Origineel van kath:
sorry eef, ik had niet veel tijd vandaar dat het kan zijn dat ik deze even over het hoofd heb gezien
Ik zie een erg gesloten persoon, je geeft jezelf niet graag bloot, ben je bang dat mensen je gaan kwetsen? Of dat ze van je gaan profiteren?
Dat laatste zit er wel in gezien je een goed hart hebt, je helpt mensen graag alleen durf je niet altijd even goed omdat je bang bent dat je wat mis gaat doen.
Verder zie ik een verdriet in je ogen, is een van je ouders 'onlangs' gestorven? Of in elk geval iemand die zeer kort bij je staat?
Het is trouwens niet altijd even makkelijk om je over gebeurtenissen heen te zetten, maar denk er aan dat je soms gewoon door moet. Dat je soms niet kan blijven stil staan. Het leven is veel te mooi om maar 1 punt te bekijken, probeer het af en toe ook eens van alle andere kanten te bekijken. Dat is denk ik jouw probleem. Je bekijkt dingen altijd maar van één kant. Maar dat zou je niet mogen doen. Je moet iets van alle kanten bekijken.
verder ben je een erg intiligent persoon. Je hebt dingen snel door. Ik denk dat je ook best goed bent in wiskunde?
Je houd van kinderen, ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk wel dat de kinderen ook van jou houden, dat je als een 'magneet' werkt naar hen toe. Je kan ze ook goed doen luisteren! Das een gave op zich
verder zie ik ook dat je van dieren houd. Erg veel, voornamelijk van honden denk ik? In elk geval meer van kleinere dieren. geeft niet hoor kath denk ben gewoon zo brutaal om het ffies te vragen :p
dat ik een gesloten persoon ben komt door vroeger
vroeger ben ik met regelmaat gekwetst en is er van me geprofiteerd
en ik ben me moeder verloren 6jr terug dus dat verdriet klopt
nadat ik contact gehad heb met een medium ben ik weer verder gaan leven
ik bleef hangen in me verdriet
me moeder is erg verdrietig omdat ik ook nog steeds zo veel verdriet had en zij helpt me nu ook met de verwerking van haar dood
en idd ik kijk vaak maar naar 1 weg op het eerste gezicht maar sta wel open voor visies van anderen
wiskunde is juist me zwakste vak
ben daar dus nie goed in
ik zie me zelf niet als een magneet naar kinderen toe
ik heb wel contact met die kleintjes maar echt een magneet niet
maar wel ben ik erg gek op kiddies
en ik ben idd helemaal gek van mijn eigen hondje
en ook kleinere dieren vind ik het einde
heb ook nog 2 nijnies en ben daar ook gek van
me allereerste eigen huisdiertje was een hamstertje en die is 4 en half jr geworden en dat was ook me allesie
kaht hartelijk dank voor het lezen van me foto
in grote lijnen klopt het zeker
liefs eefje