Loading...
nl

De woefkes..

gast
gast mrt 21 '10
Vinden julli het leuk als ik eens een filmpje van die twee van mij maak?
admin
admin mrt 21 '10
Jaaa, gast.... doen!!
admin
admin mrt 21 '10
Getver filmpjes.... laugh
Jaaaaa Gast leuk!!!! Ennuh...zelluf er ook op he?
gast
gast mrt 21 '10
Haha, dat wordt wel moeilijk natuurlijk als ik ook degene ben die filmt.
admin
admin mrt 21 '10
Over die auto's, Arach kan er niet bij want er staat een hek, echter vandaag klom hij er haast over heen, en aangezien hij nog groeit...word wel link vrees ik..

Die Dolly is ook een leukerd trouwens!
admin
admin mrt 21 '10
Misschien wil je lief het filmen? *wappert met wimpers*..
Cialara
Cialara mrt 21 '10
ha ha ha, wapperen met wimpers laughwat een prachtige uitdrukking ha ha ha
admin
admin mrt 21 '10
Origineel bericht van: Karin
Over die auto's, Arach kan er niet bij want er staat een hek, echter vandaag klom hij er haast over heen, en aangezien hij nog groeit...word wel link vrees ik..

Die Dolly is ook een leukerd trouwens!

ja Dolly is een leukerd, die duwt Sky omver haha..en vinnig dat ze is!
Ze heeft een rood halsbandje, en Sky is zo slim wel, om steeds dat halsbandje te grijpen,
maar op een moment zag ik ze Dolly omhoog zwieren in de lucht en zo schudden als ze met haar Bal doet haha-oei oei!
Nu fluit ik en dan houdt ze daar onmiddelijk mee op.
Heidelroos
Heidelroos mrt 22 '10
hihih die oren tijdens dat filmpjeuh...
Als munne grieperige toestand over is kom ik Arach effies in het echie bewonderen.. en knuffelen, en iets lekkers geven.. laugh
admin
admin mrt 22 '10
Nouhou! Lach mijn puppie niet uit.. grin
Ja klopt die oren zitten vaker binnenste buiten dan omgekeerd, het zijn ook van die flappers.
Doe jij maar eerst lekker beter worden en dan kletsen we lekker een keertje bij, met een wijntje en lekkers voor Arach (en ons laugh)
gast
gast mrt 26 '10
Jaja, eindelijk eindelijk het is me gelukt om filmpjes te uploaden bij you-tube. Lukte me steeds maar niet omdat ik met te grote bestanden bezig was. Ik heb ze elf gefilmd dus ik sta er niet op. Maar als je goed kijkt kun je me toch nog zien, haha.

Er staan nog 3 filmpjes op you-tube van Donna dus als je die ook wilt zien; even zelf opzoeken.
admin
admin apr 17 '10
Ehm..Belle..?
Weet je zeker dat Arach niet stiekem een paard is??? eek

Hij vind het geweldig om aan een longeerlijn rondjes te rennen, hij loopt zich helemaal suf haha.
Mensen stoppen langs de weg om te kijken..best een komisch gezicht om hem zo te zien rennen.
Zijn vacht komt weer helemaal terug, hij had een tekort aan bepaalde oliën.
Ik geef hem nu ook elke dag knoflook en de beestjes zijn weg gelukkig.
admin
admin apr 17 '10
Hahahahaha... heerlijk, die Arach. Lijkt echt op z'n zus... zulke dingen zou zij ook doen. Lekker makkelijk ook, voor als je eens geen tijd hebt. haha..
Hier speelt Sky met twee ballen. één in haar mond en één tussen haar poten.
Ik voetbal er dan met één, en dan loopt ze met de bal in haar mond achter die bal en houdt ze tegen met haar poten.
en zo spelen wij ..

dat de vacht weer goed is van Arach , had daar het absolute vertrouwen in!
admin
admin mei 19 '10
Arach moet weer onder het mes.. cry
Zijn pootje is weer niet goed, hij loopt weer mank en de nagel die eruit gehaald zou worden is gewoon weer teruggegroeid..
Ik was bij de dierenarts vandaag en die wilde zo snel mogelijk foto's maken maar ik kon pas zaterdag komen.
"Breng hem morgen maar dan kan ik hem lekker de hele dag bij me houden en dan kom je hem savonds na je werk maar weer halen"...zei hij.. eek
De dierenarts is ferliefd op Arach! Zo leuk om te zien hoe gek iedereen daar met hem is smile

Ik houd je op de hoogte Tinne!
gast
gast mei 19 '10
Ach gossie arme Arach. Nu hopen da het wel goed komt met de aanstaande operatie.
admin
admin mei 20 '10
Ohhh.. de lieverd, ik dacht dat ie nooit een nageltje aan dat teentje zou krijgen...
Het komt wel weer goed, ik weet het zeker. Een definitieve oplossing is in de maak!
knuffel van mij aan Arach, ik denk veel aan hem hoor, en ik vertel aan Sky nog altijd over haar grote broer (letterlijk grote broer he )
Maryssa
Maryssa mei 20 '10
Quote:
Arach moet weer onder het mes..
Zijn pootje is weer niet goed, hij loopt weer mank en de nagel die eruit gehaald zou worden is gewoon weer teruggegroeid..

Het zou kunnen dat ze de vorige keer wel het nageltje verwijderd hebben, maar niet de groeimatrix van de nagel hebben stilgelegd zodat er geen nagel terug groeit. Sterkte met Arach en zo te lezen is ie in ieder geval in verliefde handen
admin
admin mei 20 '10
Sterkte met Arach hoor, geef hem een dikke knuffel van me!! En jij natuurlijk ook smile
Cialara
Cialara mei 20 '10
Achossie toch, arme Arach... Succes dan met de operatie he Karin en Arach (en de kids, die vast ook wel meeleven) geef hem maar een extra aai over zijn bol van mij wink
admin
admin mei 21 '10
De operatie is gelukt, Arach was wel mega chagerijnig en helemaal in de war.
Hij gromde en grauwde en dat doet hij nooit dus dit was duidelijk een uitwerking van de narcose.
Vanmorgen was hij weer de ouwe kroelkip en heeft hij een lekker worstje gehad (waar ik zijn medicijnen in gefrummeld had).
Het is zo dat de stukjes bot die nog in zijn tenen zitten, nieuw bot hadden gevormd en dat is schijnbaar heel scherp in zijn poot en daar schijnt dan de pijn vandaan te komen.
Het nare is dat dit dus iedere keer kan terugkomn, "we zijn nog niet bij de elleboog"zei de dierenarts....lekker ding...
Pootje wordt zo steeds korter.
De tenen die geopereerd zijn doen ook niet mee met de rest van zijn lijf, de zenuwen en spieren zijn helemaal lam.
Mocht iemand een beetje reiki kunnen missen voor mijn kleine paardje..dan graag smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420