Loading...
nl

mijn foto

hellentjuhh
hellentjuhh jul 9 '06
Kan iemand mijn foto lezen ???
Ik ben erg benieuwd op jullie een antwoord op een vraag van mij kunnen beantwoorden ?? [
Delen:
Ayasha
Ayasha jul 11 '06
het was misschien duidelijker als je de link naar de grotere foto neerzette hellentjeuh, zo kan ik het niet goed zien maar ik zal het proberen.

Ja de wereld zicht redelijk oneerlijk in elkaar, en ja dat komt ooit nog wel goed, we moeten alleen een beetje geduld hebben. Je bent zelf wat ongeduldig en je laat voor het moment het hoofd een beetje hangen, je vraagd je af wat er aan de hand is met de maatschappij, maar hellentjeuh, die vraag kan voorlopig niemand beantwoorden, hoe het zo gekomen is weet niemand meer. En ik vraag me zelf soms af (net als jij waarschijnlijk) of iemand zich daar nog voor interesseert.
Je gevoelens? Voor het moment wat verdrietig denk ik. Voor zover ik het kan voelen. Je leventje gaat niet helemaal gelijk je geplant had maar dat komt wel goed! Als je maar hoopt en je dromen waar maakt! :)
Voor de rest ben je normaal gezien een doorzetter, en erg eigenzinnig. De hele wereld mag ontploffen als jij maar mag zijn wie je bent...Ook al ben je wat onzeker over jezelf, toch wil je naar de buitenwereld tonen dat je bent wie je bent en dat niemand je hoeft te veranderen. Je zit met zoveel vragen, en ik weet eigenlijk niet of ik op allemaal een antwoord heb.
hellentjuhh
hellentjuhh jul 11 '06
lieve kath ..

Wat jij zegt is allemaal waar ...Ben overspannen thuis door heel veel dingen die zich hebben opgestapeld ,,prive leven mijn werk ..

Ook zit ik wel met heel veel vragen al heel lang ..

Bijv zal ik ooit mama worden .?Want naar 6 jaar behandelen van insinminaties IVf poging is het nog steeds niet gelukt ..

Op mijn 15e raakte ik zwanger van mijn ex maar mocht dit kindje niet houden ..
Op mijn 18e stopte ik met mijn huidige man met de pil en nu heb ik nog altijd het idee dat ik gestraft word voor die abortus wat ik gedaan heb ..

Ik wou dat iemand mij dat antwoord kon geven ..
Ze hebben bij mij wel is dat spelletjes gedaan met naald en draad ..om te zien hoveel kinderen we zouden krijgen ..bij mn man en mij komt er uit dat wij 2 meiden zouden krijgen ,maar of dit waar is ?weet niet zo goed of ik dit nog kan geloven ...heb de hoop eigenlijk opgegeven ..

En ja voor de buitenwereld wil ik sterk zijn maar van binnen voel ik me steeds meer een stukje afsterven ...

Dit was het even ...liefs hellen
Ayasha
Ayasha jul 11 '06
of jij kinderen zal krijgen gaan weinig mensen op kunnen antwoorden hellentjeuh. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki