Loading...
nl

Even voorstellen

Vasyphria
Vasyphria okt 5 '09
Hallo allemaal,

Ik ben Aïsha en ben 18 jaar. Een aantal jaren geleden ben ik in aanraking gekomen met het spirituele wereldje, en sindsdien ben ik me er heel erg in gaan verdiepen.
In het dagelijkse leven ben ik bezig met opzetten van een eigen praktijk. Daarnaast geef ik samen met mijn moeder cursussen Intuïtieve Ontwikkeling voor kinderen en jongeren. Hier zijn we mee begonnen omdat we merken dat er ontzettend veel kinderen en jongeren zijn die in de 'knoop' zitten met zichzelf. Mede hierdoor willen we ze helpen zichzelf beter te begrijpen. Maar vooral willen we ze laten zien dat ze niet gek zijn, en dat het ook niet gek is wat ze kunnen of zich ervoor hoeven te schamen.

Ik hoop hier veel dingen te kunnen leren om zelf weer verder te kunnen komen, en daarnaast anderen ook te kunnen helpen.
Delen:
Cialara
Cialara okt 5 '09

Hoi Aïscha, welkom op het forum van Merudi. Mooi dat je zo'n praktijk opzet. Ik denk dat er inderdaad veel belangstelling voor zal zijn. En weet je, niet alleen de kinderen en jongeren zitten vol vragen, maar hun ouders ook wink
Islandlady
Islandlady okt 5 '09
Hey Aisha van harte welkom op dit forum!


Groetjes
Bea
Maryssa
Maryssa okt 5 '09
Aisha, welkom, leuk dat je ons gevonden hebt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 5 '09
Hoi Aïsha, wat leuk dat jij er bent. Wat voor een praktijk ben je aan het opzetten als ik vragen mag?
admin
admin okt 5 '09
Welkom Aisha smile
admin
admin okt 5 '09
Hallo Aisha,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
Lena
Lena okt 6 '09
welkom aisha
moeder en dochter samen...mooi smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki