Loading...
nl

De woefkes..

gast
gast jan 3 '10
Wordt een grote smile
admin
admin jan 3 '10
Jahaa smilegeweldig!
admin
admin jan 21 '10
Arach heeft huisarrest, tenminste, hij moet even rustig aandoen.
Afgelopen weekend ging mijn vriendje mank lopen, na een bezoek aan de dierenarts bleek dat hij groeipijn heeft, alle gewrichten zijn gevoelig.
Nu heeft hij pijn stillers en even een weekje rustig aan doen....hi hi zeg dat maar tegen die draak, zo groot als hij is vliegt meneer over de banken als hij de gekke 5 minuten heeft.

Arach weegt nu 17,5 kilo, sinds de vorige keer bij de dierenarts (9 weken geleden ongeveer) is meneer dus bijna 10 kilo aangekomen.....

Nog een grappig niemendalletje, mensen die hem niet kennen en hem aanspreken noemen hem heel vaak draakje, grappig want dat is wat zijn naam betekent en ik kan me niet voorstellen dat al die mensen Gaelic kennen.

De naam hoort dus echt bij hem!
admin
admin jan 21 '10
ohhh.. de lieverd!!
Hij eet ook zo graag he....ik snap wat hij heeft, hier kan Sky daar ook last van hebben.
Dan weet ze met zichzelf geen blijf en lijkt ze pijn te hebben. Als ze niet groeit, is ze ook zo rustig en warmhartig, als ze een scheut krijgt kan ze knap lastig doen, ocharme..
maar dat is meestal een dagje of twee.. en dan is ze weer die lieverd van altijd.
Ze weegt nu 12 kg.. en ze is in goede gezondheid.
Veel knuffeltjes van Ons aan Arach!!
en ps.. ik heb zo'n vermoede dat die vader waarvan dat we dachten dat het een Briard was.. niet de vader is,
bij Sky ister in allegeval niets van een Briard te zien hahahaha
wij zeggen vanaf nu, " papa inconnu " = papa onbekend.
gast
gast jan 21 '10
Hoe oud zijn ze nu ongeveer? Donna is maar 15,5kg dus Arach heeft haar al ingehaald smileMet 4 maanden was ze ongeveer de helft van wat ze nu is.
Maar dat het een grote wordt is aan z'n poten wel te zien.
admin
admin jan 22 '10
Ze zijn nu ietsjes meer dan 5 maanden.
Sky was al kleiner dan Arach zowiezo.. en Arach was de grootste van de negen Puppies.
Misschien de puppiekorreltjes mengen met iets anders, wat rijst ofzo? dan wordt het een magerdere maaltijd.
17 kilo hahaha.. is veel voor dat draakje, de lieve schat.
Ik kijk er naar uit om ze hier te zien spelen...en te gaan wandelen met z'n allen!!!
admin
admin jan 22 '10
Ik denk dat de Briard toch de pappa was, tenminste..
Arach heeft lange pluizige haren aan zijn oren en tenen, ook onder zijn kin zitten hele lange plukken pluizig haar, net een puber die de helft van zijn gezicht is vergeten te scheren haha.
Hij heeft geen korte haren en moet echt wel geborsteld worden.
Hij is niet te dik gelukkig, twee maal per dag krijgt hij keurig afgemeten zijn voer dus ik let wel op, het is gewoon een flinke smileoptillen is eigenlijk geen optie meer...of je moet je rug willen breken.
admin
admin jan 22 '10
Goh mooi.. ja dan zal het de Briard wel zijn, maar dat is bijna niet te zien bij Sky. Die is kortharig. Maar die OOooogen!! das wel speciaal he Karin! Heb ik zelden gezien, zo'n expressie in de ogen.. das het familie kenmerk.

Ik kan Sky nog net optillen. Ze gaat erorm graag wandelen, achter vogeltjes rennen is haar lievelings bezigheid. Ze heeft een hele lange les van 7 meter,
maaar... ze eet heel af en toe poep! ( smirk) ook van onze kippen..
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Toen één van onze honden jong was zag hij er net zo uit als de foto van toen uw hondje jong was Bellefleur! Alleen onze hond is driekwart mechelse herder en één kwart hollandse herder!

admin
admin jan 22 '10
Arach eet kattenpoep...... blush

Ja die oogjes Belle, zeker als hij ondeugend is geweest, als hij me dan zo schuldbewust aankijkt dan smelt ik helemaal....
Het grappige is dat iedereen op hem afkomt, hij is een echte mensenmagneet.

Ow die is ook om op te eten Jasper, wat een prachtige kleuren zeg! Hoe heet hij? Is het wel een mannetje?
admin
admin jan 22 '10
ja inderdaad, Jasper, hij lijkt sterk op een zus/broertje van Arach en Sky..
Ik dacht al, hee foto's van Arach van karin die ik nog niet had gezien!! laugh
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Het is een vrouwtje genaamd Rocka laugh.

Dit is haar moeder geloof ik.

admin
admin jan 22 '10
schitterende hond!!!
gast
gast jan 22 '10
Quote:
Arach eet kattenpoep......

Schijnt een delicatesse te zijn smile
admin
admin jan 22 '10
Origineel bericht van: gast
Quote:
Arach eet kattenpoep......

Schijnt een delicatesse te zijn smile

nou, ik ga het niet uit proberen!! laugh
admin
admin jan 22 '10
Aha, ik dacht al, toen ik de pup zag dacht ik gelijk wat een lief meiske, maar jij (Jasper) schreef hij dus twijfelde ik even smile

Ja hij vist het gewoon uit de kattenbak...de viezerd..lol
admin
admin jan 22 '10
De moeder van Rocka heeft trouwens inderdaad dezelfde kleuren als Arach.
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
wat grappig he dat zulke qua ras verschillende honden als pup zo erg op elkaar lijken! Ik heb het ook even aan mijn moeder laten zien en het ene "aaah gut!" moment volgde het andere "aah gut!" moment op tongue. Mooie foto's allemaal! Ik vertelde mijn moeder even over dit forum (mijn moeder is relatief nuchter). Maar ze kende iemand die hondenfluisteraar is, heel interesant.

Honden voelen bij ons thuis emoties ook heel goed aan, als ik mij verdrietig voel komt ze altijd naar me toe smile. Het mooie aan honden vind ik de onvorwaardelijke liefde die ze geven en uitstralen.. heerlijk!
admin
admin jan 22 '10
Origineel bericht van: Karin
Nog eentje dan..close up voor Belle xx

is gewoon een dotje!! tnx liefje.. zo heerlijk om zien!!
Cialara
Cialara jan 22 '10
Ik vind hem echt geweldig deze foto laughwat een lief dier smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie