Loading...
nl

Inu, met u en door u...met dankbaarheid...

easydoor
easydoor sep 28 '09
Ik ben wakker; bewust! Waarheid kan nog nauwelijks voor me schuilen zoals ook leugens mij nog nauwelijks kunnen schaden!
Het heeft, zoals alles, zo zijn nevenwerkingen; noodzakelijk kwaad! Zo kom je te weten wie er bluft is en wie niet. Wie wakker is en wie niet. Wie ontvankelijk is en wie niet!
Deze keer laat ik mij niet meer vangen door niet vast te houden wat je dan toch ontsnapt.

Als je te hard aan iets vasthoud ontsnapt het geheid, als zand tussen je vingers.
Vrijheid is de boodschap. Bij angsten, om te verliezen, ben je al verloren. Vorig jaar, ervoer ik de eerste fase, waar ik helaas hoogmoedig mee omging door het aan anderen op te dringen, denken dat ik alles wist; kon. Dat heeft zich tegen me gekeerd; terecht en gelukkig of ik had dit nu niet ervaren. In het Nu, sta ik open in een meer bewustere staat; onvoorwaardelijk, zonder verwachtingen. Vandaag, en alle gevolgen, staan in het teken van ontvangen. Ontvangen via gevoel, dat je, met je hart vertaalt en met rede bekrachtigd!
Rede is slechts het noodzakelijke kwaad. Het kwaad van de wetenschap die je uit ervaring put. Ervaringen waarvan intenties ze hebben bekrachtigd. Intenties vanuit keuzes, al dan niet bewust. Je neemt ze of je laat ze…
Onze gedachten zijn slechts de mogelijke richtingen, die oneindig zijn mits ze vrij kunnen kiezen. Beperkte mogelijkheden geven altijd een gevolg van een te snelle keuze die vanuit onwetendheid, vanwege de onderdrukking, hun doel niet kunnen bereiken! Zo blijft men doorgaan met de andere mogelijkheden te bewerkstelligen; Met een verminderde slaagkans in het vinden van de juiste keuze daar ze wel eens opzettelijk zou zij kunnen ontnomen!?
Controle hebben we daardoor nooit, daar de gevolgen; van de mystieke werkwijze van evolutie, onvoorspelbaar, verrassend en oneindig is. Zoals we al kennis hebben met de Gulden Snede, die onberekenbaar is. Daardoor is er wel de verzekerde toekomst die oneindig is.
God Works in mysterious ways; they say!
Zekerheid kan slechts een kort bestaan lijden daar het een stagnatie is of een keuze in verwerking! Wanneer je loslaat krijg je resultaat. Gestagneerde dingen lopen het risico ter dood te vallen als het niet wordt losgelaten…Zo kennen wij materie waarvan de dichtheid; intentie, bepalend is voor de weg, in dit geval de dood.
Een wederkerend proces dat vanuit angst; waardoor we vasthouden, wordt bewerkstelligd. Regressie zoals wij dit kennen. Wat een sein van onderdrukking is, waardoor men zich gaat beschermen door te harden in een poging tot schuilen. We nemen dan letterlijk de foetus houding aan. Maar krijgen niet dezelfde bescherming van de baarmoeder, die ons leven schonk; die staat voor groei! Wel vanuit de collectieve baarmoeder, de bron van leven! De heilige graal? Allen zijn er slechts enkelen die het bereiken in dat proces, om de eenvoudige redenen dat zij verdwalen. Angst is een beste vriend van verwarring dat het risico van verdwalen met zich meedraagt, wanneer men onwetend is! Wanneer je sterft, keer je terug. Maar wanneer je voor je tijd sterft, (ja dat kan, leg ik later uit!) ben je onwetend van de weg terug, daar het leven dient voor verdere evolutie; via intentie, groei! Met, voor je tijd sterven is bedoelt, voor de natuurlijke dood. De onnatuurlijke dood is wanneer iets buiten onszelf het veroorzaakt; niet door vrije wil omdat wij het via onwetendheid naar binnen lieten! We hebben geleerd om ons naar buiten te richten met als resultaat wij als sponsen door het leven gingen; onszelf eerst moeten verliezen voor we ons met zoeken gingen terugvinden; wie we echt zijn en vanwaar we komen!!!
Het leven is jezelf verliezen om jezelf te leren terugvinden!

Dat is het verhaal tussen God en de Duivel:

De Duivel wou zijn eigen planneet net zoals alle andere Engelen; alleen was hij; Lucifer, een hoofdengel met de taak andere engelen te helpen en ondersteunen. Maar God is genadig, gaf ook hem de vrijheid van keuze en liet hem naar de Aarde vallen. Lucifer daagde God uit want hij wou zich bewijzen, te kunnen wat God kan. Hij wou zijn eigen creatie en creëerde stagnatie om het leven gevangen te zetten, door het naar hem toe te trekken, zodat ze niet naar God konden (terug)keren. Verwarring waar hij orde in creëerde om te sturen, zodat hij als leider werd aanzien. Alleen ontnam hij ons van onze vrije wil waardoor we sterfelijk werden. Ondanks de koppige macht van Lucifer weet hij dat het einde geheid ging komen in het einde der tijd(en). Wanneer hij daar controle verliest zijn tijd voorbij is en verliest! God die alles geschapen heeft weet Natuurlijk hoe alles in elkaar zit en is gerust in het wederkeren van zijn kinderen, creatie, bij de volgende evolutie.

Of, in mythes, religiën, astrologie… die vertellen over:

Heel kort en eenvoudig gezegd… Het elektrisch geladen nulpunt dat magnetisch wordt aangetrokken! 0.1!
De zon (1) en de maan (0) waarvan de Aarde het nulpunt is (.); begin en einde!


De Annunaki, bewoners van Nibiru (planneet X), die de maan plaatste na hun creatie hier op aarde dat deels uit hun DNA bestaat en dus dezelfde krachten heeft die door de maan werden verstoord om hun geheim te bewaren! Zonder dat, zouden zij het gevaar lopen dat wij kunnen ontsnappen van de Aarde! (wat proberen we al die tijd al) De maan staat daarom tussen de zon en de Aarde als gecontroleerde ontvanger en verzender; magnetisch. Op die manier werd water in een kringloop gestuurd zodat het niet vrij kan zijn. Wij weten dan wat men wil dat wij weten! Alleen onze gevoelens; die zo verziekt zijn door het leed, weet de waarheid!
Zij zijn op weg terug om hun plan B; controle te blijven bewaren, uit te werken daar zij bewust zijn van het einde der tijden!

We staan voor de poort van de hemel waarvan de angst van het kwaad ons tracht als eerste te ontvangen, ons opnieuw te misleiden!
Verlangen is een magnetische kracht, waardoor we wel heel gevoelig open staan voor alles weg van waar we nu zijn!

Wie niet wakker is zal door zijn fantasieën ver(r)ast worden!
Verlangen geeft een hand aan verwachtingen die jou geheid gepresenteerd zullen worden; daar het de ontvankelijke bron is, maar in een schapenvachtje!
Positief trekt positief aan zoals negatief…
Enkel evenwicht kan bereikt worden via bewust..zijn! In het nu open staan, zonder angst en met intenties van al wat licht is! Waarheid schijnt altijd in de duisternis!
Licht overwon ooit de duisternis waar niks aan kan veranderen daar het in het verleden huist, sneller is dan de duisternis!

De Maya’s bevestigen dan over de evolutiesprong waardoor we nu heen gaan.
Zo gaat de Aarde, die hol is en een innerlijke zon draagt, door een fotongordel die voor actievatie zorgt van alle creaties met de meervoudige kracht van intenties!
Licht is sneller, krachtiger en in meerderheid waardoor we de tijd gaan overwinnen opnieuw vrij te zijn in een geëvolueerde staat die geen regressie kent dan alleen maar groei!

We zouden beter vreugdevol zingen en ons hart verlossen want….
WE ZIJN ER BIJNA…VANAF!!!
IN U, MET U EN DOOR U…met liefde…
Delen:
admin
admin sep 28 '09
kan je in drie à vier zinnen samenvatten, easydoor wat je eigenlijk wil zeggen?
admin
admin sep 28 '09
Ik kan er geen touw aan vastknopen en zou eigenlijk willen vragen of het écht wel goed met je gaat....
Islandlady
Islandlady sep 28 '09
Ik krijg hier gaga hoofdpijn van.. kan niet de bedoeling zijn. Kan er net als Belle en Karin geen touw aan vastknopen. Laat het nu ook weer los.
easydoor
easydoor okt 5 '09
Ten eerste, als ik het in 4 zinnen kon, had je er nog minder van verstaan. ten tweede, lees met je hart en niet met je rationeel vermogen, dat graag oordeeld.ten derde, als alles zo gemakkelijker kan, waarom doen we het dan gewoon niet???
Lena
Lena okt 5 '09

@easydoor
als alles zo gemakkelijker kan, waarom doen we het dan gewoon niet???

dat is wel even nadenken smirk
want wat voor de een makkelijk is inderdaad
hoeft het nog niet voor die ander..makkelijk?
of de kortste weg willen nemen? of de wat langere weg?
zoiets...
admin
admin okt 5 '09
Wat een informatie zeg.. je bent blijkbaar door een megaproces gegaan. Zou je het misschien iets logischer kunnen neerzetten, nu het voor jezelf wellicht iets meer "bezonken" is?

En wie is Inu??
En is dat zo... dat de Annunaki de maan hebben geplaats?? Volgens mij niet..
admin
admin okt 7 '09
Een onsamenhangend geheel, waar ik begin en einde al onderweg dat ik lees kwijtraak smirkHet spijt me, ik kan er niks mee en laat het net als Bea weer los.

Marjan
admin
admin okt 7 '09
He sorry Easydoor, is geen aanval hoor,
alleen snappen veel mensen jou tekst blijkbaar niet..
Lena
Lena okt 7 '09
soms zijn de teksten ingewikkeld ook voor mij..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki