Loading...
nl

De woefkes..

admin
admin okt 24 '09
Mijn allereerste hond die heette Sloeber!
was een kruising tussen een Tervuren en een Ierse Wolfshond.
zalig ruwharig, fantastisch beest.
NIemand wilde Sloeberke, zat in een dierenasiel, al veels te lang,
en er moest plaats komen voor een nieuwe hond.
Ze zou een spuitje krijgen, maar.. ze vroegen het aan mij,
en ik, zag Sloeberke, en ze is meegekomen toen!

admin
admin okt 25 '09
Origineel bericht van: Karin
Wat heeft de retriever aan zijn billen? Hij heeft jeuk voel ik.
Ik zie een kale plek, ben je bij de da geweest Marjan?
Wat een mooie koppies!
Bastaard, ja ehm wat zeg ik steeds..hij is een mixmengseltje.
Maareh een bruine Belgische Ardenner klinkt veeeeeel beter laugh

Hoi Karin....

Cintha heeft allergie voor vlooien. We zijn er altijd meer dan op tijd bij, maar er hoeft er maar eentje te zijn en ze bijt zich helemaal kaal. Het is nu weer onder controle.

Voel je misschien ook wat bij onze andere dame Britta?? We zijn zo benieuwd waar ze vandaan komt. We kennen maar erg summier haar achtergrond.

Liefs
Marjan
admin
admin okt 25 '09
Neeehhee guppie, het was maar een opmerking haha.
Ik ga niet lezen laugh
De jeuk viel me op en toen zag ik de kale plek.
Ik heb ook zo'n kat, die plukt zijn nek en zijn kop kaal, tot bloedens toe.
Ook vanwege springertjes.
Ik heb mijn huis laten behandelen in de week voor Arach kwam, dan ben ik voor eens en voor altijd (paar maanden toch zeker wel) van die springers af.

Voor jeuk maak ik olie met geranium of roos, helpt erg goed!
annewil
annewil okt 25 '09
Ook het verhaal van de woefkes heb ik gevolgd ,leuk om te lezen hoe het gaat en gegaan is allemaal.

En wat een leuke foto`s
admin
admin okt 26 '09
Nou....Arach pas dus echt niet meer in de draagdoek, haha, hij vreet hem op als hij de kans krijgt.. laugh
admin
admin okt 26 '09
hahaha.. dat geloof ik best!
bijten, bijten, en nog eens bijten. Hier evenzo..
er ligt nu op de grond om te spelen:
- een stopje van de slaolie-fles
- een stukje vacht
- leeg doosje van de wierrook
- een beentje om op te knabbelen
- een stukje plastiek
- een leeg rolletje wc-papier,
- twee kousen
- een riempje van sandaaltje..

allemaal speelgoed geworden! grin
admin
admin okt 26 '09
Yup, een lege fles ( die kraakt lekker) verder heb ik wel "honden" dingen omdat ik dat fijner vind.
Arach vind touw leuk en ik heb wel een kabel maar das geen gezicht in de huiskamer..ha ha.
Dus ik heb zo'n honden klos/touw/ding gekocht en een flink varkensoor om te kluiven.
Soms pakt hij nog een kinderbeen of nieuwsgierige neus, maar hij wordt al een stuk voorzichtiger.
1 keer beet hij mij te hard en toen heeft hij een tik op zijn neus gehad.
Nu is hij veel voorzichtiger, hij moet echt zijn kracht leren kennen en wat wel en niet kan.
Hij is wel groot maar toch pas 10 weken, hij is groter dan een Jack Russel.
Zondag waren we in het bos en hij reageert perfect op andere honden, alleen soms liepen er meerdere benen en wist hij even niet meer achter wie hij aanliep, lol.
Iedereen was zo leuk en aaide hem, hij waande zich in Walhalla laugh
Heuvels waar je af kan rollen! Kids rennen en hij er achteraan, geweldig! Errug lastig als je achterpoten je voorbij komen...het waren steile heuveltjes.

Het laatste stuk heb ik hem gedragen, toen was hij helemaal totall los.

Ow ja, in de tuin ligt een flinke stok, tennisbal, voetbal, lege fles, veger, ook heeeel leuk, vooral vegers.

admin
admin okt 26 '09
wat een pracht honden hebben jullie allemaal!!! en die pups die zijn om op te vreten laughzoooo schattig, ondeugend en lief
admin
admin okt 26 '09
Ja ik ga wel heel fier op munne nieuwe vriend.. smile
Eigenlijk vanaf dat ik zijn eerste foto zag was ik al verkocht.
Toen wist ik nog niet dat ik hem zou mogen ophalen.
Heidelroos
Heidelroos okt 28 '09
Ja!!

Belle, kep voor het eerst echte belgische frietekes gegeten (door jouw kookadvies ééécht gelukt!!)
Karin, die citroen mayo heb ik ook gevonden..
Kep zoooooooooooooooo gesmuld van mijn friet met sla..
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Hoest met het woeffie, nog recente foto's?
admin
admin okt 28 '09
ja er zijn nieuwe foto's
ik zal ze plaatse, strakjes, op een rustig moment!
en oei, klein slecht nieuwsje.. M'n oude hond heeft in het oor gebeten van Sky, amai.. dat was effe schrikken,
maar die was het stikbeu, zo'n fladderhondje rondom hem.
Ik hoop dat het maar bij een keer gebeurd.
admin
admin okt 28 '09
Nee nog geen nieuwe, zondag wil ik graag weer naar de bossen en dan zal ik eens filmen hoe Arach van de zandheuvels afdendert.
admin
admin nov 4 '09
even een up-deetje,
onze oude hond Bots (15 jaar) doet - sinds Sky één keer enorm had geblaft - enorm schichtig,
hij wil nu alleen nog maar ofwel in de badkamer liggen, ofwel in de slaapkamers,
soms wil hij rustig in de eetkamer, maar als ie Sky ziet is ie de pist uit ,
Bots is doof, behalve als Sky die hoge tonen blaft. Maar hij kan enorm autistisch doen als er wat verandert in zijn leventje..
Het is even niet zo fijn voor Bots en zoek oplossingen...misschien dat het van zelf wel slijt.
De hond Molly van de buren laat ik elke dag spelen met Sky en daar kan ze naar hartelust haar energie kwijt.
Is Arach ook zo levendig Karin? net een wervelwindje met een eigen willetje.
Mag van mij hoor, ik vind het best allemaal! grin
admin
admin nov 4 '09
Arach een wervelwindje?? Nee hoor..... laugh
Niets is veilig, lol, is wel een manier om de kids eindelijk te leren hun schoenen op te ruimen!!
Ow en waar het lekkers vandaan komt weet meneer ook al feilloos en dan kan hij zo heerlijk smekend kijken...
Hij is nu zo groot dat dragen al haast niet meer gaat, hij slaapt nog erg veel en met de katten is hij al maatjes, nou ja ze dulden hem.
Gisteravond was Bagheera binnen en die gaf Arach kopjes, Arach was net wakker dus het duurde even voordat hij doorhad dat hij werd geknuffeld door een kat.
haha toen het kwartje viel wilde hij natuurlijk gelijk spelen maar dat was net effe te veel van het goede, Bagheera stond op tafel met zijn poot omhoog om gelijk te lellen als die ferfelende hond weer zou blaffen.

Het is zooo leuk om die beestjes zo met elkaar bezig te zien.
Ik kan er enorm van genieten!

Maareh Arach is dus ook wel een behoorlijk wervelwindje, de schat!
admin
admin nov 4 '09
Arme Bots, ik kan me voorstellen dat zo'n puppyblafje heel vervelend is.
Arach is ook al waaks, als hij buiten iets hoort dan meld hij dat meteen!
admin
admin nov 4 '09
ja, snap ik ook wel best, maar daarnet zat ie zelfs te klappertanden en te trillen,
en daar klopt bij mij iets niet hoor.
Misschien zijn manier om te zeggen " ben beetje jaloers "
Nu liggen ze alletwee te slapen. heerlijk effe, ieder op zijn eigenste plekje!
admin
admin nov 8 '09
Ik heb een filmpje Belle!
Morgen vraag ik mijn oudste om me te helpen, hij staat op mijn telefoon want mijn fotocamera weigerde dienst.
Ik weet niet hoe ik dat met de telefoon moet doen en Tim is werken (pizzakoerier).
Hij is echt leuk, je ziet Arach lekker dollen op de heuvels in de bossen met mijn dochter en haar vriendinnetje.
admin
admin nov 8 '09
Quote:
hihih, straks zie je het beessie en wordt het géén Arach..
Ik weet niet meer WELKE naam wij voor onze Mollie hadden verzonnen.. maar het was i.i.g géééén Mollie!!

Het is dus lekker wel Arach tonguegebleven.
Het is ook zo'n draak..haha, kranten zijn niet om op te plassen, nee die scheur je aan stukjes! En het liefste veel laugh
Twee van de katten geven hem nu kopjes en dat vind hij geweldig.
De anderen besloop hij vandaag, de poezen hadden eten gekregen op de grond.
Arach kroop op zijn buik (letterlijk) naar de poezen, in de hoop dat ze niet zouden wegrennen denk ik ha ha.
Natuurlijk zagen ze en hoorden ze hem aankruipen en hij werd getracteerd op een blaasconcert.
De dames zitten nu hoogst beledigd hun vacht te poetsen boven op de tafel...je hoort mopperen op die ferfelende hond.

Vandaag waren we in de bossen en heeft hij met heel veel andere honden gespeeld, we waren bij vennen (dus veel blubber smile) Het waren grote honden en Arach werd in het enthousiasme van het spel een paar keer ondersteboven gegooid. Zo koddig om te zien, hij heeft echt een flinke vacht en is net een beertje als hij zo omrolt.

Hij kreeg zoveel koekjes van voorbijgangers met honden, dat hij ze op een gegeven moment gewoon liet vallen, haha hij zat vol.
Hij is echt suuupersociaal, complimenten Belle, echt waar.
Heidelroos
Heidelroos nov 8 '09

Jaaaaaaaaaaaaaaa..
Het is Arach gebleven...
Als de griepepidimie over is in huizen den bosch en je een beetje uitgezorgd bent, kom ik eens kijken naar mijn grote vriend smile

Onze Mollie te lui om op te staan.. (geluid aaaaan)
admin
admin nov 9 '09
grinschone slaper!!

Karin,
je bent top meid, om zo voor Arach te zorgen! Maar ik had daar al alle vertrouwen in.
filmpje graaaaag! Hier groeit Sky als kool! en het gaat met Bots al beter, was kwestie van wennen!

zoentjes

Bellefleur.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy