Loading...
nl

De woefkes..

admin
admin aug 31 '10
even wat foto's van de woefkes, tijdens onze wandeling bij Karin!
admin
admin aug 31 '10
ze trokten soms hard.. whistledus lieten we maar loslopen!
admin
admin aug 31 '10
het was een prachtige wandeling.
admin
admin aug 31 '10
en in het naar huis rijden zagen we dit :
Beschermengel
Beschermengel aug 31 '10

Wat een leuke foto's! ... en mooi de laatste een stukje regenboog? ... fijn dat we mee mogen genieten... smile
Cialara
Cialara aug 31 '10
Leuk de hondjes samen laughze hebben dikke pret gehad. Grappig hoe ze helemaal niet op elkaar lijken...
admin
admin aug 31 '10
Jaaaaaa!! Mijn skatties!!
Wat een mooie regenboog Tinne, of eigenlijk meer een regenboogbol.
De foto's zijn leuk!

Aan de buitenkant lijken ze niet echt op elkaar.
Van karakter heel erg veel, ze hebben veel dezelfde streken.
Toch zijn de ogen van Sky erg hetzelfde als Arach zijn ogen en zij legt ook het liefste haar snoetje op schoot als we eten aan tafel.
En mijn oudste zoon had zijn kokskleren aangetrokken en een supermaaltijd op tafel gezet.
Vooral het toetje was lekker he wink
admin
admin aug 31 '10
ja dat toetje was overheerlijk, maar ook de spaggetie hoor, en die cake njam njam!!!
was echt gezellig, en dat is een dagje dat ik nog lang zal koesteren.
En wat een energie dat ze hadden he.
gast
gast aug 31 '10
Leuke foto's en natuurlijk leuke doggies. Vooral die met poepende Sky en Arach maar toekijken, hahaha LOL laugh
admin
admin aug 31 '10
hahaha..
admin
admin sep 10 '10
Arach wordt maandag geopereerd Tinne.
Zijn hormonen zijn op hol, hij gaat achter alles aan wat beweegt en als dat er niet is dan pakt hij wel wat anders.... crazy
Hahaha, het uitrenveld slaan we deze week maar over..

Wel jammer hoor, maar ja het blijft een dier en dit kan echt niet, visite is niet meer veilig voor deze hitsige jongeman laugh
admin
admin sep 10 '10
hahahahaha..die lieverd! jaaa.. hij is zoals Belle op dat vlak, drie nesten op twee jaar tijd!
Geef hem een knuf van me, lieve Karin.
admin
admin sep 13 '10
Arach is bal-loos, alles is goed gegaan.
Ook is hij niet mopperend uit de narcose gekomen.
Kostte wel een rib uit mijn lijf, zijn we allebei iets kwijt....lol!
gast
gast sep 13 '10
Mag ik even dames; het rijden wat hij ws deed is niet altijd paringsdrang maar is vooral ook dominant gedrag. Teven doen het net zo goed als ze willen laten zien dat ze dominant zijn over de andere hond/mens. Ik hoop dus voor je dat het met z'n hormonen te maken had en niet met zijn dominantie want bij het laatste gaat dit ws niet weg door castratie.
admin
admin sep 13 '10
Origineel bericht van: gast
Mag ik even dames; het rijden wat hij ws deed is niet altijd paringsdrang maar is vooral ook dominant gedrag. Teven doen het net zo goed als ze willen laten zien dat ze dominant zijn over de andere hond/mens. Ik hoop dus voor je dat het met z'n hormonen te maken had en niet met zijn dominantie want bij het laatste gaat dit ws niet weg door castratie.

Mag ik ook even dame, ik heb gezien hoe Arach's gedrag was, en dit was wel zeker paringsdrang, en ik ga niet in detail smile. Karin en ik kennen dat verschil met dominant gedrag heel goed! wink
admin
admin sep 13 '10
Origineel bericht van: Karin
Arach is bal-loos, alles is goed gegaan.
Ook is hij niet mopperend uit de narcose gekomen.
Kostte wel een rib uit mijn lijf, zijn we allebei iets kwijt....lol!

ja *zucht*kostelijke ballen laugh
admin
admin sep 13 '10
Rofl.......

Ja goed gezien Tinne, bij Arach is het geen dominantie.
Maar thanks voor de tip Gast, dat had makkelijk gekund en dan heeft castratie vaak geen nut (qua gedrag dan).

Ziet er wel wazig uit, zo'n leeg zakkie....

gast
gast sep 13 '10
Ze hebben tegenwoordig ook nep balletjes die je terug kunt laten plaatsen wink
gast
gast sep 13 '10
Chico is ook al aardig bezig met rijden, maar niet alleen op teefjes, ook op reuen! En ondanks hij er echt niet zo dominant uitziet is hij wel degelijk op zoek naar zijn plek tussen de andere honden.

PS Tinne; ook paringsgedrag is dominant gedrag want in de roedel is het slechts de Alpha die zich voort mag planten.
admin
admin sep 13 '10
Gast, wat voor gedrag het is, het is nooit verkeerd om castratie uit te laten voeren.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420