Loading...
nl

foto van de hond

admin
admin sep 26 '09
hallo allemaal,

ik weet niet of jullie er iets uit kunnen halen maar het leek me interessand om de foto van onze hond een te laten lezen.

liefs
Delen:
Maryssa
Maryssa sep 26 '09
Helaas kan ik geen dierenfoto's lezen (wie weet dat iemand anders dat voor je kan doen) maar wil je wel zeggen dat ik vind dat jouw hond een prachtige snoet heeft. Heel mooi die kleuren van zn vacht! Enneh hij lijkt bijna wel te lachen op de foto met de mondhoeken omhoog.
taro
taro sep 26 '09
Ik lees ook geen dieren...sorry!!
lotus
lotus sep 28 '09
kikkertje ik wil de foto wel lezen alleen dan moet de hond met de ogen in de camera kijken.

groetjes lotus
admin
admin sep 28 '09
@lotus ik zal ff kijken voor een goeie foto
admin
admin sep 28 '09

bij deze nieuwe foto's hopenlijk gaat het hier wel mee anders hoor ik het wel
admin
admin sep 29 '09
)
Ik zie de Huskie erin? kan dat? (in de ogen, en kleuren van zijn vacht)Heee... ik krijg verschillende beelden van hem te zien, in andere levens.
.. ik zie dat ie ook een ander beest is geweest. Heeft veel lasten gedragen. Letterlijk en figuurlijk.
Dus wees niet verbaasd dat ie zich niet altijd als een hond gedraagd. grin
de beelden flitsen..moeilijk te "pakken", ik zie iets van china, daar heeft ie heel onderdanig moeten zijn. Ondankbaarheid versus kruiperigheid.
Ik zag beelden van de sneeuw, (rusland misschien?). Hard moeten werken in dat leven, de hond is toe aan innerlijke rust.

Het belangrijkste is, dat deze hond toe is aan "loslaten"..wat geweest is.
Dat hij nood heeft aan relaxt zijn, en gewoon "er zijn" en geliefd wordt, en niet echt iets hoeft te doen, in orders .. maar dat lukt hem niet altijd, innerlijk blijft ie gespannen.
Ohh.. als je kan, aura soma heeft een kinderflesje oranje/oranje voor shoks uit het verleden, en het makkelijk loslaten van trauma's.
zoek in je buurt of mail me even als je het interessant vindt.
Mijn dieren hebben het ook gekregen, en vooral bij m'n kat zie je het fantastische resultaat.
Gek he, maar honden hebben/krijgen ook dingen te verduren, en nemen dit mee in volgende levens.
En als in dit leven, hun puppie-tijd ook niet vlekkeloos verliep, komen deze dingen onbewust naar voren.
Een hond erkent trouwens ook mensen uit vorige levens alsof het gisteren voor hen was,
en kunnen reageren op iemand waarvan jij denkt dat ze die persoon niet kent. Maar hij herkent ze wel degelijk.
admin
admin sep 29 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
)
Ik zie de Huskie erin? kan dat? (in de ogen, en kleuren van zijn vacht)
-ze is idd een kruising tussen husky en labrador

Heee... ik krijg verschillende beelden van hem te zien, in andere levens.
.. ik zie dat ie ook een ander beest is geweest. Heeft veel lasten gedragen. Letterlijk en figuurlijk.
Dus wees niet verbaasd dat ie zich niet altijd als een hond gedraagd. grin
-wij zeggen altijd poesje tegen haar winkweet ook niet waarom, dus die uitspraak van jou verbaast me dan ook niks wink

de beelden flitsen..moeilijk te "pakken", ik zie iets van china, daar heeft ie heel onderdanig moeten zijn. Ondankbaarheid versus kruiperigheid.
Ik zag beelden van de sneeuw, (rusland misschien?). Hard moeten werken in dat leven, de hond is toe aan innerlijke rust.
-ze is idd een hond die wilt blijven werken voor haar baas, terwijl dit van ons niet hoeft.

Het belangrijkste is, dat deze hond toe is aan "loslaten"..wat geweest is.
Dat hij nood heeft aan relaxt zijn, en gewoon "er zijn" en geliefd wordt, en niet echt iets hoeft te doen, in orders .. maar dat lukt hem niet altijd, innerlijk blijft ie gespannen.
-ze kan moeilijk luisteren of orders opvolgen rent weg als ze de kans krijgt (komt uiteindelijk wel terug), trekt aan de riem enz... ze vind het idd ook heerlijk om lekker rustig ergens te liggen lekker te niksen.

Ohh.. als je kan, aura soma heeft een kinderflesje oranje/oranje voor shoks uit het verleden, en het makkelijk loslaten van trauma's.
zoek in je buurt of mail me even als je het interessant vindt.
-wat is dat voor iets???

Mijn dieren hebben het ook gekregen, en vooral bij m'n kat zie je het fantastische resultaat.
Gek he, maar honden hebben/krijgen ook dingen te verduren, en nemen dit mee in volgende levens.
En als in dit leven, hun puppie-tijd ook niet vlekkeloos verliep, komen deze dingen onbewust naar voren.
Een hond erkent trouwens ook mensen uit vorige levens alsof het gisteren voor hen was,
en kunnen reageren op iemand waarvan jij denkt dat ze die persoon niet kent. Maar hij herkent ze wel degelijk.

-bedankt voor de foto lezing liefs kikkertje
admin
admin okt 7 '09
geen dierenfoto lezers meer wink?
admin
admin okt 21 '09
als nog iemand een poging wil wagen dan hoor ik dit graag

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda