Loading...
nl

Zou iemand mijn foto willen lezen?

Debiorah
Debiorah jul 16 '06
Hallo mensen wat grappig zeg dat fotolezen.
Ben nu natuurlijk ook erg nieuwsgierig geworden [afro]
Mijn vraag is danook "Is er iemand die mijn foto zou willen lezen?"

Heb al in meerdere topics ontdekt dat er veel van elkaar te leren valt dus ben benieuwd!

Alvst bedankt voor de moeite!
[Kiss]
Deborah

Foto 2
Delen:
bapseflaps
bapseflaps jul 17 '06
wie van jullie kan dit eigenlijk?
enne deborah, ik zie in ieder geval dat je wel een knap meisje bent, maar daar heb je natuurlijk niks aan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '06
Kath is de fotolees expert. Ze is alleen een paar daagjes weg (vakantie) dus je zal even geduld moeten hebben.
Debiorah
Debiorah jul 17 '06
:)Haaha nou dankje bapseflaps, maar dat was idd niet wat ik wilde weten :p

Dan w8 ik gewoon even tot kath terug is, geduld is n schone zaak niet waar!
Thomas A
Thomas A jul 19 '06
Debiorah

Ik wil met alle plezier je foto lezen en het gelezene morgen of vrijdag presenteren

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '06
Hoi, ik zal ook maar even je foto lezen. Ik weet dat ik het wel kan, maar ben er nog niet overtuigend genoeg in om het zomaar te doen. Toch is dit voor mij ook weer een testje dus hier komt ie:
p.s. er zit teveel verschil (kwa stemming) tussen de 2 foto's dus ik pak alleen de eerste die hier te zien is.

Je voelt je af en toe totaal niet begrepen door je omgeving, waardoor je soms wat hard over kan komen. Eigenlijk ben je ook niet altijd even eerlijk naar andere mensen toe, en gebruik je je kennis over andere mensen in je eigen voordeel. Daar is helemaal niets mis mee, en heeft je zelfs meerdere malen geholpen, en bewezen dat je gevoel toch goedzat.

Andere mensen moeten het bij je "verdiend" hebben om door jou geholpen te worden. Wat je daar voor criteria gebruikt weet ik eigenlijk niet.

Je vertrouwt niet zonder meer mensen, maar weet wel heel goed wie je kunt vertrouwen. Als jij iemand vertrouwt dan doe je dat ook volledig en onvoorwaardelijk. Dit is ook een bevestiging van het volledige vertrouwen in je eigen gevoel.

Je hebt een hele sterke, maar wel moeilijke persoonlijkheid. Je kan het jezelf snel erg moeilijk maken. Een chaotisch gevoel krijg je daar wel door (had je ook al verteld, maar lees ik ook uit je foto).

Je bent erg gesloten, en laat niet snel in je kijken. Hoewel je je als erg open voordoet, weet jij als geen ander dat je iedereen voor de gek houdt. Ik vermoed dat veel mensen jou enorm boeiend vinden, omdat ze onbewust toch willen weten wat er achter dat masker van je schuilt. Jij laat mensen dus ook graag met een mysterie achter.

Je bent ook snel afgeleid, en hebt moeite om dingen af te maken. Niet echt moeite, maar je interesse is snel weer op andere dingen waardoor je andere dingen gewoon laat liggen.

Goed dit was het maar even. Ben erg benieuwd of ik het een beetje goed heb. Dus als je wilt zeggen of het een btje klopt, of niet natuurlijk, ben ik ook weer blij :).
Debiorah
Debiorah jul 20 '06
Wow...ja nims, kan niet anders zeggen dat je het goed gedaan hebt :)
Ben het eigenlijk wel eens met je reading.
Wat betreft die hulp die mensen moeten verdienen, ik ben wel selectief met hoeveel energie ik in wie steek. Omdat het me vaak toch wel energie kost moet ik er wel verstandig mee omgaan. Het is me namelijk te vaak overkomen dat ik veel energie in mensen stak en dat ik zelf energie te weinig had.
Verder komen de dingen die je genoemd hebt me erg bekend voor :D

Dankje voor je reading en wat mij betreft kan je het! [Kiss]

En thomas zou jouwn reading ook leuk vinden.
Thomas A
Thomas A jul 22 '06
Dag Debiorah

Zeer sterke wil
Groot gevoel voor perfectie
Groot gevoel voor rechtvaardigheid
Stille en grote eigen-wijsheid

Je grote mate van individualiteit maakt dat je niet snel mensen zult ontmoeten waarin je je totaal kunt spiegelen. Dit kan gevoelens van eenzaamheid veroorzaken, maar het zou je ook aan het twijfelen kunnen brengen of je de dingen wel goed ziet. Toch is dit niet nodig. Wanneer je voldoende geduld kunt betrachten zullen die ontmoetingen vanzelf plaatsvinden. Zo gaat dat nou eenmaal, al zal ons ego ons heel wat anders wijs willen maken. Wees kritisch in met wie je in zee gaat en hou in beginsel wat ruimte bij ontmoetingen.
Je zit op een heel hoog trillingsniveau en heb een natuurlijk ontwikkeld kosmische band. Wellicht je hier niet geheel van bewust, maar ik voel dat je hier al wel een paar keer op gewezen bent door situaties.
Jij bent het type mens dat altijd geholpen zal worden en je intuïtie zal je wijzen!!!!!
Je hebt het gevoel dat het leven iets groots met je voor heeft. Maar ook heb jij geregeld het gevoel dat jouw taken hier extra zwaar zijn. Dit komt omdat je meesterkwaliteiten in huis hebt.

Je hebt verdriet in je ogen. Iets moet nog rechtgezet worden en of begrepen. Maar er is jou iets gebeurd of hebt anders van dichtbij meegemaakt, wat nog een plek moet vinden en waarna het jou niet meer zeer doet en weerhouden zal van je gelukkig te voelen. Het hiervoor geschrevene brengt ook een enigszins verlammend en chronisch vermoeidheidsgevoel met zich mee. Toch zul jij die dingen niet kloppen met jou gevoel voor rechtvaardigheid aangaan en tot heelheid weten te brengen want jij kunt ook voor jezelf een ware meester zijn als je geduld dan ook ziet als een gave van de meester.

Affirmaties

Ik deel alleen met hen die mij verstaan.

Ik ontwikkel mijn geduld verder

Ik krijg antwoorden op al mijn vragen

Ik ben mijn eigen meester en magier!!!!!!

Met respekt

Thomas
Debiorah
Debiorah jul 24 '06
Thomas ook jij erg bedankt dat je mijn foto hebt willen lezen! Ik ben erg echt heel blij mee :D

Ik vond het in eerste instantie verbazingwekkend dat onbekenden mij zoveel kunnen vertellen over mijzelf. Hierdoor heb ik nieuwe kracht/motivatie gekregen om door te zetten. Het voelt voor mij ontzettend fijn te weten dat er mensen zijn die mij begrijpen. Dat gevoel van eenzaamheid wordt al een stuk minder door jullie hulp en de openheid op het forum. Zoals vele van jullie vast wel ervaren hebben, wordt je door veel mensen niet begrepen. Je kent de termen vast wel! "Hocus-pocus, zweverig, vaag, idealistich, etc."
Eindelijk krijg ik eens een positieve en bemoedigende benadering!
De punten die genoemd zijn komen me bekend voor en bevestigen mijn gevoel. Nu kan ik zelfverzekerder verder groeien. [bounce]

Nogmaals Thomas & Nims ik wil jullie beide heel erg bedanken voor alle gedane moeite!
Het betekend heel veel voor mij en ik voel me op dit moment echt gelukkig.
Ik wil mijn blijdschap hierbij met jullie delen hopend dat het ook voor jullie een aanmoediging zal zijn!

[Kiss]Deborah
Ayasha
Ayasha jul 25 '06
Heb even de tijd gevonden.

Je hebt een aantal gaves, maar je weet niet goed hoe je met bepaalde moet om gaan! Je bent er zelfs een klein beetje bang voor geloof ik :)
Ik krijg een duizelig gevoel in mijn hoofd wanneer ik naar je foto kijk, dat kan of wijzen op lichamelijke gebreken, of op verwarring, en als ik mijn mening mag zeggen dan verwarring. Het is niet makkelijk om je plaatsje in het leven te vinden, zeker voor jou niet. Je doet me denken aan een liedje:
The world is too small, and its hard to find some room...

Weet de titel niet meer precies maar je voelt je wat benauwt :)
De wereld is groot genoeg, en ook jij zal uiteindelijk je gaves begrijpen en je plaatsje vinden.
Ook twijfel je over een relatie? Een vriendschapsrelatie?

Tot slot wil ik nog een ding zeggen: je bent niet erg zweverig, je verkiest nuchter te blijven onder bijna elke omstandigheid. Het is daardoor dat je het moeilijker hebt met dingen te begrijpen. :)
Het staat allemaal wat warrig maar ja.. :DHet is toch wat.
Riaction
Riaction jul 25 '06
Ik zou het fijn vinden als iemand mijn foto ook zou lezen.

Ik moet alleen ff vragen aan LPCHIP of hij deze er voor mij op wil zetten.

Trouwens KATH, leuke vak. gehad?

Groetjes Ria
Ayasha
Ayasha jul 25 '06
 Quote:
Origineel van Ria:
Ik zou het fijn vinden als iemand mijn foto ook zou lezen.

Trouwens KATH, leuke vak. gehad?

Groetjes Ria
mijn vakantie is eigenlijk nog altijd een beetje bezig, denk dat ie morgen pas afgelopen is. Ik was even bij mijn vriend ;)Maar hij is er even niet dusja...
LPChip
LPChip jul 25 '06
 Quote:
Origineel van Ria:

Groetjes Ria
Ik heb je foto's niet ontvangen :(Kun je ze anders foto voor foto sturen?
Debiorah
Debiorah jul 27 '06
Beetje late reactie maar ben de laatste dagen zo moe van de warmte dat ik het liefst een koeler plekje zoek. :)
Ook Kath heel erg bedankt!
Kan op dit moment geen punt vinden waar ik niks in herken, en vertrouw erop dat de onzekerheden van nu in de toekomst duidelijk zullen worden.
Zoals Thomas al noemde moet ik geduldig zijn hoewel mijn nieuwsgierigheid moeilijk te bedwingen is.
Wat je zei over dat ik misschien een beetje angstig ben, is idd waar. Het is niet zozeer de angst voor de gaves maar meer de angst of ik er wel mee om kan gaan. Ik heb weleens angst voor de gevolgen wanneer ik mijn gaves ongemerkt verkeerd gebruik. Misschien komt dit ook door het twijfelen aan mijn eigen kunnen
Hier moet ik dus nog aan werken ;)

[Kiss]Deborah
Debiorah
Debiorah jul 27 '06
Had eigenlijk nog een vraag aan jullie.
Is er ook iets wat ik kan doen om mijn gaves te ontwikkelen of mijn ontwikkeling te ondersteunen?
Het dragen van bepaalde stenen, meditatie etc etc?

[Kiss]Deborah
Thomas A
Thomas A jul 28 '06
Dag Debiorah

Ga naar de Sleghte in de Pauwstraat, ga naar de afdeling 2de hands en ga naar esoterie/ paranormaal (weet niet precies of dit ook zo op hun verwijzingen staat), zoek daar het boekje “Intuïtieve ontwikkeling”van Linda Keen!!!!!!..

Ach Deboriah soms is het gewoon voor ons allen lastig en als je zo jong bent als jij allemaal nog zo ondoorzichtig!!!!!. Lijkt het soms.

Jij hoort tot de mensen die nog heel ver zullen komen. Daar heb je van niemand een bevestiging voor nodig; het zit diep in je wortels. Ook jouw ouders heb je hier niet voor nodig. Zij zijn ondertussen bezig met hun eigen “stuk”.

Diep van binnen weet jij precies hoe het allemaal zit en ik vraag jou te vertrouwen op jouw eigen informatie!!!!!!!!!!

Ongeduld; ha ha, er is jouw tijd en er is langzame aardse tijd.

Alle goeds

Thomas
Debiorah
Debiorah jul 29 '06
Dankje voor je tips Thomas! :)
En ja de Slegte daar kan ik uren rondhangen. Heerlijk snuffelen!
Ik heb onlangs een boek gekocht van Carolina Bont
"Hoogsensitiviteit als kracht, werken met je intuitie". Erg interessant boek met praktijkvoorbeelden en oefeningen. Maar het kan geen kwaad mijn bibliotheek verder uit te breiden. :D
Wat je zegt over mijn ouders vond ik wel verassend. Ben op dit moment nogal bezorgd over mijn moeder haar stuk! Het lijkt idd of ze steeds meer bezig is met haar eigen leven en de afstand tussen ons alsmaar groter wordt. Mijn vader heb ik al jaren geen echt contact meer mee. Helaas heeft hij wel veel invloed gehad op mijn leven. Waardoor het vertrouwen in mezelf aardig is geschaad.
Probeer wel om de belasting die ik van mijn beide ouders heb gehad te verwerken. Met mijn vader is dat makkelijker omdat ik geen omgang met hem heb. Mijn moeder gaat me echter wel aan het hart. Maar begin steeds meer in te zien dat het beter is haar eigen weg te laten gaan.

Nouja ik doe mijn best mijn zelfvertrouwen terug te vinden.

[Kiss]Deborah
Thomas A
Thomas A jul 29 '06
Debiorah, dan is het er af en toe alleen maar "zijn"voor je moeder eigenlijk al heel mooi en ook genoeg. maar lees een beetje tussen de regels dat zij heel wat aan het verwerken is. Heeft zij een beetje begeleiding?

(ik plaats nog even iets over HSP hier op het forum)

Thomas
Debiorah
Debiorah jul 29 '06
Ja klopt ze is bezig met therapie, dat is haar begeleiding op dit moment. Ik heb geprobeerd haar hierin te begeleiden maar zij trekt naar haar vriend/partner. Deze man heeft dingen gedaan waardoor ik zowel als mijn naaste familie niets met hem te maken willen hebben. Je kan je voorstellen dat dit dus een ckere afstand schept.

Ben benieuwd naar je stuk over HSP.

[Kiss]Deborah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske