Loading...
nl

De woefkes..

admin
admin okt 12 '09
Tnx, Maryssa, ben een trots baasje!
admin
admin okt 12 '09
Geweldig die foto's smileEn de verhalen dat alles zo goed gaat!! Top hoor!!

Liefs,
Mar
admin
admin okt 13 '09
Arach doet het goed Belle!
Hij eet prima, speelt veel en slaapt ook veel!
Hij dendert al door het hele huis, is totaal niet angstig en bijt naar alles wat beweegt haha.
De poezen bekijken hem van een afstand maar doen helemaal niet boos naar hem, ze vinden hem eerder "vreemd" dan dat ze blazen of zo.
Vannacht is hij voor het eerst alleen in zijn mandje geweest, hij heeft zich niet laten horen! De kinderen zijn stapelgek op hem en gisteren heeft hij al kraamvisite gehad.
Het is net of je weer een baby in huis hebt.
Oh en hij is helemaal gek op tennisballen! Overal loopt hij ons achterna, het is een heerlijk beesie!
Ik heb gisteren wat foto's gemaakt, zal ze vanavond plaatsen, het was heel grappig, hij lag op de bank op een kussen te slapen en gleed steeds verder weg tot hij haast ondersteboven lag te snurken.
admin
admin okt 13 '09
hahahaaa.. zo fijn om te horen.
Geniet ik van, als ik dit lees.
Hier is sky ook heel erg huppelig geworden,
gast
gast okt 13 '09
Karin het klinkt allemaal zo leuk! Ik vond het heerlijk toen Donna een pup was. Wel erg ADHD was ze maar nu helemaal niet meer. Die tweede angstfase begint met een week of 12/13. Dan vinden ze ineens alles wel eng. Tot die tijd zijn ze vooral heel nieuwsgierig. Met goede begeleiding en geen bevestiging van die angst komt het allemaal helemaal goed. En bij jullie is ie toch zeker in goede handen!

Maryssa
Maryssa okt 13 '09
Aaaaah jullie Donna is ook een schatje. Heerlijk zo met die speelkip in de weer hahaha. Leuk hoor!
gast
gast okt 13 '09
Ja, ze is ondertussen alweer ruim 1 1/2 jaar. Een stuk rustiger in huis maar buiten een echte jachthond die achter alle hagedissen aan gaat die ze tegen komt. Ze is ook heel pienter en leert heel makkelijk (de minder gewenste dingen ook). Ze heeft nog wel angst voor mensen, honden en situaties die ze nog niet kent maar is al een heel stuk bijgetrokken.

Karin; gaan jullie ook op training?
Heidelroos
Heidelroos okt 13 '09
aaaaaaaaah, lief die Donna van je laugh
admin
admin okt 13 '09
Ja t'is een schatje, een echte rakker zag ik.
admin
admin okt 13 '09
Ja als hij oud genoeg is gaan we zeker trainen!
Hij leert snel heb ik gemerkt, hij is super sociaal maar kan best ook even alleen zijn.
Gisteren begonnen met kranten en nu plast hij al keurig op de krant, das toch erg snel, of mega toeval dat kan ook haha.
Vanmorgen is hij mee geweest naar de therapie van Thom (sociale vaardigheid).
Grappig dat Thom vandaag ook gelijk er echt uit sprong, net of Arach hem nu al meer zelfvertrouwen geeft.
De dames van de training waren ook gelijk verliefd, terwijl Thom met de training bezig was ben ik met Arach lekker even de bossen in geweest, klein stukkie en niet waar andere honden lopen omdat hij nog niet is geënt.
Hij heeft door de bladeren lopen rausen, eenden aan het schrikken gemaakt, kortom volgens mij heeft hij genoten!
admin
admin okt 13 '09
Donna is een prachthond!
admin
admin okt 13 '09
Karin, het krantepapieren systeem, paste ik hier thuis al toe,
en daarvan kent ie het. wink
admin
admin okt 13 '09
Ow, lol en ik maar denken wat is tie snel!
Klopt trouwens heb je ook verteld, ikke vergiet haha.
gast
gast okt 14 '09
Jammer dat ik niet in de buurt woon Karin, anders hadden we lekker samen met de honden kunnen wandelen. Is altijd zo heerlijk om ze te zien spelen en dan weer even hun eigen neus achterna rennen...
admin
admin okt 14 '09
Of hun staart, Arach is zo koddig, gisteren rolde hij met spelen steeds om, zijn dikke buikje zit in de weg. Hij kukelde zo om laughEn vanmorgen alles droog!!! whistleWat zou hij het leuk vinden om langs het strand te kunnen spelen.
Gisteren begon hij ook al te blaffen naar de ganzen die overvlogen, waaks is hij wel!
Wel een grappig blafje van zo'n kleine friemel, niet een woef, maar meer een wief, ha ha
admin
admin okt 14 '09
Mooi .. hihihi, wief!
Gisteren zaten de 6 andere pupjes (=broertjes en zusjes van Arach en Sky) bij de buren in de tuin.
Ze lopen zo samen naast elkaar, en even rap, was grappig.
Toen zagen ze me, en ze liepen terug het straat op, naar mijn tuinpoort,
daar zaten ze dan te wriemelen en te fruniken aan het ijzer, en ik kon ze eens goed bekijken,
Ze zien er mat uit en grijs ipv zwart, oogjes staan doffer..en ze zijn tweemaal zo dik.
Sky keek even, draaide zich om en speelde verder met het takje, huppelde wat verder,
Even later kwam ze toch even kijken en zich lekjes laten geven,
Er ging een zin door me heen, toen ze me terug aankeek " ik hoor niet meer bij hen en ga niet meer terug",
en ze ging weer van ze weg, onze tuin in.
Omdat deze kleintjes zo wriemelend waren, heb ik heel hard op Belle geroepen,
die kwam wel dadelijk maar vond het blijkbaar geen probleem dat de kleintjes bij mij aan de poort stonden.
Dan ben ik maar met hen meegegaan naar die caravan,
en wat ik daar zag, ik bespaar jullie dat.
Ik heb een zak met eten dat ik daar zag open gedaan, en hun bakjes gevuld,
Ook vers water gegeven, en toch weer snel naar huis gegaan, zonder dat ze dat zagen.
Ik hoop echt dat er iets goeds gebeurd met hen, want ze zijn net zo bijzonder als Arach en Sky,
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '09

Leuk om alles te lezen, ik zie het helemaaal voor me smile
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '09

Kun je de andere hondjes in de gaten blijven houden ? als ik het zo lees worden ze niet echt goed behandeld.
admin
admin okt 14 '09
Dit deed ik al een jaar en een half met de grotere honden,
Het gevolg daarvan was, dat ik een deel van de man zijn problematiek,
oploste, en hij het aanzag als "oh, zij komt toch"..en daarmee veranderde er bij hem niets,
integendeel,
Ik hèb ook steeds voor de kleintjes gezorgd, zo zijn er twee bij mij gekomen.
IK zou ze wel allemaal bij me gewillen hebben, maar ik heb een grens te trekken,
De Cosmos heeft me nu duidelijk verzekerd, dat alles ten goede keert,
wat er gebeurt is even niet leuk om zien, maar er zijn redenen voor - stappen worden gezet, en toestanden daar bij die caravan zullen opgelost worden, zeggen ze.
Beschermengel
Beschermengel okt 14 '09

Fijn dat je weet dat alles toch goed komt, en het een reden heeft..soms is dat niet leuk om te zien hoe het werkt.

Ja zo ben ik ook ...voor alles willen zorgen, maar daar los je vaak niets mee op met de mens die nog zoveel dingen te leren heeft. Is wel heel moeilijk lijkt me, maar je moet inderdaad soms een grens trekken.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420