Loading...
nl

gezichten zien met mijn ogen dicht

Fatna
Fatna sep 27 '09
ik heb wel eens dat als ik in bed lig en me ogen dichtdoe om te gaan slapen dat er dan na elkaar allemaal gezichten opdoemen....ik herken de gezichten niet en het gaat ook heel snel maar ik vraag me toch af wat dit nou is....zoals ik al zei ik heb het niet altijd maar af en toe...

herkent iemand dit?
Delen:
admin
admin sep 27 '09
Ja!! ik had het gisteravond ook.
Hoe meer ik me verzet, hoe meer en naar me toekomt..
dus dat heeft geen zin

sluit je af met de witte pyrimade
Beschermengel
Beschermengel sep 27 '09


Ja ik herken het heel goed, ik denk zelf dat het indrukken zijn die je even ziet uit deze of die andere wereld.
Het zijn bij mij ook totaal vreemde maar kan ze goed onderscheiden....ik vindt het wel leuk om te zien.
admin
admin sep 27 '09
dit heb ik ook alleen zijn de gezichten zo onduidelijk en verweg dat ik ze niet echt kan zien of omschrijven.
Fatna
Fatna sep 27 '09
nou ik vindt het niet storend of eng hoor, ik zie ze ook maar heel even en dan komt er weer een ander gezicht...ik kan ze wel goed zien en onderscheiden
Maryssa
Maryssa sep 27 '09
Ja ik herken dit ook, Fatna. Heb het ook maar alleen als ik erg opensta. Als ik voor ik ga slapen een koepel van licht om me heen visualiseer heb ik er geen last van. Soms is het net als bij Jerry Springer en lijkt het net alsof ze allemaal 1 voor 1 naar de microfoon lopen om wat te zeggen hihi
Beschermengel
Beschermengel sep 27 '09
Quote:
Soms is het net als bij Jerry Springer en lijkt het net alsof ze allemaal 1 voor 1 naar de microfoon lopen om wat te zeggen hihi
_________________________


Ja inderdaad! smile..... je hebt het goed omschreven.
admin
admin sep 27 '09
Ik herken het niet smileWel dat de dag aan me voorbij gaat, of dat ik contact heb met Gene Zijde. Maar meestal ben ik zo vertrokken ... in dromenland!!!

Liefs,
M
admin
admin sep 27 '09
Oh en hoe merk je dat dan Larapinta?
admin
admin sep 27 '09
Origineel bericht van: Karin
Oh en hoe merk je dat dan Larapinta?


Wat bedoel je??????
admin
admin sep 28 '09
Gewoon wat je dan ziet, dat bedoel ik smile
Heidelroos
Heidelroos sep 28 '09
Wisten jullie dat hersenen niet in staat zijn een gezicht te verzinnen?

In dromen en visualisaties komen alléén gezichten voor die je misschien als baby ooit gezien hebt, of de passerende man / vrouw / kind in de winkel waar je geen aandacht hebt besteedt..

Je ogen hebben ooit ergens in je leven dat gezicht gezien en je hersenen hebben het opgeslagen..
Waardoor je denkt te hebben gedroomd over een onbekende lekkere vent winkIn werkelijkheid kan die lekkere vent nu zeventig zijn, omdat je hem in je kinderjaren hebt opgeslagen in je hersenen.. (Grappig idee vind ik dit wel)

Nu weet ik niet of dit hier wel thuishoort eigenlijk..
Ik vind van wel..
Beschermengel
Beschermengel sep 28 '09

Ja hoor vindt ik wel! smile...eerlijk gezegd wist ik dit niet.
Beschermengel
Beschermengel sep 28 '09


Gisteren weer een hoop mensen gezien, en soms kijken ze je echt aan...ik heb ze verwelkomt haha....iedere keer als ik iemand zag zei ik gedag. De laatste die ik zag want daarna viel ik in slaap, kwam echt heel dichtbij ...zag alleen haar gezicht en ze keek heel vragend blij recht in mijn ogen......dat was wel even schrikken...maar ben niet bang ervan.
easydoor
easydoor sep 28 '09
herken ik ook! Bij mij zijn dat vooral vrouwen in nood. Volgens wat ik me heb laten vertellen kijk je doorheen andere dimensies. De sluier wordt dus dunner...
admin
admin sep 29 '09
Origineel bericht van: Karin
Gewoon wat je dan ziet, dat bedoel ik smile


Het contact met Gene Zijde bedoel je? Dat voel ik, ik zie het niet. Tenminste, ik zie mijn vaders gezicht bv wel eens, maar dat gezicht herken ik dan ook vanuit mijn herinneringen. Ja, ik weet het niet, ik voel het, ze zeggen wel eens "ik weet" toch? Misschien is het dat wel ...

Liefs,
Mar
admin
admin sep 30 '09
Oh ja dat vroeg ik me af, immers we ervaren het allemaal anders en ik was benieuwd hoe jij dat merkte.
Leuk dat je vader af en toe langskomt!

Thanks xx
pe51
pe51 okt 1 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Wisten jullie dat hersenen niet in staat zijn een gezicht te verzinnen?

In dromen en visualisaties komen alléén gezichten voor die je misschien als baby ooit gezien hebt, of de passerende man / vrouw / kind in de winkel waar je geen aandacht hebt besteedt..

Je ogen hebben ooit ergens in je leven dat gezicht gezien en je hersenen hebben het opgeslagen..
Waardoor je denkt te hebben gedroomd over een onbekende lekkere vent winkIn werkelijkheid kan die lekkere vent nu zeventig zijn, omdat je hem in je kinderjaren hebt opgeslagen in je hersenen.. (Grappig idee vind ik dit wel)

Nu weet ik niet of dit hier wel thuishoort eigenlijk..
Ik vind van wel..

Dat komt van wetenschappers, denk ik. Dat wij geen gezichten kunnen verzinnen en dat dromen alleen maar uit onze hersenen komen.

Soms hebben mensen dromen waarin ze iemand zien die ze niet kennen. En een tijdje later komen ze die persoon tegen.
Dan was het een toekomstdroom. Het kan dan geen gezicht zijn wat hij ooit gezien heeft, ergens. Want alle gezichten zijn toch uniek.

De wetenschappers hebben denk ik wel gelijk dat de hersenen geen gezichten kunnen verzinnen. Maar dromen komen volgens mij niet uit onze hersenen.

Een droom komt van boven, als je het mij vraagt. Uit de spirituele wereld. Hij komt niet uit je hersenen, maar hij gebruikt wél je hersenen.
Daarom kun je bijv dromen van een geliefde, die je nog nooit gezien hebt.
pe51
pe51 okt 1 '09
Origineel bericht van: Fatna
ik heb wel eens dat als ik in bed lig en me ogen dichtdoe om te gaan slapen dat er dan na elkaar allemaal gezichten opdoemen....ik herken de gezichten niet en het gaat ook heel snel maar ik vraag me toch af wat dit nou is....zoals ik al zei ik heb het niet altijd maar af en toe...

herkent iemand dit?


Ik herken dat als beelden die mensen van geesten krijgen. Deze beelden kregen ze voordat ze problemen kregen met geesten.

Eerst word je nieuwsgierig gemaakt, zodat je niet meer met beide benen op de grond staat. Niet meer geaard bent. En daarna, als ze het kunnen, krijg je dan de problemen. Er geen aandacht aan geven lijkt me dus het beste.
Debiorah
Debiorah okt 1 '09
Ik herken dit verhaal van meerdere mensen, waaronder mijn moeder. Mijn moeder heeft het eens voorgelegd aan haar medium en die zei dat het niet bedreigend was.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki