Mie toe!
Mijn allerbeste vriend, samen met Luna, Vlekje, Rooie Sien, Bagheera, Tibbe en minoes
Ach stofzuigen moest ik toch al elke dag...lol
Nee ik kan hem echt niet meer missen, die trouwe puppieoogjes, zijn heerlijke puppyhuppel en koprol als hij de stoeprand hoogte weer verkeerd inschat..
Hoe hij iedere keer weer kwispelstaartend naar de poezen huppelt en die hem alleen van grote hoogtes nuffig bekijken. Alsof ze werkelijk nog nooit zo'n ferfelend onopgevoed mormel hebben gezien.
En Arach blijft vrolijk en blijft proberen ha ha.
Gisteren had ik ze gefopt.
Mijn katten zijn stapelgek op kip, Arach dus nu ook.
Ik legde een klein stukje kip vlak bij Arach en dat was natuurlijk grote paniek, hoe moesten ze nu bij de kip komen..?
Het enige wat ze durfden was luid gillend om Arach heen lopen dat hij het niet in zijn hoofd moest halen om dat stukje kip op te eten.
Ja jammer dan, ha ha, maar ze kwamen nu toch wel erg dichtbij, snuffelden aan hem, maar renden toch weer weg toen hij opstond om te komen spelen
Hij is nog niet zuiver, af en toe heeft hij nog een klein ongelukje, maar hij meld zich nu af en toe wel, das toch best vlot ( hoop ik
).
Hij doet het goed Belle, hij groeit als kool, hij verdraagt zijn eten heel goed en heeft totaal geen last gehad van de overgang naar andere brokjes.
Het is een lieve knuffelige stoere stuiterbal.
Ik zal zo gauw mogelijk foto's plaatsen