Loading...
nl

Zou er mij iemand willen helpen

Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
ik zou hier graag een vraagje plaatsen, zou er me iemand willen helpen wat jullie doorkrijgen of met de kaarten?

alvast bedankt,

Ik heb iemand graag op het werk, maar hij is mijn baas, soms kan hij zo lief tegen mij zijn, en dan weer afstandelijk, het lijk als we mekaar zien dat we beiden is ons schulp kruipen en reageren verlegen, anderzijds kan ik geen contact na het werk verkrijgen, toch zie ik dingen aan zijn lichaamstaal, dat ik soms denk wat bedoel je nu? Ga ik het nu eindelijk eens gaan weten wat je over mij eigenlijk denkt? Ik begrijp het niet,

ik ben van 10 mei 1986
en hij van 17 juli 1975.

zijn er nog eventuele gegevens die jullie nodig hebben?

nogmaals bedankt
Delen:
admin
admin okt 7 '09
Begrijp ik het goed dat je denkt dat jullie meer voor elkaar voelen, of voel je dat? Of denk je in een andere richting?
Want waarom vraag je het hem niet?

Liefs,
Marjan
Pegasus
Pegasus okt 7 '09
Heb je helder wat je echt voor hem voelt, los van hoe hij zich voelt en welke signalen hij uitzendt?


Liefs,

Pegasus
Maryssa
Maryssa okt 7 '09
Lieve Kimmeke,

Liefde op de werkvloer is best wel ingewikkeld. Vaak krijg je te maken met roddel van collega's en hebben zij het gevoel dat hij jou anders behandelt dan de anderen op de werkvloer. Weet dus waar je aan begint.. Allereerst zou ik uit vinden of hij jou ook op die manier ziet en /of al een relatie heeft (Kun je beter niet aan beginnen ook al ziet hij jou ook zitten en zegt hij bij haar weg te gaan. Maar aan jou de keuze natuurlijk) Omdat je met hem samenwerkt, en het voor jou werkbaar moet blijven maakt dat je kwetsbaar en zou ik hem zelf niet op de man af vragen of hij gevoelens voor je heeft. Volgens mij zou je het te moeilijk vinden hem onder ogen te komen als blijkt dat jouw gevoelens niet door hem worden beantwoord. Geef het tijd, uiteindelijk komt er een moment dat het antwoord vanzelf komt (wie weet na afloop van een bedrijfsborrel bijvb) Mocht het tot een relatie komen dan is het wel verstandig als 1 van jullie beiden een andere baan zoekt omdat het bijna niet werkbaar is; liefde tussen baas en werknemer op de werkvloer. Ik heb nog een laatste vraag..waarom kun je geen contact met hem krijgen na werktijd?

Sterkte meid! Ik wens je heel veel geluk en liefde toe.
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
Ik denk dat het ook de collega's voelen maar weet het niet zeker. Er is wel een spanning als we elkaar tegen komen.
hij is onzekerder naar mij toe en tegen collega's spreekt hij gewoon. En vertelt ook gewoon over zichzelf.
Ik heb hem graag en hij trekt me aan als een magneet naar hem toe. misschien vergis ik mij. hij wordt soms rood ook als ik me niet vergis. maar hij is een kreeft mss is het dat wel. enkele dingen: toen hij dag zei tegen me liep hij op de deur, hij bleef hangen met zijn tas,... hij lette niet op wat hij deed denk ik. hij had me eens niet gezien, en hij verschoot oei ik had je niet gezien en zag hem wat rood worden daag zei hij en hij ging verder met een reflex wilde hem keren naar mij toe maar hij bedacht hem op het moment en ging weg... Voor mij is het een raadsel en wacht tot ik eindelijk een deur op mijn neus krijg... Ik ben bang dat het mis loopt ook... het is sterker dan mezelf
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
Ik wil gewoon dat we niet met elkaar zo stijf omgaan maar wat vriendschappelijker, maar het is moeilijk door het werk...
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
Kan er iemand hiervoor kaarten leggen?

alvast bedankt,

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki