Wat mooi!
Ik sta ook in het leven alsof het een film is, en dat ik zelf mijn eigen character mag uitkiezen
Heel herkenbaar dit
Ieder character is weer voor een andere situatie geschikt, maar toch zijn ze allemaal delen van mezelf.
(het is overgins niet zo dat ik de andere characters vergeet als ik een bepaald character speel)
Zo voelde ik me afgelopen maand alsof ik 2 veren op mijn hoofd had, en ik daarmee kon aangeven dat ik "in vrede kwam".
Het voelde heel natuurlijk, en nu bleek na afgelopen weekend toen ik naar een verlichtende/bewustzijns sessie ging, dat ik in 1 van mijn vorige levens een hopi warrior ben geweest! Een indiaan dus. Ik voel af en toe mijn schouders breden worden alsof ik een grote spiermassa heb en wapens op mijn rug/een mes achtig iets in mijn rechter hand.
Nu wilde het toeval dat ik voor die sessie een paraplu had gekocht met een scherpe punt voor de regen en om eventueel enge mannen af te weren snachts (mijn fiets is gejat dus ik loop altijd)
Als ik me onveilig voel of ik moet lichaamlijk werk verrichten, verander ik nu "innerlijk" in een indiaan
New Moon
ps: aaah ik ben ook zo'n fan van disney soundtracks Niels! Je nummer Belle van beauty and the beast maakt me altijd weer vrolijk (daarbij komt dat ik ooit in een relatie heb gezeten waarbij ik veel boeken las en mn relatie vastgeroest was in zijn huis en eruit zag als een beest, gedroeg als een prins, maar dat is een ander verhaal
Hij heeft niet echt iets met spiritualiteit maar heeft me ooit wel verteld dat hij belle en het beest de beste disneyfilm ooit vond)