Loading...
nl

De woefkes..

admin
admin nov 21 '09
Ze is echt heel mooi geworden belle!
Arach is een stuk groter.

Quote:
Junior luistert slecht, en is te onafhankelijk en gaat graag alleen op stap, ik heb daar geen vat op!

Maareh...dit is niet zo bij ons, Arach luistert prima, is inderdaad onafhankelijk maar heel graag bij mensen, alleen op stap gaan zal hij best willen maar daarvoor is er hier teveel verkeer.
Als ik hem in het park loslaat zal hij niet weglopen, heeft ie tenminste nog niet gedaan, hij komt gelijk als ik fluit.

Hij lust wel graag oneetbare dingen... smile
gast
gast nov 21 '09
Hij is nog te jong om alleen op stap te willen. Wacht maar tot ie een maand of 8/9 is....Goede training kan het wel iets verminderen, het zijn en blijven oportunisten....
admin
admin nov 21 '09
Jahaa maar Arach weet dat ik uitzonderlijk lekkere snoepies in mijn jaszak heb en als Arach 1 zwak heeft dan is dat eten, haha
admin
admin nov 21 '09
hahaha, dat is hier net eender!
admin
admin nov 21 '09
Origineel bericht van: Karin
Ze is echt heel mooi geworden belle!
Arach is een stuk groter.

Quote:
Junior luistert slecht, en is te onafhankelijk en gaat graag alleen op stap, ik heb daar geen vat op!

Maareh...dit is niet zo bij ons, Arach luistert prima, is inderdaad onafhankelijk maar heel graag bij mensen, alleen op stap gaan zal hij best willen maar daarvoor is er hier teveel verkeer.
Als ik hem in het park loslaat zal hij niet weglopen, heeft ie tenminste nog niet gedaan, hij komt gelijk als ik fluit.

Hij lust wel graag oneetbare dingen... smile

oh,heel zeker schat! bedoelde niet dat Arach dan niet zou luisteren, tuuk wel, hij is heel erg graag bij mensen.
dat weet ik. Sky ook, kwispelt naar mensen die hij nog nooit heeft gezien,

ze hebben van zowel Belle als van junior karaktertrekjes
Sky kan heel lief doen, en zoentjes geven met z'n snoet, om dan ineens knap in m'n neus te bijten,
ik wed dat zulke dingen Arach ook doet, laugh

ja, Arach zal zeker groter zijn, dat was ie vroeger al. Wordt een grote jongen!
en Sky is een meisje, die zijn altijd ietsjes kleiner.
T'zijn engeltjes, knuffelengeltjes
admin
admin nov 21 '09
Oh ja dat doet ie, eerst een hondenlebber en dan ineens een hap in je neus haha, of mijn oor.
Ach das waar Belle en Junior zijn de pappa en mamma, ik gooi de boel weer eens door elkaar...zucht...
admin
admin nov 29 '09
Vraagje:

Arach heeft nog niet gewisseld (tanden).
Nu is zojuist met spelen een tand afgebroken tot aan het tandvlees.
Hij lijkt er geen last van te hebben, maar valt deze er nu uit? Of moet de dierenarts ernaar kijken?
admin
admin nov 29 '09
oh, oeps! ik weet het niet, Karin.
moet ie heel in't kort weer op controle?
admin
admin nov 29 '09
@karin toevallig weet ik van de hond van mijn ouders tot dit niks uitmaakt zolang ze geen pijn hebben maar bij twijfel zou ik zeggen bel ff.
admin
admin nov 29 '09
Nou hij is vorige week maandag geweest voor de laatste puppyenting.
Morgen moet ik wel terug voor Luna mijn Siamees, haar oog was ontstoken en ze moet nog even terug voor controle, dan vraag ik het wel gelijk.
Hij was met de kids aan het spelen en zoals gewoonlijk weer eens in benen en armen aan het bijten en toen ging het mis...
Maar koekies eten gaat nog steeds goed!

Dank jullie wel voor het meedenken1
admin
admin nov 29 '09
ja en het was misschien al een tandje dat los zat.
Sky heeft zo haar bijt uurtje, s'avonds en s'morgens.
dan Moet ze bijten, speelt geen rol waarin. Ook zij zal stilletjes aan haar tandwisselen beginnen.
admin
admin dec 13 '09

slapende Sky !!! grin
Beschermengel
Beschermengel dec 14 '09

Ohhh lieffie .... smile
Maryssa
Maryssa dec 14 '09
Oooh ik snap heel goed dat je zo dol op haar bent, het is een schatje zoals ze daar ligt te slapen.
admin
admin dec 14 '09
Wat een poepedorussie zeg....
Arach slaapt op zijn rug, het liefste met zijn poten in de lucht.
Het bijten hebben we al redelijk afgeleerd en binnen plassen is helemaal gedaan sinds een week.
Alleen slapen wil hij absoluut niet, hij heeft 3 nachten liggen huilen en blaffen, dus heb ik een hondenbed gekocht en slaapt hij bij de jongens, nu snurkt hij als een grote.
Arach is heel graag bij mensen, overdag als ik weg ben is hij stil, maar als we in de buurt zijn dan wil hij echt niet achter de keukendeur, hij heeft nog gelijk ook....
admin
admin jan 3 '10

Arach in de sneeuw

Arach probeert Jessy op te eten.....lol

Mijn knapperd!!
admin
admin jan 3 '10
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '10

Wat een leuke foto's!..... en hij groeit als kool! smile
Eruan
Eruan jan 3 '10