Loading...
nl

wie is mijn gids?

Debiorah
Debiorah sep 29 '09
Ik heb toevallig 2 weken geleden een paranormale avond gehad bij mijn liefste medium. Zij heeft ons via regressie begeleid naar het vorige leven wat wij met onze gids deelde. Eerder had ik al een 'hulpgids' ontmoet, dit keer mijn 'hoofdgids'. We hebben een leven gedeeld als zussen in siberie. Het was er enorm koud maar haar energie verwarmde mij. Ik ben heel blij dat ik deze 2 gidsen heb leren kennen. Wat ik wil zeggen kikkertje dat je niet bang hoeft te zijn want als je je gids ontmoet is het alsof je thuis komt, je voelt je op je gemak. Het is niet van hup en daar staat ineens iemand pal voor je neus. Als je het toch nog eng vind is het misschien een idee om hulp te vragen, iemand die je hierin wil begeleiden.
admin
admin sep 29 '09
Dat klinkt heel mooi Debiorah.
Cosmos
Cosmos sep 29 '09
Ik weet nog wel dat ik een tijd geleden heel graag contact wilde met mijn gids. Het kwam er alleen nooit van.. Ik weet wel waarom; ik wilde gewoon te graag. Toen heb ik het ook maar laten rusten en dacht dat het allemaal wel vanzelf komt als de tijd 'rijp' is. Ben er daarna helemaal niet meer mee bezig geweest
Tot een paar weken geleden.. Ik lag in bed, het was al laat en in een keer gingen mn ogen wijd open.
Ik had gelijk een gevoel alsof er iets ging gebeuren en dat er iets tegenover m'n gezicht was. Toen in een keer kreeg ik een soort stoot tegen m'n oog ofzo alsof er iets doorheen wilde.. en precies daarna kreeg ik tintelingen door heel mn lichaam. Op dat moment voelde ik ook niets anders dan alleen heel veel liefde en geluk. Dacht gelijk: ah, m'n gids. smile
Debiorah
Debiorah sep 29 '09
@Cosmo: erg bijzonder! Het is ook nooit goed iets te forceren, dan sta je er niet echt open voor. Jouw ervaring is daar wel een bewijs van. Je gids kwam zich toch maar even melden smile

@Karin: JA het was ook heel mooi en eigenlijk had ik totaal niet verwacht dat ik een leven met mijn gids had gedeeld in siberie. We hebben in die tijd nogal wat onberingen moeten doorstaan, we leefden nomadisch en moesten op een bepaald moment vluchten we werden als het ware vervolgd, het was een periode van ijzige kou en lasten om te dragen. Ineens kwam er in me op dat ik daarom zo'n hekel heb aan kou, al vanaf mijn kindertijd werd ik daar niet erg blij van. Nu snap ik waarom. Verder behoorden we tot een primitief volk, het was in ieder geval lang geleden... ze is altijd bij me maar ze gaf me ook een teken wanneer ze iets kenbaar wilde maken, een druk op mijn voorhoofd (3e oog), daardoor weet ik dat ze er is. Het was eigenlijk te mooi om te beschrijven.
admin
admin sep 29 '09
Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Zulke ervaringen zijn soms bijna niet in woorden te vatten.
Dat ze nu nog bij je is..heel bijzonder hoor!
admin
admin sep 29 '09
het klinkt heel bijzonder jullie verhalen het maakt me wel nieuwschierig naar hoe het voelt, ik zou idd graag hulp willen bij mijn ontwikkelingen maar ja vind maar eens een betrouwbaar iemand en dat ook nog in (zuid)limburg.
Debiorah
Debiorah sep 29 '09
Ik kom uit het andere deel van nederland dus ken er daar ook geen paragnosten. Misschien iemand anders van het forum wel?
En anders ga je een zoeken in je omgeving en eventueel eerst een gesprekje om te kijken of je je daar goed bij voelt. Misschien zijn er ook wel eens paranormale beurzen in je omgeving daar zitten vaak wel mensen die je kunnen helpen, dan kun je daar misschien wel iemand vinden bij wie je je goed voelt en waar je vertrouwen in hebt.
Maryssa
Maryssa sep 30 '09
Ehm Kikkertje ik ken wel een medium / paragnost in die regio dat is Miranda Frissen zij woont in Voerendaal. Ik vond haar zelf erg goed ze heeft dingen gezegd die zijn uitgekomen.






Bewerkreden: Telefoonnummer verwijderd.
admin
admin sep 30 '09
@maryssa ow das kort bij mij dan zal ik eens contact opnemen met haar. dank je wel
admin
admin sep 30 '09
Ehm...vind deze dame het oké dat haar telefoonnummer hier zo open en bloot staat?

(zonder iemand op de tenen te willen trappen smile)
Maryssa
Maryssa sep 30 '09
Ow jee daar heb ik helemaal niet over nagedacht.... blushDaar heb je helemaal gelijk in Karin. Ik haal het even weg.
admin
admin sep 30 '09
Kan gebeuren toch?
We zijn allemaal mensen smile
Ik heb wat mindere ervaringen met zulke dingen vandaar wink
admin
admin sep 30 '09
ik had het nummer uit voorzorg al opgeslagen dacht al dat het niet mocht en verwijdert werd winkmaar in ieder geval bedankt
Serenity
Serenity jan 10 '11
Ohhhhhhhhhh weet iemand wie mijn gidsen zijn?!?!?!
En wat haar/zijn boodschap is naar mij en uhm of ze/hij mijn wensen ook heeft gehoord en uhmm of hij/zij nog steeds actief bezig is om mijn wensen die verstandig en goed voor me zijn in vervulling te brengen.
Oh en kan diegene die weet wie mijn gidsen zijn even de groetjes doen en dank je wel namens mij zeggen?!?!?!?

Dank je wel
Emuca
Emuca jan 10 '11
Waarom vraag je niet of je hem of haar zelf mag ontmoeten? smile
Serenity
Serenity jan 11 '11
Oh my gosh dat lijkt me eng!!
Zometeen vinden ze me stom
Emuca
Emuca jan 12 '11
Waarom zouden ze je stom vinden? confused
Serenity
Serenity jan 13 '11
omdat ik het eng vind!!
Serenity
Serenity mrt 15 '11
wie is mijn gids?

Ikweetnie?

Kan iemand in contact komen met mijn gids en het een en ander vragen stellen aan hem..oke ik kan het ook wel zelf.
Maar ik voel mezelf zo leeg en alleen, ik denk dat ze vertrokken zijn.
Niet dat dat niets is maar wel behoorlijk wat zelfstandigheid nu….
Door de omstandigheden en de maanstand is het behoorlijk onrustig in mijn koppie.
Maar dat hoort ook een beetje bij de kundalini ontwakeningen volgens mij...
Emuca
Emuca mrt 15 '11
Waarom zouden ze vertrokken zijn? smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki