Hoi, ik zal ook maar even je foto lezen. Ik weet dat ik het wel kan, maar ben er nog niet overtuigend genoeg in om het zomaar te doen. Toch is dit voor mij ook weer een testje dus hier komt ie:
p.s. er zit teveel verschil (kwa stemming) tussen de 2 foto's dus ik pak alleen de eerste die hier te zien is.
Je voelt je af en toe totaal niet begrepen door je omgeving, waardoor je soms wat hard over kan komen. Eigenlijk ben je ook niet altijd even eerlijk naar andere mensen toe, en gebruik je je kennis over andere mensen in je eigen voordeel. Daar is helemaal niets mis mee, en heeft je zelfs meerdere malen geholpen, en bewezen dat je gevoel toch goedzat.
Andere mensen moeten het bij je "verdiend" hebben om door jou geholpen te worden. Wat je daar voor criteria gebruikt weet ik eigenlijk niet.
Je vertrouwt niet zonder meer mensen, maar weet wel heel goed wie je kunt vertrouwen. Als jij iemand vertrouwt dan doe je dat ook volledig en onvoorwaardelijk. Dit is ook een bevestiging van het volledige vertrouwen in je eigen gevoel.
Je hebt een hele sterke, maar wel moeilijke persoonlijkheid. Je kan het jezelf snel erg moeilijk maken. Een chaotisch gevoel krijg je daar wel door (had je ook al verteld, maar lees ik ook uit je foto).
Je bent erg gesloten, en laat niet snel in je kijken. Hoewel je je als erg open voordoet, weet jij als geen ander dat je iedereen voor de gek houdt. Ik vermoed dat veel mensen jou enorm boeiend vinden, omdat ze onbewust toch willen weten wat er achter dat masker van je schuilt. Jij laat mensen dus ook graag met een mysterie achter.
Je bent ook snel afgeleid, en hebt moeite om dingen af te maken. Niet echt moeite, maar je interesse is snel weer op andere dingen waardoor je andere dingen gewoon laat liggen.
Goed dit was het maar even. Ben erg benieuwd of ik het een beetje goed heb. Dus als je wilt zeggen of het een btje klopt, of niet natuurlijk, ben ik ook weer blij
.