gedachten.
Divine
Divine okt 11 '09
Ik weet niet goed of het in verleden/heden/toekomst speelt, maar het gevoel wat ik erbij krijg is het volgende:
Je hebt aan (iemand in) je omgeving een kwetsbare kant laten zien of een eigenschap waar je je voor schaamt. Dit deed je niet bewust, maar het is ook niet zo erg dat dit gebeurd is.
Je vertrouwt op iemand en denkt mogelijk dat diegene je helpt/steunt in het leven, maar die persoon weet zelf juist niet zo goed waar het om draait en hij/zij is zelf juist kwetsbaar en onzeker, waardoor jij meer een steun bent voor hem/haar dan hij/zij een steun is voor jou.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

Liefs Marieke.
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
Hey Marieke!

Dank je wel voor jouw berichtje! Ik heb er even goed over nagedacht maar heb me niet kwetsbaarder getoond dan anders. Wat je schrijft over dat ik op iemand vertrouw en dat ik denk dat diegene me helpt of steunt maar die persoon zelf niet goed weet waar het om draait en kwetsbaar en onzeker is dat klopt zeker wel. Ben er mee bezig geweest in mijn gedachten. Dus heel knap dat je dat hebt gevoeld, Marieke! Het klopt!

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki