Ik vond het al zo vreemd dat indertijd de arts tegen ons zei dat
Sky mogelijk sneller is genezen dan Arach, want dat kan eens lang gaan duren..
en ik dacht hé? die man vergist zich..
toch voel ik dat het goedkomt. Hij is niet voorbestemd om dit te hebben.
Reiki komt eraan.
Hier is Sky haar poot ook heel dik, en mankt, want die is dus kleiner dan de andere poten. Ze zijn echt broer en zus hoor haha.
En....... ze is loops voor de eerste keer in haar leven. Vind ze maar gek, maar ze blaft s'nachts op alles wat ze hoort en 'denkt' te zien..
Maar ze zijn schitterend he Karin? ongelooflijk.. nog nooit meegemaakt dat een hond zo fantastisch kan zijn.
Onze Bots is nogaltijd nr 1 maar die was zenuwachtig, had verlatingsangst, was snel boos , en kon niet tegen pijn dan werd ie shaggi, voor de rest was dat een brok liefde..
Onze Sky is onafankelijker, zelfbewuster, ze speelt ook graag en komt me halen, ze is niet zo aanhankelijk en laat zich niet zo heel graag knuffelen, maar ze luistert onmiddelijk en schijnt alles te hebben verstaan. Ze praat met me, hele verhalen, en dan moet ik komen zien, en dan toont ze me iets. Meestal gaat het over de poes of de kip, of haar been of haar bal hahaha..
Ze is super. ze kijkt uit het raampje van de auto, genietend van een ritje.. ze wandelt graag, en ze blijf buiten braaf op me wachten als ik enkele uren weg ben.