Loading...
nl

De woefkes..

admin
admin okt 5 '09
Ik heb Heidel je adres al doorge- peeemmerd.
Zal je mijn gsm nummer ook nog even geven via pb.
Oh dit is echt leuk!
Emuca
Emuca okt 5 '09
Wat leuk! Nou Bellefleur, dan weet je in ieder geval dat er waarschijnlijk een heel goed tehuis komt! Ook leuk dat jullie elkaar gaan zien! smileGezellig
admin
admin okt 5 '09
Wat leuk zeg, al die plannetjes!!! En ook foto maken als jullie bij elkaar zijn???? Leukkkk....... smile
admin
admin okt 5 '09
*pakt fototoestel in*
admin
admin okt 6 '09
admin
admin okt 6 '09
admin
admin okt 6 '09
oei, foto's zijn nogal groot uitgevallen!! eek
admin
admin okt 6 '09
Ik heb de naam gevonden!

Het wordt vrij zeker: Arach
Dit is de vertaling van Draakje naar Gaelic (oud Iers)

En wel hierom, mijn zoon Thom is gek op draken.
Vorige week heeft hij van zijn pappa een mooi boek gehad over draken, gisteren heeft hij opnieuw (pappa zoekt graag op marktplaats) twee prachtige drakenboeken gekregen.
Vanavond zag ik zelf een draak in de foto van Pegasus.
Daardoor ben ik gaan googlen en kwam dit tegen :

Drakenliefde, transformerende liefde.

Is drakenenergie gewoon hetzelfde als liefdesenergie?

Zij is als universele liefde, maar stroomt alleen op plekken waar ze ontvangen kan worden. Ze werkt in op de harten van mensen om deze te openen.

Universele liefde wordt vrijelijk gegeven, aan een ieder. Drakenliefde wordt gegeven aan diegenen die er klaar voor zijn. Zij verbindt. Zij verbindt tegenstellingen in liefde. Ze integreert. Ze werkt samen met de persoon die haar ontvangt.

Universele liefde is als water, dat vloeit voor een ieder, zonder oordeel, het laaft, voedt en reinigt en is overal voorhanden en aanwezig, als de lucht.

Drakenliefde is als vuur, het loutert, zuivert, verbrandt, is niets ontziend, het dringt dieper door. Het is als een bliksemflits, met het effect van de donder. Het gooit je leven ondersteboven, het zet alles in het felle licht. Er blijft geen hoekje verborgen. Je moet er mee dealen, of je wilt of niet. En je bent er klaar voor want de draak komt alleen als je er klaar voor bent. Het is transformerende liefde. Het transformerend vuur.
Het is Universele liefde, maar stroomt alleen op plekken waar ze ontvangen kan worden. Ze werkt in op de harten van mensen om deze te openen.

Innerlijke kwaliteiten van de draak

De naam "draak" komt van het Griekse woord voor zien "derkein". De draak wordt verondersteld ongebruikelijk scherpe visie te hebben in de fysieke, intellectuele en psychische sferen. De draak wordt gekend als een beschermer van tempels, paradijzen, magische en verborgen schatten. Wat de draak voornamelijk bewaakt is de kracht in jezelf. Je eigen oerkracht, je innerlijke kwaliteiten. De angst voor draken, het gevecht en de drang om te overwinnen, staat symbool voor het beangstigende van onze eigen innerlijke oerkracht. Om weer in contact te komen met deze oerkracht moet de mens deze in zichzelf gaan zoeken. Veel mensen hebben dit gevoel diep in zichzelf begraven omdat ze het onprettig vinden een kracht te voelen die zo sterk is, en waarvan ze niet weten wat ze er mee aan moeten.
Bron: www.drakenenergie.nl

Nog even met Thom bespreken, maar die snurkt nu, dat wordt morgen.

Oh en het Gaelic, das een tik van mij smile
Ik ben nooit in Ierland geweest in dit leven, maar voel een enorme sterke band vanuit een eerder "iets".
En de muziek klinkt zo mooi..

Heidelroos
Heidelroos okt 6 '09
hihih, straks zie je het beessie en wordt het géén Arach..
Ik weet niet meer WELKE naam wij voor onze Mollie hadden verzonnen.. maar het was i.i.g géééén Mollie!!

Nee, het werd Mollie zodra we haar life zagen (i.p.v foto) (L)
Heidelroos
Heidelroos okt 6 '09
hey zenuwpees, ik ga slapen wink
Morgen weer een dertien urige werkdag!! tongue
admin
admin okt 6 '09
Ha hahaha, je zou best eens gelijk kunnen hebben, lol

Mijn siamees heb ik Luna genoemd, die gaat nu door het leven als "loenepoen"of "looney tune", maar we zeggen zelden Luna ha ha.
Beschermengel
Beschermengel okt 7 '09

Ohhh wat een lieverds...welk hondje neem je Karin.

Nou hij of zij krijgt een in iedergeval een heel mooie toekomst bij jou (jullie) smile
admin
admin okt 7 '09
De zwarte heeeft net een stuk paddestoel gegeten, in mijn tuin!
gisteren ook al! shocked
admin
admin okt 7 '09
Weet je welke Belle?
Pegasus
Pegasus okt 7 '09
Prachtig!
Heel mooi.
admin
admin okt 7 '09
Deze karin, heb foto getrokken,
en wat je geknabbelt ziet, heeft zwartje gedaan!

admin
admin okt 7 '09
Hmm..ik heb gegoogled naar giftige paddestoelen maar ze lijken allemaal zo op elkaar...
Ik heb geen idee welke dit zijn!
Is ze verder wel oké?
admin
admin okt 7 '09
ja ze is ok, heeft nergens last van!
admin
admin okt 7 '09
Pfew...gelukkig!
Wat moet je dan eigenlijk geven als ze iets giftigs zouden eten?
Norit? Of laten braken?
Eruan
Eruan okt 7 '09
Wat een mooie naam zeg!
Vind het wel een leuke hondennaam. laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela