Hoi iedereen
eergister, nacht ging ik naar me bed toe, deed me licht uit tv is altijd aan, en ging onder de wol, na ik een half uur in bed lag, begonnen er eerst wat dingen te kraken op me stoel, dat ben ik wel gewend die geluiden van andacht, of een tik tegen mijn beeldscherm van mijn pc, en hoorde achter mij geritsel, dus ik dacht niet nu een negeerde het, toen hoorde ik een pen vallen (ik heb laminaat en laat herkende het geluid presies) dus ik dacht blijven negeren toen na een kleine 2 a 3 minuten hoorde ik een veeg echt heel kort misschien 1 sec misschien minder. en toen kwam er een heel ongemaakelijk gevoel door me heen of iemand me opwachen en wat wou aan doen. MIjn deur staat op een kier voor me kat, dus rechts van de deur hoorde ik een klap als iemand zijn handen dicht vouwden om dat hij had wat hij hebben wou, een echt zo gemeen lachje niet gnegnegnegm, maar combi tuseen ha ha ha en he he he aoo, toen kwam mijn broer toevalig naar boven omdat hij honger had en weg waas het, en ik vroeg meteen ligt daar ergens een pen op de grondt hok keek en zei nee ook niks anders toen verteeldde ik dacht en zei hij ja, hij heb ook dingen meegemaakt. later ben ik gaan slapen en heb ik nergens laat van gehad.
Hij proberde mij bang te maken, dat is wat ik er uit krijgt.