Loading...
nl

Kimmeke01, wie zou er mijn foto willen lezen?

Kimmeke01
Kimmeke01 okt 2 '09
Wie zou er mij foto eventjes willen lezen? Alvast bedankt!
Delen:
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 2 '09
Hoe zet je een foto op?
Beschermengel
Beschermengel okt 2 '09

Kimmeke ik denk dat de foto niet goed is, je ogen moeten goed zichtbaar zijn. Nou ja we wachten wel af smile
taro
taro okt 2 '09
Lieve kimmeke...wil het graag even proberen.

voel verdriet bij je...de weg kwijt zijn...je twijfelt aan jezelf.

Komt gelijk een man door...grote grove man, niet dik maar groe handen, schouders etc...zware stem...zware ademhaling.
Mijn meissie...zegt ie...hij voelt je verdriet...hij staat je bij...hij heeft je niet verlaten...krijg het gevoel dat zijn vrouw nog leeft.

oh wat vind ik dit weer moeilijk...ik vind het altijd eng om dit soort dingen op te schrijven omdat ik bang ben dat ik verkeerd zit...weet je...ik schrijf alles op wat door komt...klopt het niet sorry dan...nou ga weer verder.

krijg het gevoel dat het om een vaderfiguur gaat...krijg ook de naam Harry door.
krijg het gevoel dat hij op het laatst moeite had met ademen.
dat jullie dachten dat ie zijn laatste adem uit blies...maar dan kwam er toch weer een nieuwe. hele lange uitademing.
volgens mij overleden rond de 65 jaar, richting de 70...ben slecht in leeftijdschatten.

volgens mij heb je veel verdriet...je zit in de rouw...maar kunt er eigenlijk helemaal niet mee omgaan.
je voelt je letterlijk verloren.

hij is niet alleen...er is ook een oma figuur op de achtergrond...laat zich niet zien....maar krijg de naam gré door.
ze zijn samen.

lieve kimmeke....hoor graag van je of je het kunt plaatsen...zo niet...neem het mij niet kwalijk...en neem het wel mee...want het kan zijn dat het op een later tijdstip wel op zijn plek valt.
Liefs Taro
spirit
spirit okt 2 '09
Lieve Kimmeke.
Wat ben jij en lieve meid.
Ik krijg het idee dat je het eigenlijk wel prima voor elkaar hebt, maar ook wel dat je wat meer uit je schulp mag komen.
Je bent niet iemand die snel op de voorgrond zal treden.
Eigenlijk voelt het alsof je heel verlgen vent.

Heb jij het altijd koud?
Ik krijg het ineens heeeel koud.
En ik krijg het woord "bobbeltjes" door ik kan er niets mee.....! jij wel?

Ik krijg ook erge jeuk ogen in mijn oog hoeken en dat is erg vervelend het voelt als een allergie.

Ook krijg ik het idee dat je op het moment in een keer fase zit, je gaat dingen afsluiten je gaat meer voor jezelf opkomen en dat voelt goed.

BEn je aan het nadenken of je een studie zal gaan volgen?
Doen!!!
(ben je belgisch?)ik krijg nu in het belgisch door dah ga ech goeh komme(ik heb het echt gechreven zoals ik het door kreeg, maar zal het niet goed hebben geschreven.)

Ik vind je leuk!! sluit jezelf niet op maar doe mee.... het leven is echt leuk!!!Je geniet van thuis van het gezin dat is voor jou genoeg, maar er is zekerrrrr meer.
Heel veel liefs Spirit wink

spirit
spirit okt 2 '09
OOH lees nu netde bevindingen van tarot.
Lekker verschillend ha ha. laugh
taro
taro okt 2 '09
Origineel bericht van: spirit
OOH lees nu netde bevindingen van tarot.
Lekker verschillend ha ha. laugh

hey sprit...jij voelde op meerdere vlakken dingen aan...ik niet...ik bleef bij 1 ding hangen...want dat kwam als belangrijkste bij mij door...ik kreeg er verder niets meer bij...dus dat het heel verschillend is klopt dan wel laugh
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
Dag tarot 86,

Ik ken die man niet, de naam harry komt me niet bekende voor maar wat je eerst zei hoe ik me voelde was juist maar ik kan de man niet plaatsen.Kan het iemand zijn als geest die bij me is? Alvast bedankt,

kimmeke01
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
Mijn gids?, tarot 76 sorry van de verkeerde cijfers in deze hier boven
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
Ik heb het nu wel koud, ik krijg soms op verschillende momenten kippenvlees zonder een reden...
Ik heb acne ja, ben je er iets mee?
Die erge jeuk om je ooghoeken is dat mss niet dat ik eigenlijk niet meer kan wenen? Ik krop namelijk alles op?
Ik ben met een studie bezig maar ik kan het nog niet vervolledigen.Ik ben inderdaad belgisch dicht van de stad gent.
Ik heb het moeilijk, niemand kan me helpen of begrijpen. Ik zoek troost op spiritueel vlak. Er zijn zo vele vragen... er had ook iemand gezegd dat ik een gave had en dat ik in mijn jaren zegewagen zit. ik kan net niet mediteren, maar op het laatst had ik het gevoel dat ik astraal kan reizen. alvast bedankt!
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
moet ik een andere foto plaatsen dat duidelijker is?

alvast bedankt!
admin
admin okt 7 '09
Graag smilewaarbij in ieder geval je ogen veel duidelijker zijn.

Liefs,
Marjan
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
zou er mij met mijn vraag kunnen helpen. mss bij een kaartlegging of zo? Moest er iemand dat willen doen voor me?

alvast bedankt
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 7 '09
Ik heb mijn foto geplaatst in het foto album.
Maar weet niet hoe ik het in deze topic moet krijgen,
alvast bedankt!
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 9 '09
Zou er iemand de 2de foto willen lezen?

alvast bedankt
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '09
Ik heb hem even voor je hier neergezet. Dit is de 2e foto:
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 9 '09
Dank je wel!
Kimmeke01
Kimmeke01 okt 15 '09
Wil/kan iemand nog eens mijn foto lezen?

alvast bedankt,

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420