Loading...
nl

He eergisteren heb ik iets raars meegemaakt.?

Faith1988
Faith1988 okt 2 '09
Hoi iedereen

eergister, nacht ging ik naar me bed toe, deed me licht uit tv is altijd aan, en ging onder de wol, na ik een half uur in bed lag, begonnen er eerst wat dingen te kraken op me stoel, dat ben ik wel gewend die geluiden van andacht, of een tik tegen mijn beeldscherm van mijn pc, en hoorde achter mij geritsel, dus ik dacht niet nu een negeerde het, toen hoorde ik een pen vallen (ik heb laminaat en laat herkende het geluid presies) dus ik dacht blijven negeren toen na een kleine 2 a 3 minuten hoorde ik een veeg echt heel kort misschien 1 sec misschien minder. en toen kwam er een heel ongemaakelijk gevoel door me heen of iemand me opwachen en wat wou aan doen. MIjn deur staat op een kier voor me kat, dus rechts van de deur hoorde ik een klap als iemand zijn handen dicht vouwden om dat hij had wat hij hebben wou, een echt zo gemeen lachje niet gnegnegnegm, maar combi tuseen ha ha ha en he he he aoo, toen kwam mijn broer toevalig naar boven omdat hij honger had en weg waas het, en ik vroeg meteen ligt daar ergens een pen op de grondt hok keek en zei nee ook niks anders toen verteeldde ik dacht en zei hij ja, hij heb ook dingen meegemaakt. later ben ik gaan slapen en heb ik nergens laat van gehad.
Hij proberde mij bang te maken, dat is wat ik er uit krijgt.
Delen:
admin
admin okt 3 '09
Hoi Faith,

Is het geen aandacht vragen/trekken geweest? Je was misschien bang omdat je de geluiden niet herkende in eerste instantie, en daarna werden de geluiden menselijker, ben je ook niet gewend.
Wel fijn dat je broer het geen rare vraag van je vond !! Je kan met hem ook wel praten erover?
Vraag vanavond of morgen eens aan de geestverschijning of je hem/haar kan helpen, zo niet, verzoek je de geestverschijning vriendelijk doch dringend dan weg te gaan.

Sterkte!
Mar
Faith1988
Faith1988 okt 3 '09
Omdat mijn broer en ik al oonze hele leven dingen zien horen voelen en ruiken, alleen geluiden herken ik goed en cijfers nog beter namen ben ik super slecht met onthouden. Om eerlijk te moeten zijn kreeg ik zo gevoel van je kan je beter maar niet omdraaien. Dit is ook de eerste keer dat ik terughouder was. Maar dan kan ik er de volgende keer betert mee omgaan zo leer je en kom je verder. het hoeft niet weg, want het lijkt wel of somigge op doorreid zijn en anderen van herringeren en ja die gebeuren nou gewoon of je het leuk vindt of niet het heft zelf geen verstandt van tijd en leven.
Maryssa
Maryssa okt 3 '09
Dat is schrikken wat er is gebeurd Faith. Maak je wel je pyramide / koepel van licht voordat je gaat slapen? Dat helpt mij namelijk wel ik roep er ook altijd aartsengel Michaël bij aan dat geeft een veilig gevoel en kan ik rustig slapen zonder rare dingen. Je schrijft dat het van jou niet weg hoeft maar je bent er tegelijkertijd wel bang voor. Dat begrijp ik niet zo goed.

Even iets anders, zou je jouw berichten willen checken op spelling voordat je ze stuurt? Dat leest wat makkelijker.
admin
admin okt 4 '09
Gewoon bidden helpt vaak ook al.
Heidelroos
Heidelroos okt 4 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Even iets anders, zou je jouw berichten willen checken op spelling voordat je ze stuurt? Dat leest wat makkelijker.


Hele goede mediums vergeten alles, en schrijven hartstikke veel taalfouten..
Zo heb ik me ooit laten vertellen..

Maar ik zie hier en daar tussen een grote snelheidsfout, ook een dislectische noot tussen de zinnen door.. ?
Zou dat kunnen?

Hardop praten helpt ook, liedje zingen, bidden.. kaarsje met het slapen gaan een een mooie zwarte toermalijn op je kamer..
Heidelroos
Heidelroos okt 4 '09
onmiddel(ik)zeg je wel als ik, maar schrijf je niet als ik, telt dat ook?
admin
admin okt 4 '09
Bij jou wel hoor smile

We zijn nou eenmaal niet allemaal even goed in spelling, laat je niet weerhouden om te schrijven hoor!
Het is warrig maar goed te lezen en voorlopig heeft iedereen begrepen wat je bedoelt.
Maryssa
Maryssa okt 4 '09
Als iemand dyslectisch is dan kan je er niets aan doen. Maar als het nonchalance is dan is het wel fijn als er een beetje op gelet wordt.
admin
admin okt 4 '09
Maar ook als je dyslectisch bent kan je toch de spellingcontrole over Word laten lopen als je daar je tekst even in zet?

Liefs
Mar
Maryssa
Maryssa okt 4 '09
Heb je ook gelijk in, Mar. Maar ik krijg een beetje het gevoel dat sommige mensen het maar gezeur vinden..
admin
admin okt 4 '09
Nou nee geen gezeur, maar ik ben me er wel van bewust dat niet iedereen zo handig is met de computer.
Er zijn veel mensen die door allerlei shit, niet of niet voldoende les hebben gehad, wellicht door leerachterstanden door de mazen van het net geglipt.
Ik zeg niet dat dat hier het geval is en ik kan me ook enorm ergeren aan taalfouten.
Maar je kunt door commentaar te leveren mensen wegjagen, wellicht had je het anders kunnen formuleren?
Door te vragen of Faith weet hoe ze de spellings correctie kan aanzetten? Misschien weet ze dat wel helemaal niet.

Jammer dat je denkt dat ik vind dat je zeurt.
Maryssa
Maryssa okt 4 '09
Ik geloof niet dat ik met een netjes geformuleerde opmerking mensen wegjaag. Maar goed hij komt op jou blijkbaar anders over. Ik blijf er iets van zeggen als het me stoort en hoor dan zelf wel van de persoon in kwestie wat hij /zij er van vindt.




Spelfout aangepast
admin
admin okt 4 '09
Ik zeg niet dat het niet netjes is, ow ik duid me zo slecht uit.....
Ik bedoel dat iemand die wellicht slecht in Nederlands of de computer is, hierdoor niet meer durft te schrijven omdat hij/zij niet voor "schut" wil staan.
Omdat hij/zij zich wellicht achteraf schaamt omdat hij/zij dat niet kan.

Daarbij staat er bij jou in bovenstaand stukje een megaspelvaut.... smile

Quote:
Maar goed hij komt op jou w blijkbaar anders over.


Als jij je eraan stoort en je wilt dat blijven zeggen/ schrijven dan lijkt me dat je dat gewoon moet doen.
Maryssa
Maryssa okt 4 '09
Ach ja Karin ik heb ook een fout gemaakt.... Ik word hier een beetje moe van
admin
admin okt 4 '09
Ik ook, je begrijpt me echt niet smile
Je neemt het volgens mij veel te zwaar op, ik bedoel het echt goed hoor!
Faith1988
Faith1988 okt 4 '09
Ja ben nogal geneigd om dingen te vergeten, en verkeerd te zeggen de dingen. Maar zou dat van doorreid kunnen?

Ooit heeft een paragnost tegen mij moeder gezegt dat ik een poort was? hij zei ook als ik hem zou sluiten er alleen maar negetieve tijd er door zou komen een eenrichting deur voor het slechte.

Ik moets begeleiding zoeken en het niet negeren want dan zou het erger worden, het huis waar we woonden was ook een soort van verzamelplek, en ik zelf ook, liften doen ze ook wel eens bij mij. maar ik het niet de rust om ze te kunnen helpen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki