Loading...
nl

De woefkes..

admin
admin okt 18 '09
ja he. grin
admin
admin okt 20 '09

Is Arach ook al zo gegroeid, Karin? (hihihihihi.. grappig he, zulke vragen )
Heidelroos
Heidelroos okt 20 '09
I Lof arach.. (L)
admin
admin okt 20 '09
Mie toe!

Mijn allerbeste vriend, samen met Luna, Vlekje, Rooie Sien, Bagheera, Tibbe en minoes laugh
Ach stofzuigen moest ik toch al elke dag...lol
Nee ik kan hem echt niet meer missen, die trouwe puppieoogjes, zijn heerlijke puppyhuppel en koprol als hij de stoeprand hoogte weer verkeerd inschat..
Hoe hij iedere keer weer kwispelstaartend naar de poezen huppelt en die hem alleen van grote hoogtes nuffig bekijken. Alsof ze werkelijk nog nooit zo'n ferfelend onopgevoed mormel hebben gezien.
En Arach blijft vrolijk en blijft proberen ha ha.
Gisteren had ik ze gefopt.
Mijn katten zijn stapelgek op kip, Arach dus nu ook.
Ik legde een klein stukje kip vlak bij Arach en dat was natuurlijk grote paniek, hoe moesten ze nu bij de kip komen..?
Het enige wat ze durfden was luid gillend om Arach heen lopen dat hij het niet in zijn hoofd moest halen om dat stukje kip op te eten.
Ja jammer dan, ha ha, maar ze kwamen nu toch wel erg dichtbij, snuffelden aan hem, maar renden toch weer weg toen hij opstond om te komen spelen laugh
Hij is nog niet zuiver, af en toe heeft hij nog een klein ongelukje, maar hij meld zich nu af en toe wel, das toch best vlot ( hoop ik blush).

Hij doet het goed Belle, hij groeit als kool, hij verdraagt zijn eten heel goed en heeft totaal geen last gehad van de overgang naar andere brokjes.
Het is een lieve knuffelige stoere stuiterbal.
Ik zal zo gauw mogelijk foto's plaatsen smile
Maryssa
Maryssa okt 21 '09
-Zucht- Wat lief Karin! Je kunt het zo mooi beeldend vertellen heel leuk om te lezen. Die koprol aaaah dat is echt schattig. Heerlijk dat je zo geniet van Arach hij heeft een fijn thuis gevonden. En die poezen trekken wel bij, voor je het weet liggen ze knus saampjes in de mand te slapen! Wat fijn is dat toch diertjes in huis!
admin
admin okt 21 '09
Heerlijk om horen, Karin.
Op dit moment ben ik even wakker, er piepte een jong zwart hondje dat niet meer kon slapen.
Laptop op m'n schoot, met een donsdeken over me lig ik in de zetel,
Sky ligt aan m'n voeteinde nu, en onze poes vlak voor de pc op m'n buik.
En onze oude hond naast me op de grond. Allemaal in't slaap gevallen nu.
IK blijf nog even zo rustig liggen. Het is grappig, onze Sky doet onze poes al heel goed na.
Ik heb namelijjk nog nooit een hond gezien die zichzelf zoveel wast, op hetzelfde moment als een kat dat zit te doen, hahahaha.
Ben heel erg blij, je tekstjes te lezen, Karin... ik weet dat jouw mopje daar een van de allerliefste schatjes is van de wereld.
Heidelroos
Heidelroos okt 21 '09
Origineel bericht van: Karin

Hij is nog niet zuiver, af en toe heeft hij nog een klein ongelukje, maar hij meld zich nu af en toe wel, das toch best vlot ( hoop ik blush).

Ach, prima, lekker mee doorgaan...
De ene is nu eenmaal wat sneller dan de andere.. en wat is nou helemaal tien weken..
Meeste puppy's (vooral als mensen werken) zijn wat later zuiver..

Komt helemaal goed..
admin
admin okt 21 '09
sky *plast* ook nog in huis hoor, zo af en toe..
Het andere doet ze wel mooi in de tuin.
Geeft niet, het kan lang duren, heb ik ergens gelezen.
En hier melt Sky het ook steeds, een klein piepje en wat rondgedraai,
Komt wel goed hoor, jazeker! Je mag dat tijd geven!
Beschermengel
Beschermengel okt 21 '09

Wat leuk al die verhalen...ik zit te genieten! smile
gast
gast okt 21 '09
Een maand of 4/5 is normaal om helemaal zindelijk te zijn. En ja, de één is seller dan de ander. Wees blij dat het geen Chiwawa is want die schijnen nog wel eens er nog langer over te doen wink
Katten zijn wat dat betreft toch wel een heel stuk sneller.

Wel grappig dat jullie het "zuiver" noemen, daar heb ik nog nooit van gehoord, wij noemen het zindelijk.
admin
admin okt 21 '09
hahaha, en hier vragen ze " is hij al proper ?".
zindelijk is de juiste term, ja.
admin
admin okt 21 '09
ja zindelijk is ook een woord laugh
Proper en zuiver kan volgens mij best, het betekent in ieder geval in dit verhaal hetzelfde.
Ik ging een beetje aan mezelf twijfelen omdat ik allemaal verhalen hoor over mensen die hun hond in 1 week zuiver hadden.
Ik ga nu twijfelen of dat geen broodje aap verhalen zijn tongue
gast
gast okt 21 '09
Zou best kunnen hoor maar dan is het meer dat ze zelf op tijd de pup buiten zetten dan dat die pup echt zindelijk is.
Ook scheelt het als ze maar een kleine ruimte tot hun beschikking hebben, een bench of hekjes, want dan zullen ze het niet zo snel op die plaats (nest) doen. Maar als het te lang duurt voor ze het weer buiten kunnen doen dan zullen ze het nog niet op kunnen houden. Donna was 4 maanden toen ze in het pension moest omdat wij naar Nederland gingen. Ze was daar overdag al wel zindelijk maar de nachten waren nog te lang voor haar. In huis deed ze het ook nog wel maar dat kwam meer door mijn eigen te laat reageren en ze durfde niet alleen naar de tuin. Als ik op tijd naar beneden ging was ze dus goed zindelijk. Met een maandje of 5 was ze wel volledig zindelijk. Op een ongelukje na wat meestal te maken had met diaree en dat ik niet thuis was. Maar het is wel even heel wat werk om het schoon te houden in huis. Want je moet of heel vaak naar buiten of je moet vaak schoonmaken wink
admin
admin okt 21 '09
Nou mijn keukendeur staat continu open (als het niet te koud is), ik heb geen bench, dat zal beslist schelen!
Vind ik een beetje zielig (muts die ik ben).
Arach gaat 'smorgens om 7 uur naar buiten, hij kan het volhouden van twaalf tot 7, dat vind ik al best knap, het lukt niet iedere nacht maar hij kan het dus wel.
Overdag doet hij praktisch niets meer binnen, hij is eigenlijk nog geen 1 dag echt lang alleen geweest omdat de oudste veel zelfstudie doet, das wel fijn.
Straks mag hij mee naar de hertjes, gaan we ze brood voeren.
admin
admin okt 21 '09

Leuk, Karin, naar de hertjes..
Hier heeft Sky ontdekt dat kippen eten krijgen, waar ze zelf ook aan kan knabbelen.
En dan heeft ze het heel erg spannend, want de kippen "pikken" dat niet!!
admin
admin okt 21 '09
LOL laugh
Arme kippies...
Tikt die ene kip nog steeds op de ramen? Die vind ik leuk!
admin
admin okt 21 '09
ja, die tikt nog steeds tegen het raam..tiktiktik!
admin
admin okt 21 '09
kippespel..
admin
admin okt 21 '09
Ze heeft dezelfde oogjes als Arach, wat wordt ze mooi!
Arach heeft de eenden in de vijver ontdekt vanavond...lol
admin
admin okt 21 '09
Wat een prachtige meid!!! Schitterende foto's!!! Dank je wel voor het delen, Bellefleur smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420