Loading...
nl

8 doods-/lijk kisten

annewil
annewil sep 25 '09
Ik heb ook dromen die me erg bij blijven,zoals deze:


Ik droomde dat er een vrachtwagen in de straat kwam, en op die vrachtwagen stonden 8 doods-/lijk kisten .

Kan iemand me daar iets meer over vertellen ,het is een droom die regelmatig in mn gedachte schiet.
Delen:
pe51
pe51 sep 25 '09
Ik denk dat het getal 8 hier symbolisch is. Dan staat het voor 'gevoel', het gevoel tussen anderen en jou.
De lijken in de kisten staan denk ik voor gevoel in jezelf wat doodgegaan is.
Er moet dan iets doodgegaan zijn in het gevoel wat je voor anderen hebt.
Of je moet in jezelf bezig zijn op een manier waarop er iets doodgaat in je gevoel.

Omdat dit een serie dromen is, moet je dan terugkijken naar wanneer je de eerste van deze dromen kreeg.
Wat was er toen aan de hand in je leven? Wat maakte je de dag vóór die eerste droom mee, welk probleem was er en hoe maakte je dat mee?
Is je eigen gevoel misschien 'kapot gegaan'? Of heb je de moed misschien opgegeven, gevoel voor anderen op te blijven brengen?

Er moet iets aan de hand zijn in je leven. In het gevoel tussen jou en anderen. Wat rond de eerste van deze dromen begonnen is en nog steeds voortduurt.
Misschien wel op een andere manier dan ik denk hierboven. Ik kan alleen de symbolen uitleggen, maar jij bent degene die weet wat je meegemaakt hebt.

Waar kom je op als je hierover nadenkt?

Peter.

---

* geloof vooral wat je eigen gevoel zegt over je eigen droom *
annewil
annewil sep 25 '09
Origineel bericht van: pe51
Ik denk dat het getal 8 hier symbolisch is. Dan staat het voor 'gevoel', het gevoel tussen anderen en jou.
De lijken in de kisten staan denk ik voor gevoel in jezelf wat doodgegaan is.
Er moet dan iets doodgegaan zijn in het gevoel wat je voor anderen hebt.
Of je moet in jezelf bezig zijn op een manier waarop er iets doodgaat in je gevoel.

Omdat dit een serie dromen is, moet je dan terugkijken naar wanneer je de eerste van deze dromen kreeg.
Wat was er toen aan de hand in je leven? Wat maakte je de dag vóór die eerste droom mee, welk probleem was er en hoe maakte je dat mee?
Is je eigen gevoel misschien 'kapot gegaan'? Of heb je de moed misschien opgegeven, gevoel voor anderen op te blijven brengen?

Er moet iets aan de hand zijn in je leven. In het gevoel tussen jou en anderen. Wat rond de eerste van deze dromen begonnen is en nog steeds voortduurt.
Misschien wel op een andere manier dan ik denk hierboven. Ik kan alleen de symbolen uitleggen, maar jij bent degene die weet wat je meegemaakt hebt.

Waar kom je op als je hierover nadenkt?

Peter.

---
Hoi Peter,

Ja die droom is alweer een tijdje geleden,maar ik was inderdaad het vertrouwen in mensen kwijt.

Dat is inmiddels alwel goed gekomen ,maar toch zo af en toe denk ik er nog wel eens aan.

Bedankt voor je reactie

groetjes Annewil
* geloof vooral wat je eigen gevoel zegt over je eigen droom *
pe51
pe51 sep 25 '09
Hallo Annewil,

Dan kun je hem zo begrijpen dat jouw gevoel als het ware een lijk is, of dreigde te worden. Dat deel van je gevoel wat je gebruikt in de omgang met andere mensen.
Maar misschien ook zo dat de omgang met andere mensen als het ware een lijk is geworden. 'Dood' is gegaan.

Dat je eraan denkt is één ding. Maar als deze droom nog steeds heel duidelijk te zien is dan moet de boodschap van de droom op een of andere manier nog belangrijk voor je zijn. Is hij dat niet, dan wordt hij als andere dromen, minder duidelijk.

Peter.
annewil
annewil sep 25 '09
oke heel erg bedankt voor je uitleg
Heidelroos
Heidelroos sep 25 '09
Origineel bericht van: annewil
Ik droomde dat er een vrachtwagen in de straat kwam, en op die vrachtwagen stonden 8 doods-/lijk kisten .


Ellende door materialisme..
Voelt als een waarschwing.. meteen al..
admin
admin sep 25 '09

vrachtwagen staat voor te hard werken, of (gebukt gaat onder) te veel verantwoording.
doodskisten staat voor vernieuwing en de behoefte om ongezonde gewoontes of relaties los te laten.
8 staat voor succes en beloning voor het harde werken
annewil
annewil sep 25 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: annewil
Ik droomde dat er een vrachtwagen in de straat kwam, en op die vrachtwagen stonden 8 doods-/lijk kisten .


Ellende door materialisme..
Voelt als een waarschwing.. meteen al..




wat bedoel je met voelt als een waarschuwing ???

Kan je dat wat beter uitleggen?
annewil
annewil sep 25 '09
Origineel bericht van: Moyra

vrachtwagen staat voor te hard werken, of (gebukt gaat onder) te veel verantwoording.
doodskisten staat voor vernieuwing en de behoefte om ongezonde gewoontes of relaties los te laten.
8 staat voor succes en beloning voor het harde werken



Kan me hier wel in vinden Moyra

Dank je wel!!
Heidelroos
Heidelroos sep 26 '09
Origineel bericht van: annewil
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: annewil
Ik droomde dat er een vrachtwagen in de straat kwam, en op die vrachtwagen stonden 8 doods-/lijk kisten .


Ellende door materialisme..
Voelt als een waarschwing.. meteen al..




wat bedoel je met voelt als een waarschuwing ???

Kan je dat wat beter uitleggen?


Minder focus op materie..
Meer focus innerlijke rijkdom..

Dan zult ge zegevieren..
Anders zult ge uitputten..
annewil
annewil sep 26 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: annewil
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: annewil
Ik droomde dat er een vrachtwagen in de straat kwam, en op die vrachtwagen stonden 8 doods-/lijk kisten .


Ellende door materialisme..
Voelt als een waarschwing.. meteen al..




wat bedoel je met voelt als een waarschuwing ???

Kan je dat wat beter uitleggen?


Minder focus op materie..
Meer focus innerlijke rijkdom..

Dan zult ge zegevieren..
Anders zult ge uitputten..



vreemd,ik ben helemaal niet met materie bezig ...
admin
admin sep 26 '09
Zorgen rond materie misschien?
Heidelroos
Heidelroos sep 27 '09
Origineel bericht van: annewil

vreemd,ik ben helemaal niet met materie bezig ...

Origineel bericht van: annewil
Hallo Nims,

zou je voor mij ook een kaart willen trekken ??

Mijn vraag is of de zaak weer goed gaat lopen??

Groetjes Annewil


En prompt stuit ik op een vraag van je..
(Ik was daarnet na het lezen van je berichtje in jouw berichten aan het zoeken of je een vraag om een fotolezing had gedaan, en kwam aldoende jouw vraag aan NiMs tegen..)

Ik voelde gelijk een waarschuwing dat je los mag gaan laten, wil de zaak lekkerder gaan lopen..


Liefs
(Je krijgt een lezing van me)
annewil
annewil sep 27 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: annewil

vreemd,ik ben helemaal niet met materie bezig ...

Origineel bericht van: annewil
Hallo Nims,

zou je voor mij ook een kaart willen trekken ??

Mijn vraag is of de zaak weer goed gaat lopen??

Groetjes Annewil


En prompt stuit ik op een vraag van je..
(Ik was daarnet na het lezen van je berichtje in jouw berichten aan het zoeken of je een vraag om een fotolezing had gedaan, en kwam aldoende jouw vraag aan NiMs tegen..)

Ik voelde gelijk een waarschuwing dat je los mag gaan laten, wil de zaak lekkerder gaan lopen..


Liefs
(Je krijgt een lezing van me)


Ja kan het nu ook beter loslaten.(en je lezing was super ;))

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki